1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Wacht maar tot level 60.

Mages zijn alles behalve overpowered.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Weet het te gebruiken, en ik weet niet of je het weet maar een rogue is een cloth killer. Daarnaast zie ik een mage echt niet in leather of in mail rondhuppelen :+

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Een rogue wint bijna tegen elke class als hij op je jumpt. (Behalve dan mss tegen paladins).Als mage kun je ook niet elke andere class ownen, anders word je weeral overpowered en roept iedereen om nerf.
    Als je gejumpt word door een rogue en bent nog niet dood voor je uit z'n stuns bent (wat meestal niet geval is), dan frost nova je, ga paar stappen achteruit en sheep je hem. Nu bandage je gewoon en heb je het meeste van je health terug. Dan is het niet meer zo moeilijk om hem te killen.
    Tip: keep him dotted zo kan hij niet vanishen

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    En jij weet ook dat mages de enige cloth-wearers zijn die niet kunnen healen en zo dus al na een paar klappen dood is?

5. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Asjeblieft, welk level ben je?
    Een mage outdpsd elke class. En als het fout gaat gebruik ze polymorph-innervate-bandage-frostbolt/pyroblast.
    Denk nou even na voor je wat typt.

/edit: evocation bedoel ik natuurlijk :+

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lvl 40 ja tis niet super hoog dat weet ik, maar ik ben altijd degene die weg moet rennen, en zeg nou zelf Polymorph is ook echt niet zooo, je kan het toch trinketen of WoTF gebruiken. En zo'n beetje iedereen heeft die trinket nu wel dus....Maar ik hoorde dat Mages er miss Invisibility bij krijgen dus dat zou mooi zijn.

/Edit: En ik zal wel iets fout doen maar ik leg het altijd af tegen Priests ik Nuke ze en zij healen en dan heb ik geen Mana meer en dan kan de lol beginnen, Hunters same altijd die irri pet, Warlock kan ik nog wel aan en Warrior is een makkie, Shamans meestal game over tegen goede, Rogues laat maar zitten en Druids en Paladins zijn ook niet echt de makkelijkste voor mij om aan te kunnen. En ok miss ben ik niet geskilled, maar als het enige wat ik tegenkom is: Priest, Rogue, Shaman doordat dat alts zijn van high lvl's most of the time dan en dan word ik dik geownd.

7. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is mss wel waar..na een paar klappen dood ja.. maar mobs hebben de kans zelfs niet om me te raken..mages hebben zoveel manier om op afstand te blijven (sheep, frostbolt, frostnova, blink, ..) en hebben zelfs nog shields (mana shield - fire shield - frost shield).
    Dus hou nu alsjeblieft op met zeuren of reroll voor warrior als je veel dmg wilt nemen.

8. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    WoTF werkt niet bij Sheep, trinket kun je maar 1x in 2minuuten (of was het nu 5?) gebruiken dus dan sheep je gewoon direct opnieuw nadat hij trinket gebruikt heeft ;)

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb al een Warrior genomen maarja wel zonde van me lvl 40, natuurlijk blijf ik er mee spelen en mobs zijn voor mij echt te makkelijk om te killen maar in gevecht met de Horde loopt het vaak slecht af....

Edit: Ja ik ben een noob :+ Geen commentaar aub 8) O-)

Maar het nadeel van Poly is wel dat de target al ze health weer terug krijgt.... :mad:

10. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Hunters zouden echt wel niet zo moeilijk moeten zijn hoor :eek:
    Vanaf je ze ziet moet je direct naar ze blinken, BLIJF in hun deadzone en kill ze met instant spells. (bv: blink naar ze, fireblast, CoC, frostnova, paar stapjes achteruit, cast een fireball of frostbolt, scourch, fireblast, CoC, dan zijn ze zowat dood ;) )

/edit: Tja, priests ownen zowat elke class, shadow meer dan holy though.
    Als je ziet dat ze een heal-spell aan het casten zijn, silence ze, en dan maar hopen dat je ze kan killen voor de silence uitgewerkt is :)

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Kzal het uitproberen :)

Btw: Wat vinden jullie als je 1 class zou moeten kiezen overall de beste class?

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga weer een Rogue maken. Ga dit keer voor een Gnome. Die zien er wel gevaarlijk uit zo klein ;0 Ben de Horde nu wel een beetje zat. Morgen ff flink levelen!

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gnomes Rocken! *)

Ik heb geen Silence spell weet niet hoe het met jou zit maar ik heb die niet 8)

14. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je wel: Counterspell ;). Die moet je dus casten wanneer hij aan het healen is; dat stopt de spell die hij aan het casten is en kan hij voor 10s geen spell meer casten in de zelfde soort magic, in dat geval holy dus.
    Met arcane talents kun je zorgen dat als je die cast, dat het target ook silenced is, dus dat hij geen 1 spell meer kan casten, voor 4 seconden :)

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    5 Minuten.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zou trouwens iemand mij flexbar kunnen uitleggen? ik moet de interface iets veranderen 3x 7 extra slots voor spells die dan om elkaar heen staan met 1 centrale.

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zo das wel handig dat wist ik niet ik ben als eerste voor Evocation, Pyro en Instant Arcane Explosion gegaan.

18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je ownt warriors? Ik weet niet of de warriors waartegen je vocht intercept hadden maar ik denk dat mages gepwnd worden door warriors.

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Sheep + Blink ff wachte Pyro, Nova + Blink Pyro/Frost dan Mana Shield, Arcane Missiles Fireblast CoC dan zijn ze wel dood. Makkelijk want geen Heal of andere irri spells en geen pets of Vanish. Het komt er zeg maar op aan of ik 1st attack of niet das meestal zo.

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed weet iemand nog hoe ik bij het account createn dat xxxxxxxxxxxxxx met cijfers moet invullen?? want als ik gewoon 65364526363 doe krijg ik invalid number

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina