Je hebt wel gelijk met wat ze allemaal kunnen, maar al die dingen die je zegt hebben ook grote nadelen.
Je kan maar 1 persoon tegelijk marken, 1 ding tegelijk tracken en erg weinig bereik denk ongeveer 60 yards. Confuse is maar 3 sec, en 1 min cooldown. Je kan maar 1 DoT tegelijk hebben op een mob (en zo goed is die niet, rank 7 = 77 dmg per 3 sec) Warlocks kunnen 3+ DoT's.
Bevriezen breekt als je aanvalt, de freeze van mages heeft nog kans om te blijven als je aanvalt. Sneller lopen is ERG kut in gevecht. Wordt gedazed voor 5 sec. Weet niet wat je bedoeld met "meer agility krijgen" maar als je 8% dodge bedoelt heb je weer nadeel dat je je extra range power mist (en die heb je hard nodig). En pet besturen als je stunned bent, heb je niet echt veel aan omdat een pet maar 2/3 skills heeft. Heal van pet is erg weinig. Je kan ongeveer 1/2 levensbalk vullen.
En melee moet je niet eens over beginnen, dat zuigt zo hard bij Hunter. Zelf dual wield helpt niet echt, omdat je zoveel mist daarmee. (Alleen voor +stats kan het handig zijn, maar heb liever de Stoneraven polearm
)
Maar als je Hunter leukt lijkt omdat je zoveel kan, reroll je toch
Klik om te vergroten...