1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Man, dit is echt ongelooflijk. Ik kan nu gewoon nooit meer normaal spelen tot ik mijn nieuwe computer krijg. Zo veel lag dat ik niet eens kan praten, lopen, healen, vechten. Zelfs in het beginplaatje van level 1's lagged hij zoveel dat hij gewoon vastloopt. En nu komt mijn computer pas ergens deze week binnen.

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Na 7 maraudon bossruns heb ik hem nu eindelijk, de Inventor's Focal Sword van de goblin boss :)

Ik besloot hem meteen uit te proberen in combinatie met mijn Spellstone
    Dus ik loop als lvl 51 warlock met 3/4 hp richting Sorrow Hill in Western Plaguelands. wordt ik ineens vanuit het niets gesheept. ik kijk rond, staat er een lvl 54 undead mage achter me die net bezig is om een Pyroblast op me te casten. Helaas heb ik geen item om polymorph te verwijderen, dus ik wacht tot zijn pyro mij hit. Direct daarna cast ik mijn fear attack, al mijn dots (Immolate crit voor 400+ dmg) en begin een shodowbolt te casten. Mijn shadowbolt crit hem voor 1300+ dmg :) ik fear em en voordat hij de kans heeft nog iets behalve een instant Fire Blast te casten valt hij dood op de grond vanwege de dots die op hem zaten..
    toch 1 van de makkelijkste pvp gevechten die ik heb gehad :p
    Nu weet ik dat ik enorm veel geluk had, maar die mage moet zich toch enorm slecht gevoelt hebben.. hij verloor van een warlock die 3 lvl lager was,3/4 hp had en niet eens een pet bij zich had :)

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lekker wapen is dat. Ook erg mooi gevecht. Die mage zal wel erg zitten balen daar:D.

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja.. was 1 van de simpelste gevechten die ik in pvp heb meegemaakt :)
    Ben wel eens ruim 10 min bezig geweest met een horde warlock waarbij we beide elkaar mana en hp bleven drainen om in leven te blijven terwijl onze pets elkaar afmaakte :)
    achteraf samen met die horde warlock onder een boom gezeten beetje lachen,grappen vertellen en dansen :p

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik loop al een poosje met die 2. :)

6. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hehe :)
    totdat ik
    heb bewaar ik deze wel :p:p

of
    of
    neem ik natuurlijk ook genoegen mee :p:p

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gaap.........av gewonnen....... slaap ze.........

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    gek he.. om 5 uur 's avonds zullen der vast niet meer zoveel mensen online zijn geweest -_-' (op de mensen zonder sociaal leven na natuurlijk..)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor want ik was ook online. :p

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  10. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog die op de realm agamaggan spelen? Ik ben een night elf hunter level 8 }:] naam: eprode

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij speelt daar echt niemand ;), van hier dan.

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een lvl 11 undead rogue op die server agamaggan
    en ik ga op andere server echt beginnen moet horde, undead mage op . Kor'gall , kan dat?

@TCO: zo te zien heb je vakantie :9

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Dit filmpje is echt het grappigste WoW filmpje dat ik ooit gezien heb..serieus..
    Echt een must see!!!

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Neu me ouders zijn 2 weken weg :+.

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol tco :9,
    ik ben nu even 18 minuten w8ten voor dat filmpje :p publick queue: k edit zo wel wat ik er van vond ^^

16. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een UI toegevoegd aan WoW en nu gaat het spel zo sloom dat het niet speelbaar meer is, nadat ik alle UI's had weg gegooid is er niks veranderd, weet iemand of dit vaker voor komt? (Ik ben nu opnieuw aan het installen om te kijken of het echt aan die UI's ligt.)

17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of het ligt gewoon aan je slome cmputer :)

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk aub even na voor je post, tuurlijk niet, want eerst liep die gewoon goed.

@ shz, waarschijnlijk moet je je WTF en WDB folders deleten. En anders een reinstall..

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

zeker mooi filmpje!!
    maar die balk van hem, weet iemand waar ik die kan halen, heb me rotgezocht maar kant niet vinden.
    kan dan miss wel dat flexbar maar dan moet je bijna heel WoW herschrijven voordat die dingen goedtsaan..

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Voor info over flexbar moet je naar forums toe (usa dacht ik) en dan naar ui/macro forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina