1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je word gewoon pissed dat je geownd word door een hunter :confused:

En schilden van paladin hebben een cooldown van 5 minuten dus dat is ook niet zo goed hoor.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Das niet geowned worden, das gewoon lame...

En het gaat om hoe het shield werkt van de palladin, tis gewoon een bug, tis een shield geen ik haal alle debuffs weg op me shield"'.

Hmmm en met een shield 8).

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als paladin gebruik me schild niet om dbufs wegtehalen maar gewoon Çleance

4. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lach gerust, mag ik mee doen? :cool:

Alleen mag ik je er wel even op wijzen dat druids ook 1 redelijke talent tree hebben, en dat is resoration. En zelfs daar zitten talents tussen waar je werkelijk geen zak aan hebt. 8) Dus wat dat betreft is het niet meer dan redelijk dat hunters en druids nu aan de beurt zijn om gefixt te worden.

edit: Moet er inderdaad wel bij zeggen dat hunters de fixes harder nodig hebben aangezien er nogal wat pet bugs zijn en zo.

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  5. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik mijn schild spell voor het healen, als ik bijna dood ben. Vind de Horde best wel grappig, not. :+

6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Paladins zijn irritant met shield... Shaman zijn irritant met vrijwel alles. Heb op de test server ontzettend veel geduelt vooral met shamans en wat me opviel was dat ze toch even iets teveel konden. Op een shield na hebben ze alles wel zo'n beetje. En een totem die een spell opvangt? Ehm... ok...

Ik ben echt BLIJ, dat ik horde ben en dus geen Shamans tegenkom in PvP.

En dit is geen nerf post. Gewoon mijn neutrale opinie :).

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nou net gedaan heb...

Ik was in AH een beetje aant kijken. Ik wou bieden op een Heart of Fire voor m'n leatherworking. Het bod stond op 5s ofzo, heel erg laag dus. Ik wilde een bod maken van 50s. Ondertussen zat ik ook te praten met iemand, dus ik was afgeleid. In plaats van 50s toeste ik dus 50g in en drukte ik op Bid... Ik zag het nog staan maar toen was het al te laat :mad: :mad: Dus nu is er iemand die erg verrast is als ie z'n mailbox checkt.. En ik ben 3/4 van m'n geld kwijt.. :mad:

edit. Ik weet ook niet hoe diegene heet ofzo, dus ik kan m ook niet bereiken. Best een domme actie *)

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of jij het in de gaten hebt maar die flare werkt maar op 1 bepaalde plaats, dus als een hunter hem gebruikt en hij gaat er midden in staan, tegen die tijd dat hij je ziet is het al telaat.

Vind jij dat rogues de beste moeten zijn ofzo? je kan niet iedereen verlsaan he.
    ga een keer met andere classen spelen :{

9. is het zo dat als je iemand van de andere partij killed (horde/alliance) dat je dan een honor point krijgt, ongeacht het level van diegene?

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, hij moet een gelijk of hoger level dan jou hebben dacht ik. Daarmee voorkomen ze dat jij als level 50 iemand van level 12 gaat vermoorden, die dus niks tegen jou kan beginnen.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    haha, dit is wel het grappigste dat ik ooit heb gehoord:D.

Maar ik gebruik mijn shields ook alleen maar om mezelf te healen. Zo goed zijn ze nou ook weer niet. En de talents ook niet, jonge jonge wat zitten daar toch baggere bij. (ik heb het nu dus over paladins.)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Minimum
    P3 800MHz, 32 MB VRAM, 256 RAM

Maximum
    P4 1,5GHz, 64 MB VRAM, 512 RAM

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op Spinebreaker welke guild zit je, en ja het is waar er is daar zo'n overvloed aan Spanjaarden dat als je zegt English please, boom your group has been disbanded :cool: Dus zeg ff welke guild en wat je charnaam is.

En Btw er zijn best veel Nederlanders etc. op Spinebreaker maar die Spanjaarden vinden het nu dus gewoon normaal om te zeggen vendo bla bla in general en dan nemen de Engelsen en Nederlanders etc. niet meer de moeite om daar te praten. Er zijn nog best veel leuke Engels/Nederlanstalige Guilds zoals: BLUE STAR, Highwind, Dead Legs Ressurection, SilverBlade, Ware Ware en nog wat andere mindere bekende. Ik zit zelf in BLUE STAR.

/Edit: En Requirements zijn gewoon op de site te vinden hoor http://www.wow-europe.com/en/requir...sionid=08CC27FA31C7F6D5FDBF690C15D66C68.app02

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
  15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik heb net een Guild Member zo ver gekregen om voor 10s van de Dam in Loch Modan te springen :) Dat was ERG grappig!

Ben nu een level 20 Gnome Rogue op Agamaggan server. Jammer van al die Spanjaarden, maar wel gezellig. Ben blij met mijn rogue, heb de class gemist :D

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor, maar de duur van een spell moet de cooldown niet overtreffen, niet bij hunter niet bij elke andere class.

Het heeft niks met het niet verslaan kunnen maken van een hunter.
    Wachten op een trap met flare tot de rogue wat doet is lame.

Niks dus willen dat de rogue uber is, rogue is prima, goede talent trees etc. Ben 1 van de weinige die niet zit te zeuren over dat ze classs beter moet. :+

Was wel een keer een geinig idee over een rogue move, gebruikt energy of energy gaat naar beneden tijdens gebruik en dan dodge/resist je magic of zo.
    Was wel geinig idee.

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

nee maar je zit wel te zeuren dat andere te goed zijn.
    en flare kan je maar opp een stukje laten werken dus met die coldown maakt ook weer niet zoveel uit, je kan er tog gewoon voorbij lopen? |:-

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als de hunter blijft stilstaan met ze trap, en in AV als het combat gebied of GY geflared is en dat constant blijft.

Ik zeur niet dat ze te goed zijn, allleen dat de palladin shield bugged is (wat die ook is want hij doet meer dan die moet doen), en de cooldown op flare te kort is, of de duration te lang, glas halfvol leeg dinges :+.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als de hunter blijft stilstaan met z'n trap dan is hij sowieso een makkelijke target voor andere klasses. Flare is simpelweg niet overpowered, je kan continu ergens een flare actief hebben, maar het gebied dat flare bestrijkt is zo erbarmelijk klein dat een beetje rogue zich daar weinig van hoeft aan te trekken. En dat er een groter gebied wordt geflared bij AV maakt ook nog helemaal niks uit, want niet alle hunters staan daar keurig georganiseerd precies hun team te flaren, dus er is nog genoeg ruimte voor rogues om daar tussen door te komen. En tevens maakt het nou niet uit, want als je als lonely rogue in AV een hunter wilt neerhalen in je eentje dan is het vanaf het moment dat je laat zien toch een verloren zaak aangezien er meteen 5 man op je rug zullen springen om je clothwearende kont te kicken. No way dat jij in die tijd nog 1 persoon kan neerhalen.
    Al met al kan je als goede rogue gewoon goed met de huidige flare omgaan, en hebben de hunters toch iets als detectie middel. Wordt flare generft dan verliest het helemaal zijn nut.

20. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Yep, met deze staff heeft een feral druid zo'n 1k meer armor (thick hide -> x420%)

Heb voor die staff 158g + Ardent Custodian gekregen, die ongeveer 20g waard is (m'n 2de epic btw 8))

/edit: heb net op thottbot gelezen dat ik die echt niet mag verkopen voor minder dan 50g õ_O Najaa.. dan maar 50g - 100g buyout doen

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina