1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja.. heb ik de beta een week lang met iemand engels zitten praten.. Kwam er toen op de laatste dag achter dat het een nederlander was.. :)
    Nu vaak nog zo.. quest je een paar uur samen met iemand, kom je er altijd helemaal op et einde achter dat het ook een nederlander is :)

Hoewel ik het tegenwoordig altijd wel aan de guild namens kan zien, maar niet alle nederlanders zitten in 1 van de vele nederlandse guilds op bladefist

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Op level 12 al in contested gebied vind ik heel erg snel.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Maar die gozer denkt waarschijnlijk dat hij een level ?? Priest aankan. En hij zal ons dan ook aanvallen :+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Darkshore is Alliance gebied. Af en toe komen er wel een hordes op bezoek. Ik weet nog dat ik 13 was er dat er dus Hordes in Aub waren en ik die toen als een gek ging aanvallen. Toen kon ik niet meer de stad in omdat ze daar op me aan het wachten waren.

5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat screens:

Dit is allemaal in de aankomende Stranglethorn Vale instance genaamd Zul'Gurub genomen:

@Gforce, welke server speel je?

Want ik was een keer in een verveelde bui rond lv 20 en ging met een vriend lamen in Auberdine. Kijken of we mensen zover kregen ons aan te vallen. En een gast genaamd Kickback deed dat namelijk wel.. misschien was jij het :).

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Copycat, er zijn al genoeg mensen gebanned voor het bezoeken van dat soort gebieden, dus pas op. :)

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom dat doen, ze hoeven hen toch niet aan te vallen.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    ?

Ik bedoelde dat Blizzard het verboden heeft gebieden te bezoeken die nog niet af zijn.

Ik ken mensen die hiervoor een permanente ban hebben gehad !

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag van een vriend: welke server zitten jullie (ik op twinlight hammer en ben een lvl 43 dwarfe hunter)

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, verkeerd gelopen. O-)

Ben nu bijna level 15, nog 300 Exp oid :)
    Het schiet best op, ben pas 3 dagen geleden begonnen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bloodscalp, maar ik denk niet dat jij het was aangezien ik lvl13 was en die gasten die ik aanviel ??? dus minimaal lvl23 en er waren ook gasten van ca. lvl30 (Alliance) die hun ook niet aanvielen omdat ze te sterk waren.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee laat maar. Ik had het verkeerd begrepen.

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ai ai :) waar zitten die plekken precies,? en waarom zou je er niet heen mogen . moeten ze die plekken er ook niet inzetten he :confused:

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Anders jat je ff een andere avatar. Niet de mijne graag.. :{

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Anders ga je dat ff ergens anders uitvechten ;), volgens mij heb je er in elk geval geen alleen recht op.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tco, anders hou je even je mond. Je hebt geen autoriteit. Ik word jouw gedrag meer dan spuugzat.

En unrealHALO, pak asjeblieft een andere avatar.

17. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik hiermee World of Warcraft kunnen spelen : Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics ??

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Don't count on it.

Al weet ik natuurlijk niet wat de rest van je systeem is. Ga er maar vanuit dat het niet kan, het is gewoon voor Office gebruik eigenlijk, zeker niet om te gamen.

19. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou voor World of Warcraft een aparte comp kopen, zon dell van 300 euro. Want ik wil er niet te veel aan uitgeven. Maar dat word dus niks.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Spuugzat?

Excuse me? Ik een doodnormaal iets, het is niet verboden dat mensen dezelfde avatar hebben hoor, hij had em bijvoorbeeld kunnen pm'en en lief vragen of hij een andere wou of zo.
    Zou ik ook zegggen dan, ga je gedragen als een moderator en ga niet zomaar mensen beledigen, staat nogal dom.
    En autoriteit?
    Ehm... ga ff mensen beledigen die in andere topics mensen doorlinken naar andere topics en voor (volgens jou idee dus) "wannabee mod" spelen.
    Zo en nou weer lief gedragen hoor _0/.

Either way, voor de palladins, er komt mogelijk een nieuwe spell voor de palladin die betere dps moet geven en vluchtende spelers moet kunnen pakken.

Vissen krijgt mogelijk een upgrade;
    Warlock soulbag;
    En een keyring warschijnlijk :D
    That said, we've been communicating time and again that a key ring of some type is, in fact, in the works. Be patient -- we know it can be annoying to haul that many keys around with limited inventory space (particularly for Hunters and Warlocks). A solution is coming.

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina