1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag mijn eerste HK! lvl50 Undead Mage.

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    lol nog ff flink doorhakken dan weg met dat Horde tuig

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Sterf honden! Dood aan de alliance.
    Mijn middle name is niets voor niets "the ultimate Gnome/Dwarf/human/Night Elf killer".

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ff naar Spinebreaker mijn Gnome hakt je Undead in 4-en }:]

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je eerst 2 meter langer worden smurf :).

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Gnomes nou ook niet echt geweldig, vooral in IF die mounts maken zo'n kut geluid :+

Jammer dat je niet op Ravencrest zit, had je namelijk graag gekilled :)

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind gnomes echt helemaal geweldig, vooral rogue. Dwarven vind ik maar lelijk, humans zijn ook wel vet alleen de mannelijke hebben zo lelijke kop, jammer dat je niet gelijk een helm kunt dragen. De nightelfs vind ik ook heel vet alleen de quest in dat gebied niet zo heel cool. Bij de horde vind ik alleen undead en tauren cool.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ooit een verkleinde gnome gezien? :D:D:D

9. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Undead lopen zo ontiegelijk maf. 8) Van de horde bind ik alleen de trolls er cool uit zien, hun mounts zijn ook leuk. :p

10. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Undeads lopen behoorlijk scheef, omdat ze dood zijn. Maar dat heeft wel z'n charme vind ik. Human..males.. mja.. die lopen echt teh verlept.

11. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dwarves lelijk? Foei!:mad:

Dwarves zijn cool! Effin, d'r zijn maar weinig rassen die me kwa uiterlijk echt aanspreken. Ze hadden best wat meer variatie in lichaamsverhoudingen mogen maken. Male humans en male night eves zien eruit als opgepompte sportschool bodyboulders. Verschrikkelijk overdreven en bijna gay..:p

Dat is voor mij de reden dat ik bij deze rassen altijd female zal kiezen. Gnomes, tja, gnomes..:+ En dan heb je nog Horde, jammer dat ze er allemaal als Quasimodo bij lopen. Anders hadden die wel mn interesse kunnen wekken. Maar gelukkig zijn er nog dwarves, de underdogs van WoW.*)

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig gezegt ;D. We hebben wel hele mooie female chars hoor! Wat dacht je van een mooie female orc.... of een female tauren is ook onweerstaanbaar O-).

13. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik schiet telkens in de lach als een Gnome in de lach schiet. :+ Maar Gnomes en Dwarves zijn erg cool, ben zelf een human en heb geen spijt. :)

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    haha, female orc _O_ Maarja die male humans zijn echt te verlept. Dat haar vooral :confused:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet gewoon het ras kiezen wat het beste bij de class hoort die je wilt spelen. Hoe ze eruit zien maakt niet heel veel uit toch.

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als mijn naam en guild er niet bovenstond had je me niet zien aankomen heh.

17. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, female Orcs en Tauren..té fout! Female Dwarves zien er trouwens ook uit alsof iets teveel mannelijke hormonen ophebben..8)
    Ben ik het niet mee eens, natuurlijk, als je puur en alleen naar stats kijkt zullen bepaalde Race/Class combo's er beter uit komen dan anderen. Maar wie wil een ubersterk figuur dat er in jouw ogen afschrijselijk uitziet? Das net als met armor. Geef je gruwelijk veel gold uit voor een stoer armor set, blijkt het roze te zijn ofzo..:p

Dan kan het bij mij nog zo veel stat bonussen geven, als het er fout uit ziet, loop ik er echt niet mee.:)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Stat bonusen maakt niet uit, daar zit niet meer dan 10 max verschil in met agil/stam etc.

Alleen enkele racial bonusen zijn wel goed, undead (shadow res+wotf) voor elk race dat je kunt zijn, shaman/hunter dan voor tauren(nat res+5%health+stun move)

En dwarf dan voor palladin.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    NE heeft veel meer agility als Dwarf en is daarom toch ook stukken beter als Hunter? Dwarf heeft juist wat meer HP en Strength.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen ff in het begin. Daarna ligt alles op +stats van items en lvlups.
    Je class bepaalt welke stats veel lvl up gaan, rogue dus agil bij mij en weinig tot bijna nooit intell.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina