[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooed nieuws voor de paladins :D

(wat is een keyring, wat dat bgrijp ik niet helemaal)

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die soulbag en die patch voor paladins lijkt me wel wat.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal maar weer eens onzin vol gaan posten en zo volgens een bepaald persoon :+.

Sleutelhanger eigelijk gewoon. Voor al je sleutels :p.

En die palladin spell eerst zien :), ik moet er wel tegen vechten 8).

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Yo het is niet echt horde of alliance gebied, 80% van de game is contested terretory. Hier kun je alliance en horde stadjes vinden en ben je (mits je op een pvp server zit) niet veilig. Tenzij je natuurlijk in je stadje zit, tenzij die natuurlijk geraid wordt:p. Anyway het meeste is dus contested en niet enemy of friendly. Maar binnen de friendly gebieden ben je altijd veilig want daar kan de vijnand je pas aanvallen als je hun aanvalt en bovendien heb je daar UBER guards.

5. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad alleen geschikt voor office applicaties.

6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou de moderator laat zich gelden.......
    /Mod Jouw heb ik al helemaal niks gevraagd.

Wat zijn trouwens echte nederlandse servers (als in: er spelen veel nederlanders op de server). Wij zitten met een guild op Spinebreaker en daar zitten (lijkt het tenminste) alleen maar spanjaarden op.

Let op, orc zijn orcos (geloof ik) in het spaans :D

PLZ invite *)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005
  7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah! Eindelijk een nieuwe spell voor de Pala, de beste classe ooit. :p (not, iedere class heeft z'n eigen voordeel en nadeel. ;))

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn nog maar bezig met het kijken naar een nieuwe spell hoor, laat hem er eerst komen dan nog eens kijken of die wel goed is :+.

Ze mogen nu wel eens komen met rogue changes :mad:, rogue zit wel goed in elkaar dus heeft weinig balance changes nodig, vooral bugfixes (wel die hard nodig waren) gehad.

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen druids nerfen van mij. Wat een verschrikkelijk ongebalanceerde class vind ik dat.

10. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ben je niet goed snik of zo? :9 Waar wil je ons op nerfen dan, de dps nog verder verlagen?

11. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    DPS niet, de overvloed aan abilitys mag wel omlaag. Zo zag ik laatst een filmpje van een 60 druid die crits sloeg van 1100+ in cat form. Dan denk ik, waarom zouden er dan nog rogues moeten zijn als die zo'n beetje geevenaard worden door een andere class.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dps mag laag zijn maar ze hebben genoeg mogelijkheden om te overleven en veel damage uit te dealen.

Moon fire spammen als het kan, rooten van tijd tot tijd, insta heal, bear form, charge, gevolgd door stun, switch, heal, bearform heal in bearform etc etc :p.

Druids zijn eigelijk grotendeels wel prima.

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    w00tw00t, heb gisteren (nouja..eigenlijk vandaag) Warden Staff gevonden *)
    M'n eerste epic! xD
    Het is niet echt een mage staff daarom verkoop ik hem, had eerst een bod gekregen van 300G maar dan kon die dude hem plots ergens goedkoper krijgen.
    Nu is m'n hoogste bod 150g 8)

Dropte van een oggre in Tanaris btw...

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Welke gek gaat daar 150 goud voor betalen 8).
    Sommige mensen flippen helemaal als ze iets paars zien :+.

edit; wel veel armor maar toch, misschien voor een druid.

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  15. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, alleen hebben druids ook de slechtste talent tree van allemaal, om een beetje goed uit de verf te komen moet iedereen wel voor zo'n beetje dezelfde build gaan, enige variatie is daarin echt nauwelijks mogelijk.
    En de catform zuigt echt hard, het enige wat je daar mee kan is af en toe sneaken en 1x hopelijk hopen op een crit tegen een cloth wearer, maar voor de rest heb je er echt geen zak aan.

Mooi dat blizzard daar wat aan gaat doen, voor de rest is de druid inderdaad een prima class, niets mis mee. :D

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bearform is dankzij die heal en increase in hp/armor bijna overpowerd maar catform stinkt idd, maar ik vind wel dat de bearform ondergeschikt moet zijn aan de warrior en en catform aan de rogue.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Owhja laten we de paladins nog sterker maken en de hunters daar doen we niks mee want die doen zoveel damage.....

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Palladins hebben wel een nieuwe spell nodig maar die shields moeten gefixed worden, halen alle debuffs weg, poison/slow etc kan tijdens stun gebruikt worden en kan niet gepurged worden.
    En hunters zijn prima, behalve 1 domme talent tree en te lage cooldown op flare.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry mag ik even lachen? Hunters hebben maar 1 goede talent tree. De overige 2 zijn zo abominabel dat het amper speelbaar is.
    En Tco hunters zijn alles behalve prima. Blizzard zelf zegt het ook nog, dat deze klasse nog niet af is. En die te lage cooldown op flare is niet zo; het gebied wat flare bestrijkt is zo klein dat een rogue daar makkelijk om heen kan gaan.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    30 seconden flare, 15 seconden cooldown.
    Zegt genoeg, hij werkt langer dan de cooldown.

Duel met hunter, hunter doet trap, hunter flared, hunter wacht wacht wacht.. flare.. trap weer......

Alliance hunter, hey een rogue, flare, wacht wacht, flare trap.

zou 15 seconden, 30 sec cooldown moeten zijn, of 30 sec en 45/60 sec cooldown.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina