1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben paladin level 44, en paladins hebben 3 shields, maar je kan maar 2 keer gebruiken omdat de divine shields met elkaar verbonden zijn.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  2. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die rogue bedoelde ik warlock |:- ;)

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Snap je nou echt niet dat met zeggen dat je goed bent op een forum, je jezelf alleen maar belachelijk maakt ??

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jij maakt jezelf belachelijk, ik weet dat ik goed ben, jullie zeiken er zo achterlijk over, als je je bedreigt voelt moet je het maar zeggen:D.

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    /ignore

_0/

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mwa als je jezelf goed vind dan vind je dat maar ik heb toch nie vaak van rogue verloren tco jammer dat je op andere server zit:p
    eEind deze week ga ik voor het eerst MC doen ik heb er zin in:p
    hopelijk dropt er wat giantstalker:p

7. Chevalric

Chevalric Guest

Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik wilde hier even adverteren voor m'n guild: Fokkers Guild op Bloodscalp :) We zijn namelijk op zoek naar nieuwe leden. We zijn maar een klein guild (ongeveer 30 mensen) en ik wil groeien naar zo'n 60 spelers.

Als je ook bij het guild wil, moet je aan de volgende eisen voldoen:
    - minstens level 20, maar level 50+ heeft de voorkeur
    - volwassen en sociaal gedrag, zowel in de guild chat als tijdens het spelen
    - (zeer) regelmatig spelen

We hebben een proefperiode van 2 weken voor nieuwe leden, waarna de officers bepalen of je mag blijven.

Ik heb recentelijk het leiderschap van het guild overgenomen en ik wil proberen om het guild een van de beter CTF PvP guilds te laten worden. We missen echter nog bepaalde classes, zeker in de 50+ categorie. Met name rogues en druids zijn welkom. Daarnaast willen we natuurlijk ook de grote instances gaan doen.

We hebben 2 redelijk actieve groepen: een groep van zo'n 8 spelers van level 50+ en een groep van zo'n 5 spelers van level 30-40.

Ik ben bezig met het opzetten van een guild site en een overzicht van de guild regels. Als je wilt joinen, stuur dan ingame een berichtje naar mij (Daenal), Omentuva, Thiona, Mvt of Caela.

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    * zucht

Zie je nou zelf echt niet wat voor een enorme randdebiel je bent? Je spreekt jezelf tegen, het is bijna een algemeen feit geworden dat je een dropmongool bent en je maakt ernstig weinig vrienden met dat gepimp van je.. en dan vind je ons zielig?

Godsamme, jij hebt het echt niet gesnapt, ofwel?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook al is dat zo moet je het nog niet zeggen. Mensen krijgen dat het idee dat je arrogant bent of dat je denkt dat je heel wat bent.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie niet zo achterlijk doen wel ja....... ik mag toch gewoon goed zijn..., ZEIK NIET ZO.......
    stelletje ********... das beledigend bedoeld...>_>

ik schep niet op, jullie zeiken er over door.....man o man wat een kinderen..... |:- |:- |:-

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke van deze vier kan ik best nemen als ik goed wil zijn in PvP? voor aan te vallen dus.
    mage
    rogue
    hunter
    shaman

en wat is Wotf ?

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    1: Jouw DPS is plus-minus 3x hoger.
    2:Klopt, maar 8 seconden en ik kan niet aanvallen.
    3/4: Divine shield en Divine Protection zijn met elkaar verbonden, ze hebben dezelfde cooldown, en je attackspeed word met 50% verlaagd. Wat betekent dat je met 2h maar 1keer kan aanvallen in ongeveer 14 seconden.

Zucht, denk nou even na voor je post.
    Ik verzoek iedereen nu vriendelijk om weer met inhoud te posten.

13. Ik heb een heel sterke level 15 mage :cool: en ik ben nu net bezig. Eerst had ik een warlock van level 7 maar dat vond ik een beetje kut spelen (ze lijken zo weinig damage te doen met spells). Het lijkt alleen net alsof sommige mensen hier echt rushen voor hun leven en als ze level 60 zijn te laten zien hoe stoer en sterk ze wel niet zijn :p

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Mage of Rogue.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat doet nou veel damage op lvl 7 ;), tenzij je net een goed lvl 7 wapen hebt...

Maaruh...3.8 speed weapon das wel langzaam +50% is 5.7. dan val je per 6 seconden toch echt 1 keer aan ;).

16. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Is het een Alliance of Horde guild?

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Will of the Forsaken.

Het is een racial ability van de undead die ze 20 seconden lang immume voor fear,polymorph en charm maakt.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze missen druids dus moet wel horde zijn :D

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm weetje ik vind het een beetje triest deze hele discussie, RPG's zijn toch niet om jezelf te bewijzen. Je moet gewoon lol hebben tijdens het spelen. Als je jezelf wil bewijzen dan ga je maar lkkr een shooter of een race game spelen.

Ennuh WOTF is echt téh goed en de Shamans zijn imo in verhouding tot de "overpowerde" Paladins echt veel meer Overpowered dan de Paladins.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar ze missen ook rogues, dus het kan ook alliance zijn. Niet op elke server zijn er weinig horde druids.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina