1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde in pvp, mobs de draaien gewoon mee net als een mageneet, maar payers meten dtzelf doen, en als zon gast als een gek gaat rond renne enzo kan alleen je pet hem raken(als je hunter bent) en jij zelf nouwelijks

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan draai je toch mee (in PvP):confused: Zo moeilijk is dat niet.

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt niet zo moeilijk hoor. Gewoon rechtermuisknop op hem, beetje draaien en je raakt veel. Blijf echter nooit stilstaan, dit zijn vaak de easiest targets.

4. Chevalric

Chevalric Guest

Yep, alleen Nederlanders... Hoewel dat de keuze natuurlijk enigszins beperkt, maakt het de guildchat wel een stuk gezelliger, omdat mensen gemakkelijker praten :).

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit ook op Bloodscalp. Zijn jullie Alliance? Anders wil ik misschien wel joinen.

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Nee is gewoon een stijl van vechten om je enemy te irriteren. Je bent namelijk niet alleen goed door een hoog lvl je moet ook letterlijk skils hebben met timin en rond rennen in een gevecht. Dat vin ik juist wel vet :).

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niet mee eens, equipment > skill in WoW.

Helaas...

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Het heeft er ook mee te maken dat bijvoorbeeld Gouge alleen maar te gebruiken is als de target recht voor je staat. En andere abilitys zijn dan alleen weer te gebruiken als je achter een mob staat.

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor jou warlock ja, maar wat jij nu zegt vind ik onzin. Je kan best een klote equipment hebben, maar als je de nodige skill hebt dan ben je toch echt goed. Zou wat makkelijk zijn als je skill gebaseerd word op je equipment..

10. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Als je skills door equipment bepaald zouden worden zou het wel heel erg op Diablo 2 van Blizzard gaan lijken. Daar stel je niks voor in PvP tenzij je dezelfde zeldzame equipment draagt als de rest.

Ik denk persoonlijk dat het van alles afhangt. Talents, de skills die je gebruikt en equipment.

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Geloof me, iemand in een MC outfit wint het altijd van iemand met een tier 1 armor set.

12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Lol dus niet he, als ik met mijn rogue een bv warlock tegenkom en hij ziet me niet voordat ik em kan stunnen dan is ie de lul, ook al is mijn armor inferieur.

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    8)

Duh, een rogue is anti-cloth wearers...

Zet een lvl 60 rogue met shadowcraft armor tegen een lvl 60 rogue met epic armor, en diegene met epic armor wint altijd

Zo bedoelde ik het...

14. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mwah ben ik het niet mee eens, de rogue met de epic armor zal vaak winnen omdat hij een meer ervaren speler is, maar als je een goede speler tegen een normale speler met epic armor laat spelen win de goede rogue nog wel.

15. Chevalric

Chevalric Guest

Ja, we zijn een Alliance guild, was ik inderdaad vergeten te vermelden :)

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is ook wel zo, je abillitys en equipment zijn veel belangrijker in WoW. maar tog als je tegen mensen vna gelijk niveau speelt geeft je skill in class handelen de doorslag. Sommige mensen zijn gewoon slecht en anderen goed.
    Ik ben namelijk nog vrij slecht maar ik moet gewoon ff wennen aan alles enz. maar als je goed bent pwn je wel 3 lvls hoger in pvp.(in dezelfde class dan)

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuck ik heb een probleem denk ik, mijn broer gaat binnekort runescape beginnen spelen |:- als hij dan beneden op de pc zit te spelen kan ik dan boven op mijn pc nog zonder lag wow'en?? (Ik heb draadloos internet)

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook draadloos internet en bij mij levert het geen problemen op.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt aan je internet verbinding. Eventueel wel, WoW kan hele lage verbindingen aan.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Runescape zal eerder gaan laggen dan wow :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina