1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap de voordelen al bijna niet meer van een hunter, ik wist eerst niet dat een warlock ook pets kon hebben :mad:

2. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje. k wordt gek, mn pc kan het net niet aan. Moet ik waarschijnlijk een hele nieuwe gaan kopen:mad: En deze threads helpen ook niet echt mee. De verslaving slaat toe en je kan er niks tegen doen. Tsss alleen maar kijken kijken kijken en nog eens kijken bij vrienden. Klotuh dus

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het op men oude pc spelen, een p3 1000mhz met 388mb ram maar wel een geforce 6200. speel op 1024*768 met alles op maximum en geen enkel schokje

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaai de patch is downloadable

@hieronder: nee met 3 :cool:

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  5. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    jeej, met 2kb/s

6. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt een beetje moe van de gedoe met die servers de laatste tijd. Bladefist server is gisteren 2 keer uit het niets plat gegaan, waarbij er maar 1 keer daadwerkelijk een vermelding van gemaakt is op het Blizzard forum. De afgelopen week ontelbare keren om onduidelijke redenen uit het spel geflikkerd. Lag, loot lag en lag spikes treden weer, net als 3 maanden geleden, om het uur op. En als druppel kunnen ze er wéér eens niet voor zorgen dat een patch release vlekkeloos verloopt...

*Zucht...er mag dan wel zat anders te doen zijn, het blijft verdomt irritant als je weet dat je voor dit soort zooi toch 26 euri per 2 maanden neerlegt.:{

/Edit: hehe, op het moment van schrijven begon die bij mij ook te downloaden, mocht eens tijd worden ook...

7. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, absoluut :). De mage mag zichzelf in een groepje mobs gooien, AoE spammen en ik ga em lekker healen. Samen de xp innen en ga zo door. Heb het echt al héel lang niet meer gedaan met me AoE maat omdat we geen goede plaatsen weten voor lv 50+ waar we lekker lang kunnen doorgrinden, helaas...

Valt me op dat maar weinig mensen hiervan afweten. Maar het is toch echt een hele logische grindmanier.. Beetje logisch nadenken en je bedenkt het zelf wel.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Earthen Ring deed vannacht ook heel knullig, voordurend connection errors, en op een gegeven moment kwamen er zelfs reports dat alle NPC's van The Den (startplek voor orcs) kwijt waren. Ga zo maar weer proberen om 1.6 te downloaden, maar die updater werkt niet echt mee. :{

Edit: Bij mij begon hij enthousiast te downloaden, maar nu kapt hij er weer mee. Alwéér.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi hij download nu ook bij mij.

10. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    The Den is geen startplek voor Orcs/Trolls, dat is de Valley of Trials. The Den is een grot met elites waar de Horde een quest heeft, en dat ligt in Stonetalon Peak.

Gister speelde ik heel eventjes met mijn Rogue op de Zenedar server en daar was; 1, De alliance bugged. Net als een bugged mob kon ik ze raken hoevaak ik wou, maar gingen ze niet dood. Ze stonden ook stil en dit had niet alleen ik, maar elke Horde in het gebied. en 2, Alle NPC's in Booty Bay waren weg, helemaal leeg.

Vreemde zooi op zenedar, die server vertoont wel vaker van dat soort kunstjes. |:-

/Edit: Sorry ik geloof idd dat het gebouw daar bij de startplek van Orcs/Trolls The Den heet.. :+

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Binnenkort kan je in WPL goed grinden, daar heb je veel undead met echt heel weinig health. Dan moet je niet naar Anderhol gaan, maar naar de plaatsen bij die farms, ik ben even de naam kwijt. Anyway, dat is echt perfect :)

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de patch: Dat kleine circus (naam kwijt) iets met fair. is dat elke dag in elwyn of mulgore of ook gewoon speciale dagen?

14. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, bladefist is laatste tijd echt slecht bezig, veel lag, wordt er zelf ook erg boos om.

whahahaha

15. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    1e week van de maand in alliance gebied 2e in horde dacht ik. Kunt wel beide bezoeken. Weet niet of het veranderd is of zo.

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Zei het toch? ;) Daar krijg je je eerste missies, die je inderdaad in de Valley of Trials moet uitvoeren. Ben trouwens net pas begonne met dit spel:

Nosh/ Orc Warrior / level 9 / Earthern ring.

Wie me als friend wil adden, ga je gang, maar guild requests doe ik niet aan, als ik iets sterker ben, wordt ik al geadd door de Rulers Of Muk. Wahey.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze werken nu ook niet of kan het dat er te veel wordt gedownload? Wat is er trouwens aan de hand dat ik niet normaal kan downen? De officïele WOW pagina is ook offline!!

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina