1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    1: Alsjeblieft hou nou eens op met dat gebikkel van je. Dat je lv 60 bent hoeft niet te betekenen dat je goed bent. Nee, als je wilt laten zien dat je goed bent, maak er dan maar eens een filmpje over. Kunnen we het hier misschien nog ''geloven''.

2: Aangezien je alleen maar loopt te bikkelen met je UD rogue, constateren wij dat je alleen een UD rogue hebt. Vrij logisch, lijkt mij.

Maargoed, ik hou er over op.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hou jij/jullie nou eens op met te zeggen dat ik niet goed ben, ik weet het toch beter dan jullie.... :{
    En heb geen server waar ik filmpjes kan hosten anders zou ik ut wel doen. :cool:

k? Geef me ff een server en ik maak wel ff een mooi ownage filmpie.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kan je filmpjes plaatsen op www.filefront.com (weet niet zeker).
    Als het lukt, wil ik hem graag zien!

Oh en Shamans zijn zo niet overpowerd. Geen mana= dead shaman. (Vipersting ftw :)) Love hunter O-)

4. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    En www.fraps.com voor het filmen. :+

Kunnen we alvast reclame maken voor deze show met onze geweldige Clown, Tco? 8)

Maarehm ff serieus. Laatst Deadmines gedaan met 2 lvl 60 gasten en het ging heerlijk, heb er echt zin in om het nog een keer te doen. :D

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ok even van al het gezeik af.

Niemand heeft t hier over warriors:p, zijn deze een beetje goed in pvpen volgens jullie? En btw ik heb een 2hand warrior maar al me party mates in instances klagen dat ik shield moet hebben, maar ik wil een meer attack gerichte warrior maken. Iemand commentaar of tips? Alvast bedankt :).

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    In een instance zorgt een shield inderdaad voor de nodige extra armor. En omdat je een tank bent kun je die erg goed gebruiken. Ik zou je aanraden om jezelf aan te leren 2 equipments te gebruiken. Dus bijvoorbeeld een 2handed als je gaat solo'en, en een 1handed met shield voor als je in een groep quest.

7. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook Warrior!:) En kan idd niet anders zeggen dat je het beste 2 sets wapens bij je kunt dragen. Shield en 1H voor tanken in onder andere instances, en een 2H wapen voor damage/PvP. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit dual wield gedaan, omdat ik niet weet of dit het wel waard is.. Gebruik uberhaupt meestal 1H en Shield, ook buiten instances, omdat het me meer armor en stat-bonussen geeft, gevolg is alleen dat het iets langer duurt eer ik de vijand neer heb. Maar voor echte damage moet je eerder bij een Mage of Rogue zijn denk ik. Maar goed, dual wield vs. 2H, weet iemand op je door 2H je Rage Bar sneller oplaad? (Elke hit geeft je toch meer rage?)

En Tco, ze zeggen wel eens, bescheidenheid siert de mens. Dat je zo'n hoge dunk van jezelf hebt is één ding. Maar om nou iedereen op te dringen hoe goed je bent is absoluut onnodig. Je kan op z'n minsts subtiel en vriendelijk over komen. Dat staat btw een stuk intelligenter dan dit gedrag. Je zal er niet ineens meer aanzien door krijgen namelijk.._0/

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De paladins lage DpS wordt gecompenseerd met hoge defense. Dat is in vrijwel alle games met Paladins. Gewoon hoge armor met wat extra armors spells en lage DpS zodat paladins altijs lange gevechten hebben.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als je 2 goede one-handed wapens hebt is dat beter dan een 2h wapen. Maar in instance moet je inderdaad een shield hebben, want je bent meestal een tank, en tanks moeten zorgen dat zij veel damage krijgen en zorgen dat ze agro hebben. Als ze geen shield hebben hebben ze veel minder armor(als je tenminste een goede shield hebt) en gaan ze sneller dood. Gebruik ook in een party die defense shout ofzo, doe je minder damage maar heb je meer armor. En zoals Diego zegt doen de mage's en rogue wel zorgen voor dps.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeft helemaal niet. Ligt gewoon aan de attack speed. Als je 2 wapens hebt met een gezamelijke attack speed boven die van de 2h wapen zijn ze vaak niet beter. Je moet dus ook naar de snelheid kijken.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik zeg toch ook: "als je 2 goede one-handed wapens hebt".

12. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen mana = dead druid
    Geen mana = dead priest
    Geen mana = dead mage
    Geen mana = dead rogue
    Geen mana = almost dead Paladin

Ik vind shaman nog steeds overpowered. Travelform op lvl 20 terwijl druids (die de enige echte shapeshifters zijn) dat pas op lvl 30 krijgen. :'-( En kom niet aan met dat dat shapeshift van een shaman een spell is, het is en blijft shapeshiften... :eek:
    Daarnaast ook nog mail op lvl 40, frostshock, totems die AoE overleven....

Ik vind ze echt overpowered, geen wonder dat de helft van de horde een shammie is. _0/

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Een slimme warrior gebruikt een 2H wapen, 1H voor tanken natuurlijk.
    Een warrior heeft niet al te veel nut van 2 1 Hwapens.

CopyCat 2k, Lt Mezzz begonnen met mij te beledigen.... bedankt voor het opletten...

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  14. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    en dan hoef jij toch alsnog niet heel de dag te roepen dat jij super goed bent...:{...

maar goed, ik speel dus met een lvl 18 undead mage, maar tot welk lvl adviseren jullie mijn om in the barrens te blijven?:).

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    1. Bear form. Nuff said ;)

2. Vind ik ook 8)

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Je snapt nog steeds het verschil tussen een Racial Traits en een class skill he?
    Van alle Racial Traits is WotF gewoon de alle sterkste en beste.. wat hebben human bijvoorbeeld? increase stealth detection voor een paar secs, wat vaak niet eens helemaal goed werkt..
    Zelf heb ik een lvl 42 rogue en een lvl 47 warlock.. Ik speel eigenlijk al sinds de beta met de warlock en af en toe tussendoor met de rogue..

EN btw.. die opmerking die iemand een paar posts terug maakte over dat warlocks niet zo sterk zijn.. wacht maar dat je een goede warlock tegen komt.. De meeste classes en races (behalve undead, dan verlies ik altijd) kan ik dmv fear lange tijd op afstand houden terwijl mijn dots en mijn imp snel zijn hp bar naar beneden helpen..
    Zojuist ook een nieuwe talent erbij waardoor ik 100% meer dmg doe met een crit van mijn destruction spells :)

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jij snapt het niet, ken het spel wat beter dan jou, WOTF is undead is horde, shield is palladin is alliance dus maakt niet uit of het racial of class is.

En niet zeiken xatos 's nachts slapen mensen weleens.... 8)

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee s'nachts spelen we WoW ;) Geen tijd om iets up te loaden.

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    |:-

Tuurlijk maakt et wel uit..
    Vergelijk jij eens alle Racial Traits van alle races met elkaar.. Dan is duidelijk dat voor pvp WotF de beste Racial Trait is.
    Vergelijk nu eens alle class skills met elkaar (zijn er duizende) en daarvan zijn er genoeg die even goed/handig zijn (al niet beter dan een dom shieldje) in pvp.
    Persoonlijk verkies ik eerder mijn fear boven zon shield.. Wanneer een paladin shield en zich healed, heb je namelijk zelf ook meestal tijd zat om ff een bandage te gebruiken..

*edit*

En ik snap niet waar jij dingen vandaan haald als
    en
    Ik speel al gewoon vanaf de beta, we zitten op totaal andere servers en zijn elkaar dus nog nooit tegen gekomen, hoe weet je dan dat je het spel beter kent als mij?

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina