1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uhw, Magister robe?

Rod of the Ogre Magi?

Nee, dat maakt helemaal niks uit.

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nou trouwens nog mensen die momenteel PVE'en op runetotem of mensen die willen gaan PVE'en? kom dan naar runetotem :D ik ben daar momenteel mede guildmaster van de Forgotten Heroes guild, het is een leuke guild maar atm is er nogal wat inactivity, dus mensen die willen gaan PVE'en en in een bijna NL only guild willen.. whisper dan rezul op Runetotem :)

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm.. er word nooit over Paladin's gepraat, ik ben zelf een Human Paladin en heb het idee dat ik elke keer moet healen en niet mag vechten. Ik wil vechten! :D

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0

...Dan roll je een warrior.

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

doet het nog steeds niet :mad: ( blizzard al gemaild)

iemand anders nog een ideetje?

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: je moet ook gaan vechten en je healing spells zijn voor je zelf, laat de priest/druid het echte healing werk doen. *)

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Je moet een nieuwe account maken en daar een GM mee oproepen, dat gaat 10keer sneller.

8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Mischien wel belangrijk en handig om te vertellen of je horde of alliance bent |:-

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hoe roep ik een GM??

en moet dat op dezelfde server?:)

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, zelfde server.

En dat doe je met de rode ? knop rechtonder naast je bags.

11. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok mijn geld op Alliance..

12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Hij moet blijven healen, wel eens paladins zien vechten in MC?

13. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze zien cleansen.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Absoluut voor een Paladin is MC het saaist. Wij kunnen net niet genoeg healen om verschil uit te maken, en cleansen hoeven we ook alleen maar bij Lucifron. Vechten is ook niet boeiend en blijven rammen op de decursive knop is ook saai. Nee, ik ben dan ook blij dat ik een tweede character aan het rollen ben.

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    geef maar hier dan de centen :)

Rezul... lv 34 TROLL hunter :p

16. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    OK sorry voor de cruciale fout in me post :p hier is de goeie :D :D
    Zijn er nou trouwens nog mensen die momenteel PVE'en op runetotem of mensen die willen gaan PVE'en? kom dan naar runetotem ik ben daar momenteel mede guildmaster van de Forgotten Heroes guild, het is een leuke guild maar atm is er nogal wat inactivity, dus mensen die willen gaan PVE'en en in een bijna NL only guild willen.. whisper dan rezul op Runetotem de guild is een horde guild!

17. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo, zoveel mensen zijn standaart alliance. Ik wou mijn geld op zekerheid bieden 8)

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    toch verloren dan he :p

19. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog nooit gezien, kan ik ook nie zien want ik ben zelf maar lvl 49 |:-

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    GVD!!!! >_<, bezig aan het winnen in AV, server restart in 15:00...14:00...etc....
    Nu zo weer inloggen en ff kijken of we ze kunnen rushen of zo.

edit; ziet er na uit dat er weinig zin in is om weer te starten of zo :'-(

edit2;

Topic gemaakt in pvp op eu forums;

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=92435&p=1&tmp=1#post92435

titel; Love the game but Equip > Skill ???
    inhoud;
    I love the game and won't stop playing, (at least until my 6 month period stops ;)).

But in pvp (mostly ofc) i think weapons/armor do a lot more then skill sometimes.
    I know ofcourse that with skill u can kill a lot of players but if the other person is a little smart/ a good player he can own u big time if he got a good weapon/armor/epics.

Some skills work sometimes almost too well thanks to +% damage and can quickly lead to xxxx's of damage.

Ofcourse its not easy to just get some superweapons/armor but its hard if u don't have the option of getting them (small/no/bad guild) to fight someone who does have em.

No matter how much skill u got if a certain class jumps on u and before u know it get a crit or 2 on u ur already on the losing side.

Which leads to another thing; a warrior(melee'er) equip means more for him then a good epic for a mage(caster);
    he might have more mana but still can't do more damage directly, yes he can have + damage items but thats only up to +20 damage or so and then spread out over dots too.

Little bit crosstalking (if thats a word) but I think equip can give a bigger edge then it should even though ur skilled.
    Ofcourse I don't ask to nerf all epics or change the game system, thought i just mention it and make a topic at 01:40 a.m :).

As i said the game rocks and I'm trying to get epics myself aswell but still i think this is a situation that occurs (not directly a situation that needs to be fixed though cause its basicly already a part of the game).

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina