1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Hij bedoeld Darkshore :)

En op de vraag waar je op level 38 het beste kan levellen zou ik zeggen, Strangelore Vale en beginnen met Badlands.

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik was eerst een warlock. Nu ben ik een rogue en een mage. En ik vind ze echt stukken beter. Mijn rogue verslaat iedereen en mijn mage doet heel erg veel damage.

En over die dwarven, die male zien er uit alsof ze uit een inrichting ontsnapt zijn en die female zijn volgens mij gewoon male travestieten. Gnome male zijn ook lelijk, female zijn dan weer cool, die geldt ook voor Night elf en human, hier zijn de female gewoon stukken beter. Maar als ik nou naar horde kijk, dan zijn de female helemaal niks en die horde male weer cooler. En over dat uiterlijk, ik ben wel is een keer opnieuw begonnen omdat die oude lelijk was en ik het een schande vond om er mee rond te lopen.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lvl nee, misschien doel je op pvp ranks, die kun je verliezen als je niet genoeg honor elke week haalt want je hebt een decay rate, je doet moeite om een rank te krijgen maar ook om te houden.

Rogue is sap/stun/damage, mage = water/food, damage/freeze moves

4. Ik zag ineens een level 18 troll midden in Westfall staan. Had eerst niet door dat het een Horde was omdat ze gewoon blij zwaaide en ik boog voor haar, toen zag ik het pas :p.

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt ze allebei nodig. Sap en polymorph o.a.

@Tco:
    Ja, daarom hebben Hunters ook zo'n kut naam. Al die noobs |:- Gelukkig kan ik altijd met mijn guild mee. En gaat altijd goed. :)

Nog wat random screens:

Tribute chest van de King Gordok in Dire Maul north:
    Edit: betere screen.

Dit eruit gehad.
    Chest (Uit de kist)
    en
    Leggings (King Gordok drop):

_O_
    En nog een screen van een of andere verlaten Dwarf stad, waar veel draken zijn. (Wetlands, 58-62 elite mobs). Komt denk ik later wel een instance :)

Excuses voor mijn verlepte interface, ben er nog mee bezig ;)

Laatst bewerkt: 19 jun 2005
  6. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wist je het al, of wou je patsen met al je hoge level items. Maar als je op ALT-Z drukt gaat je interface weg (en kan je dus mooie screenshots maken).

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    omg die chest en leggings moet ik ook hebben:p
    ik heb nu bijna bs set complete maar ik wil ook een soort set met allemaal crit hit stuff dus zowel de chest als legs heb je in Dire Maul north gevonden?

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @ Syzigy: Ja, allebei in DM north. Leggings van King Gordok en Chest uit de Tribute chest. (Staat er ook bij he :p)

@ Smartgun: Ik had de interface met de 1e en laatste screen wel weg kunnen halen. Maar met die andere 2 zie je die items toch niet als je naar je Character Screen gaat, of wel? Nooit geprobeerd eigenlijk ;)

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0

Klinkt alsof rogues ook uber gewild zijn, wat niet waar is. Meer dan hunters, maar daar blijft het wel bij.

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Rogues zijn volgens mij wel minder gewild in MC dan Hunters.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Een goeie hunter IS nodig in MC ja...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    MC?

En hoeveel Dead Mines zijn er trouwens want ik vond er toevallig 1 in Moonbrook in Westfall toen ik daar voor het Schoolhouse aan het zoeken was die ik niet kon vonden.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hunter mee gewild? Betwijfel ik, Hunters zoeken bij ons altijd naar groep, nooit andersom.
    Tis altijd; LFG warrior/priest/Rogue of zo dan wat ze roepen.
    Misschien gewoon een goede server :).

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    lol

Er zijn 100 keer zoveel rogues als hunters, 3 keer raden wie er meer moeite heeft een random pickup group te vinden op lvl 60.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    MC = Molten Core, en er is maar 1 Dead Mines, ingang is daar waar je was in Westfall. Maar aangezien je al lvl 25 bent (oid toch?) heeft het weinig nut om daar nog voor exp heen te gaan, voor items eventueel wel.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    MC = molten core
    Dead mines? de instance? daar is er maar 1 van.

Rogues kunnen ook lockpicken, gewild voor scholomance en DM en voor kisten verspreid in instances, stealthen en keys jatten en bepaalde dingen usen in instances is ook handig.

Hunters zijn goed in pvp (behalve tegen mij natuurlijk) en leuk voor solo maar instances minder toch. Tja.
    Zoiezo met mij in een party is er al geen ruimte voor een hunter zoiezo. *)

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit had je net zo goed achterwege kunnen laten :{

En Hunters kunnen lifesavers zijn voor casters/healers. Distracting Shot, feign+trap. :) En ze hebben er goede dps. Wordt meestal vergeten.

19. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar zelfs op lvl 38 moet ik nog bijna driekwart van de hunters vertellen dat ze geen melee moeten gebruiken, maar hun pet dat laten doen en zelf gewoon bows/guns gebruiken. Maar dat schijnen heel veel hunters niet te begrijpen. :{

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruik als ik aggro krijg meestal Consussive Shot. Meestal krijgt mijn pet hierna weer aggro als ik meer afstand neem. Als ik nog steeds aggro heb en hij komt dichtbij doe ik Raptor Strike gevolgd door Wing Clip en dan maak ik weer wat afstand. Doe ik dat goed zo? Ik ben lvl30 dus heb net Feign. Kan ik die misschien beter gebruiken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina