1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks zijn sowieso al vrij snel genoeg het haasje. Als ze een instant fear zouden hebben, zoals de priest dat heeft, zouden ze al veel meer kans maken in PvP.

Wat betreft die Paladin, ze kunnen ook crits slaan van 1250 dmg dus zo'n slechte DpS vind ik dat nou ook weer niet. Druids daarentegen hebben wel een slechte DpS, maar zijn gewoon te unbalanced. Blijft werkelijk belachelijk, dat ze met een juiste build een priest kunnen outhealen.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een crit van 1250 als lvl 60 char is niet iets om over naar huis te schrijven. Althans, dat is mijn mening. De dps van Pala's is gewoon echt laag, wil niet zeggen dat ze het zouden moeten verhogen btw. Volgens mij zijn Pala's redelijk gebalanceerd, maar ik duel nooit tegen ze dus ik zou het niet geheel weten. :)

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tco, luister asjeblieft nou eens wat andere mensen zeggen.

We hebben twee shields, 1 immune to all for 12sec en 1 immune to physical attacks for8sec.
    Beiden hebben 5 minuten cooldown. Een goede rogue die bandages als jij shield. En dan hebben Paladins geen kans.
    Als je je class van de tegenstander niet kent dan ben je wel heel erg dom, en nee, je hoeft ook niet aankomen met je skills.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ff op volgende page gezet

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is I.W.I.N. ?

En wat is de beste class voor PvP?

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Ik ken elke class, daarom ben ik ook zo goed (nee niet gaan zeiken).
    Ik vecht enorm vaak tegen palladins.... ze haunten me...

Luister nou maar eens naar mij juist ;), een shield dat 100% immortal maakt is niet eerlijk wat je dps ook is, healing+plate owns.

- Het is gewoon niet cool als ik een palladin stun en hij gewoon shield (stun gaat weg) en zich healed.

- Als ik hem poison met +60% cast time hij shield en het weg is zich healed en mij poison geen effect heeft.

- Ik of iemand anders een slow op hem krijg en hij dan shield en ALLE debuffs op hem neutraliseert.

Niet echt eerlijk lijkt mij.... een palladin mag zich best 3 keer shielden maar maak het dan een shield dat absorbed en niet alle debuffs weghaalt.

Ik zeg dus niet een palladin is overpowered, maar enkele wijzigingen in shield bijv zouden wel toepasselijk zijn.
    i win ;)

Elke class kan goed zijn maar ik denk mage/rogue/shaman

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je trouwens een Hk als je aan een gevecht mee doet of moet je echt de laatste damage doen en iemand killen om een HK te krijgen?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang je in een group zit en dichtbij genoeg bent krijg je altijd een HK, maar je krijgt honor/cp voor de damage die je doet dus je moet wel zelf damage doen wil je stijgen in ranks.

edit; iets verkeerd gelezen, als iemand met iemand aan het knokken is en jij hit hem ook, maakt niet uit of je hem killed, dan krijg jij ook cp/honor voor de damage die je doet en een HK mits hij green of hoger voor jou is.

9. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je van een credit card acount naar een prepaid acount overschakelen? Als je in het begin credit card gekozen hebt en daar xxxxx ingevuld heb voor de gratis maand kan je dan na die maand gewoon zonder problemen nog naar prepaid overschakelen? ik moet het echt zeker weten :9
    ow en kan alliance andere alliance aanvallen? :+

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan gewoon van betaalmethode switchen mocht je dat nodig vinden. Geen probleem dus.
    En ja Alliance kan Alliance aanvallen, echter alleen in de Gurubashi Arena in SV (en er is nog een arena ergens dacht ik?). Je kan wel met andere Alliance duelen, maar dat is niet tot de dood, en beide partijen moeten daarmee instemmen.

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx voor het snelle antwoord :p

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht

Wie houd je nou voor de gek? Houd alsjeblieft op met dat onnozele gepimp van je, want het slaat werkelijk ner-gens op.

Hoe je het ook wendt of keert, er zijn altijd mensen zijn die blijven huilen over het underpowered/overpowered zijn. Ik heb me er hoe dan ook allang bij neergelegd dat iedere class z'n voor- en nadelen heeft, en dat wij daar niks aan kunnen veranderen.

Dus laat die paladins fijn z'n shields hebben.. En laat die Undead fijn z'n WotF hebben. Zo is het nou eenmaal.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    rofl, onnozel gepimp? doe gewoon normaal ja....
    wat jij wil kerel.... 3 keer een full immortal shield of ff een dom anti fear dingetje.... wat jij wil...

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Jij mankeert echt wat aan je oren. Ik zeg een Paladin kan MAAR 2 keer shielden. Als we die shields niet hadden waren we bijna dood. Waarom denk je dat alle Paladins stoppen met spelen? Ze zijn hun klas beu. Ze zijn het beu om alleen maar met een critical te kunnen winnen.
    Jij kent geen 1 klas behalve je rogue. Wat zeg ik, je kent je eigen rogue niet eens. :{
    Ik ga niet op bovenstaande argumenten in, ze zijn gewoon zo dom dat ik bijna wel zeker weet dat alle mensen die dat lezen in lachen in lachen uitbarsten.

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha, idd 8) Gewoon kiten die pala's simpel als wat :+

16. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja onnozel gepimp ik ben het totaal met hem eens, JIJ moet eens normaal doen met je houding van ''oh ik ben zo goed''.

Zielig mannetje :{

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar ik weet zeker dat jij door iedereen geownt kan worden die goed met zijn charater overweg gaat. Ook warlocks, iedereen zegt wel dat die zo slecht zijn in PvP, maar als je goed de spells beheerst en goed weet wat je moet doen kan je winnen. Nou heb je wel gelijk dat rogues heel erg goed zijn, ik win ook bijna altijd tegen elke classe, maar dat zijn ook meestal newb's die net het spel hebben.

En over die pala's, ik heb er ook een, maar zo goed zijn ze ook weer niet hoor. Ze hebben idd de laagste dps die ik ooit heb gezien, met al me andere classes heb ik het heel gemakkelijk tegen mobs, maar met mijn pala is het nog een flink gevecht. Dus die shield weghalen, absoluut niet.

Ps: hoe alsjeblieft op met dat: ik ben zo goed, ik own iedereen. Dit is echt heel irritant en je maakt er geen vrienden mee;).

18. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hij pimpt altijd met zijn Undead, dus meer moet hij niet zeggen. Ik word ook geïrriteerd dankzij jou met je houding net als wat Manialmadcowie zegt. :/

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Kunnen we nu weer even vriendelijk met elkaar omgaan aub?

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk maar sommige mensen gedragen zich niet normaal, ik kan toch gewoon goed zijn? Kan me niet herrineren dat ik tegen jullie gespeelt heb...

En ja ik ken elke class goed, wie zegt dat ik alleen een undead rogue heb???? Pffff.
    Ik ken elke stats en elke uitwerking van elke move, dankzij sites en uitgebreid duellen met elke class.

En ja een palladin kan 2 keer shielden ja... en nog een 3e keer met een blessing... blessing shield same difference...

Ik zeg alleen maar dat 3 keer immortal shielden niet cool is, wie springt hier nou direct op de kast? Alle alliance.... Maar shamans zijn wel overpowered en zo >_>.

Maar ok... wat jullie willen.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina