1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je toch een creditcard voor hebben, als je guest pass wil gebruiken

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    nee.

enne, iedereen in mn guild heeft het over een kermis in elwyn, die 1 week in de 2 maanden er staat, klopt dat?
    en waar staaat hij dan?

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  3. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit in de nieuwe update, check de site, patch notes. Staat alles uitgelegd.
    Het heet Darkmoon Faire.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Idd het is erg lastig constant te pvp'en als je geen 60 bent en je kan maar 1.5 lvl max rested exp hebben hoor :+.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    jammer genoeg wel ik ga 4 weken weg :confused:

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zal inderdaad best maar 1.5 max kunnen zijn ware het niet dat ik van lvl 49 tot lvl 53.5 genoeg nog heb gerust. ;)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Quest exp telt niet mee voor dubbele exp dus misschien heb gewoon veel quests gedaan.

8. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze die ranks veel te moeilijk gemaakt hebben :mad: hoeveel spelers moet je wel nie killen om een rang te stijgen zeg pfft

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    het gaat om damage op spelers, niet kills, en het gaat inverhouding met wat andere hebben. Sommige hebben 100k+ cp/honor dus dat is lastig.

Beste manieren; 1 character spelen, lvl 60 zijn, constant pvp'en/BG/ no life kan ook handig zijn. :+

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    jammer dat ik dan een leven heb, meer dan 1 character niet constant pvp doe nog geen level 60 ben en het een hunter is :+

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jij en een leven?

rofl. :+

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    OMFG just STFU :+

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Same here ik heb veel shit te doen en speel wanneer ik kan, maar online lvlen mensen veel sneller dan mij.

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb dat ook. Terwijl ik zelf ook behoorlijk veel speel. Achja, sommige mensen hebben totaal geen sociale verplichtingen.

15. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik wilde altijd al een WOW spele, maar als ik de code invoer zegt ie kan de code niet klopt...weet je zeker dat je hem juist hebt getypt :+

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet met de beta spelen natuurlijk, je moet zelf ook het spel geinstalleerd hebben.

17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien ben je te laat en heeft iemand anders de code al

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Extra Maintenance
    14/07/2005

Friday morning we'll have an extra maintenance. This maintenance will start at 6:45 AM CEST. Any new info about this mainenance can be found in the Realms Status forum.
    The first maintenance will last two hours, from 06:45 AM CEST until 08:45 AM CEST. The realms that will be affected by this maintenance are Earthen Ring, Silvermoon, Skullcrusher, and Turalyon.

The second maintenance will last four hours, from 06:45 AM CEST until 10:45 AM CEST. The realms that will be affecteed by this maintenance are Bloodfeather, Darksorrow, Frostwhisper, Kor'galln Ragnaros, Sylvanas, The Maelstromn, and Vashj.

19. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    k thx, |:-

maja, ik ga zaterdag voor de eertste keer bij iemand WOW spelen en als het me bevalt miss ook kopen O-) , alleen ik heb één probleem. Ik ben bang dat ik voorlopig niet achter mun pc uitkom :'-( , over 2 maanden naar het MBO 8)
    maja, als ik vragen heb kan ik toch terecht.

ps: helpen jullie ook verslaafde :+

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Dit forum is voor verslaafden:p. Best nep, ben ik over een paar lvls lvl 40, ga ik vandaag op vakantie. Naja vakantie is ook chill. En voor iedereen die ook nog gaat, fijne en veilige vakantie toegewenst :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina