1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Je reageert echt alsof het heel erg is dat paladins als overpowered bestempeld worden. Maar wat maakt het uit? Zo'n beetje iedere WoW speler weet dat Paladin's overpowered zijn, dus ertegen verzetten heeft weinig zin.

    En dan kun misschien wel met sterke argumenten komen waaruit blijkt dat het niet zo is; de shield, seal, insta heal, gratis mount, en goede heal zorgen toch weer voor het tegendeel.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij ooit met een hoog level pala samengespeeld? Dat is gewoon onzin.


    Voor de unbalanced? Een rogue heeft sprint en fade, is dat niet unbalanced? Een mage heeft blink en ice block. Nee alle class heeft iets extra's als pala is het bijna onmogelijk om een wegrennende Horde te killen, ik kan eigenlijk alleen maar lachen om jullie blindheid.
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wie speeld er hier nog meer in de stormreaver server?

    en weet iemand wat een goede pet is voor iemand van level 11/bijna 12?
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Agree. Iedere class heeft gewoon iets waarom ze verschillen met andere klassen (vooral in PvP). Pala's zijn echt niet overpowerd/unbalanced. Als een class unbalanced is dan zijn het wel de Shamans :+

    @ Xink: De meeste hier spelen op Stormreaver. Voor een pet zo ik zelf voor een katachtige gaan = hoge dps. Of een beer= veel hp/goede tank.
    Hoewel mijn pet ook een erg goede OT is. (King Bangalash _O_ )

    Edit: CopyCat, Gratis mount is geen argument dat Pala's overpowerd zijn. De skills van Pala's zijn relatief gezien duurder dan andere classen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28



    De rogue's die zijn nou echt overpowered!
    Opeens hoor ik wat en hup ik bgen gestund en ben ik binnen 5 meppen dood rara wat wa dat? een rogue.... je maakt alleen kans tegen een rogue als je hem als eerste ziet en dan alsnog krijg je het knap lastig aangezien hij dan nog vanish ofzo kan doen.
    Maar als hij jou als eerste gezien heeft ben je gewoon altijd dood:confused:
    (vanuit hunters perpectief gezien^^)
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik, Nick is: Khirano

    Een pet rond level 12...elder nightsaber.
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    god, gaat het in de derde thread nog steeds over wie overpowered is en wie niet? Laten we het zo zeggen dan.

    Alliance heeft de paladin
    Horde heeft de shaman

    Zo is iedereen weer gelijk, hopsakee.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht.

    10de en laatste keer, Paladin is niet overpowered.
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hhaha echt lachwekkend hier :D
    wat maakt het nou uit, als je een paladin overpowerd vind kies je hem tog gewoon?
    ik ken heel die paladin niet, ik vind juist een hunter goed, omdat die nog een pet kan.

    maar ik ben het wel met Syzigy eens, als hunter moet je echt een hunters mark boven hun hangen anders zie je ze niet, en ook al doe je dat gaan ze ngo als een gek om je heen rennen.

    maar nog een vraagje over een rogue; hebben die een cold down met dat onzichbaar?
    of kunnen ze het heel de tijd gebruiken?
    want als je het kan blijven gbruiken kan je tog net zo goed het kamp van de horde binnen sluipen en alles jatte wat hun hebben?

    en als je nou naar de horde gaat(maakt niet uit wat vor gastje) en je killt er 1, kan je dan al zn geld en alles wat hij heeft jatten?
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je hier op door? Laat het gewoon bij wat Rodger Young zegt want anders gaat dit nog pagina's door..:)
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Eh.. Jij bent gewoon slecht. Valt me tegen van je. :{
    Hunters zijn rogue killers. :)
     
  12. Forza Roma

    Forza Roma Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon gelijk je Freezing Trap gebruiken,dan kies je ff een mooi plekje uit en schiet je met je gun en dan is vaak al de helft van zijn leven weg.
     
  13. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat meer dan genoeg voor n Rogue is om te vanish-en en je alsnog n lesje te leren }:]
     
  14. Forza Roma

    Forza Roma Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja met deze strategie win ik wel vaak van een rogue. :)
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb nog nooit van een hunter verloren. Alleen van lv ?? natuurlijk, maar alle levels die ik kon zien heb ik tot dusver geownt. Ze zijn echt geen probleem voor rogues hoor.. Misschien own jij noob rogues, dat zou kunnen. Maar een rogue doet zoveel damage in zo'n korte tijd, daar kan zelfs jij niet tegenop. En als hunters rogue's slowen, dan is er 1; vanish. 2; sprint. 3; gouge om er iets tegen te doen.

    En sowieso, jij wilt zeggen dat je slecht ben als je een cheap shot niet ziet aankomen en binnen die stun tijd 3/4 kwart HP kwijtraakt door een energiedolle rogue? Ik geloof niet dat jij het beter doet.. Want dat is het mooie aan rogues, je ziet ze 9 van de 10 keer niet aankomen :).
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, als hunter heb ik nooit hele erge last gehad van rogues, het ligt er maar net aan wie het eerste gezien wordt. En als het op melee aankomt dan kun je altijd nog wingclippen in combinatie met een concussion shot, waardoor je weer kans krijgt om te rangen.

    Als rogue heb ik nog niet veel ge'PvP'd, maar ook daarin is het inderdaad weer niet moeilijk om een hunter neer te krijgen.

    Zoals ik al zei: het ligt er maar net aan wie er de eerste stap zet..
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha Vanish. Ik zie je toch, Hunter's Mark :) En een combinatie van scatter shot/wingclip (wingclip heeft 20% kans op 5 sec immobilize) En Isignia of Alliance :p En ook natuurlijk me trouwe vriend met 75 dps :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lol, soms denk ik: ''wat hebben hunter nou eigenlijk niet''? Ze kunnen zo'n beetje alles.
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Behalve 0wnen }:]
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Belachelijk ongenuanceerde opmerking..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina