1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je op de link KLIKKEN ipv ernaar staren ;)
    niet alles wordt je voorgedaan, sommige dingen moet je zelf uitzoeken/uitvinden!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje net ewen versie van wow aangeschaft neem aan dat elke patc h 1 voor 1 moet instaleren of alleen de laatste ?

edit zie dit op gamespot

This universal patch for World of Warcraft upgrades the MMO from any version to v1.6.0. Major changes from v1.5.1 include the new raid dungeon Blackwing Lair, the Darkmoon Faire world event, Warrior and Warlock class balances, and much more.

niet dus :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2005
  3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een WoW versie met een 10-day guest pass. Moet ik hiervoor eerst een normaal account voor hebben ofzo?:'-(

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een account aanmaken met je 30 day trial, code zit onder je cd's, die 10day free pass is om weg te geven.

5. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb net een 10 day geast pass gekregen en dinsdag koop ik WoW zelf, kan ik de 10 day verlengen met de 1 month die je bij WoW krijgt en daarna met een gamecard?

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onder de cd's zat bij mij alleen een; World of Warcraft Authentication Key
    Standard Edition - EU

En dat is volgens mij alleen een bevestiging van dat je het origineel hebt (soor van serial-number) en verder heb ik alleen een 10-day guest pass. En als ik die code toch heb ingevoerd die onder de cd's zit, dan moet ik alsnog betalen met een GameCard of met een CC..:{

@GhostLeader; ja dat kan.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan. Je maakt gewoon een accoutn en die blijft gewoon geldig. Je kunt dus na de 10 dagen gewoon met die char verder spelen als je een creditcard of gamecard gebruikt.

Vraagje: ik heb nu een Paladin gemaakt en nu zie ik wel eens gele puntjes op de minimap. Deze zijn een stukje vager als de puntje die voor een quest/treasure/vein op de map staan. Weet iemand wat deze puntjes inhouden, want ik kan daar nooit iets vinden en meestal staat daar dan gewoon een boom.

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je het spel ook full installeren en dan zonder cd spelen? Heb nl alleen een laptop en dat is nogal irritant spelen met zoon gierende cd onder je hand. :p
    Zo ja hoeveel gb is het dan?

En in welke servers zitten veel nederlanders? En hoeveel mensen zitten erin bij full, medium en low ongeveer?

9. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    maar kan je ook van de 10 day trail NAAR de 1 MONTH die je bij de cd krijgt en DAN naar gamecard???

srry van de hoofdletters, alleen voor de duidelijkheid :eek:

10. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Q: When does my free 30 days of playtime start?
    A: Your free 30 days of playtime starts from the time that you successfully complete your account creation. You will still be required to enter valid payment information at the account creation stage, but you will not be charged anything until after the free 30 days has expired.

dus ik denk dat het auto begint als je een account aanmaakt met je serialnumber ofzo...

ps: plz antwoord op vorige vraag van mij O-)

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @T-box; ja, dat kan. wow neemt 3,1 GB in beslag :)
    @ Ghost Leader; dat kan.

Krijg IK btw, nog respons?:p

12. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    heb ik al gedaan :confused:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    4GB install en dan nog wat updates. Volgens mij kun je alleen full install doen want het spel bestaat uit 4CDs en niet uit 1 DVD!

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het begin (van de account registration) die authentication key van die 10-day guest pass ingetoetst, maar na een tijdje moet je een payment-method kiezen en ik had dus die one-month membership gedaan, maar na 10 dagen gespeeld te hebben, krijg je toch een berichtje of je je account verder wilt zetten naar een one-month, ofniet? Want je moest uiteindelijk toch een membership kiezen..

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja volgens mij gaan die 30 dagen pas in als je of een creditcard of gamecard hebt gebruikt. Ze gaan dus niet in als je alleen een account maakt. Je moet dus echt eerst 1 maand betalen en dan krijg je 1 maand gratis.

16. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    j adat kan kloppen, staat ook wazig op de site uitgelegd. Ik heb net aan een vriend gevraagd en die rade me aan om een gamecard erbij te kopen. Omdat ik met de gamecard me kon registreren zodat ik die ene maand gratis kreeg.

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Sinds de laatste patch ligt mn hele interface overhoop. Heeft iemand een directe link naar een goede mod? Zou mooi zijn.

18. Ik heb de eerste maand volledig gratis gespeeld zonder een gamecard ofzo te kopen. Ik had als nationaliteit Duits gekozen (dat moest) en toen als betaling een creditcard. Op een site niet-bestaande creditcard nummers gevonden en zo gewoon de eerste maand voor niks betaald, nu heb ik dus wel een gamecard en gewoon mijn gegevens veranderd :)

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dude waarom doe je zo moeilijk en geef je die 10 day niet weg aan een vriend ofzo en gebruik jij je key die onder de cd's zaten..

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand nog een idee wat dit kan zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina