1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kun je die 2e balk krijgen boven die je normaal altijd hebt? Is dat een mod?

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

wtf hoe kom jij op lvl 52 al aan 315 gold? :{

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op die link klikken? :confused:
    Zal waarschijnlijk nog niet geupdate zijn met de nieuwste patch.

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ahhh.. jij bent dus ook zo'n lame ass potion gebruiker??
    Ik weet niet hoe het op jouw server is, maar op de onze geldt een algemene regel.. In duels gebruik je geen potions.. Je gebruikt alleen de skills die jezelf bezit, of een bandage..
    Maar potions.. nee..

5. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    nee maar ik heb het over het spel zelf...als ik geld heb kan ik bij een trainer spells kopen...maak het uit welke of combos of gewoon iets????

alvast bedankt!!!

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ff op je woorden passen.....?,
    Doe jij maar lekker zonder potion. 8)

Bij ons bestaat de regel alles mag als ut kan, niet meer dan logisch voor classes die niet kunnen healen bijvoorbeeld, en dan mag ik zeker ook geen poison gebruiken? Een warlock geen healthstone? juist ja :+.

Ff de buffs die niet standaard bij je class horen ff van je character halen maar das logisch.

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  7. Bij ons op Burning Legion mogen ook tijdens de battle geen potions gebruikt worden hoor, tenminste als je wil dat het gevecht eerlijk verloopt, het is zo laag om die te gebruiken..

8. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel kansloos jammer als je inderdaad in duels een potion gebruikt. Nee in PVP kan ik het enigzins begrijpen maar duels... nee.

Weer wat geexploit gister:

Ben in Hyjal geweest. Dit was echter een leeg vlak gebied helaas..

En ik ben in de Northern Plaguelands geweest, hier was alleen een toren, een bankje en een pier.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    leuk maar hoe ben je daar gewkomen dan? 8)

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is een potion gebruiken laag? Je hebt de mogelijkheid dus lijkt me logisch dat je het dan ook doet, als de ander dat niet wilt moet ie zelf weten.
    Als je het beide doet is er zoiezo geen probleem :+.

11. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag corporal geworden, echt leuk _O_

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Even offtopic: Copycat 2k, hoe heet die site waar je afleveringen kan downloaden van die gast op jou avatar?

Ontopic: Wat krijg je als bonus als je corporal word?

13. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is www.purepwnage.com.

Episode 6 en 7 gaan over WoW. Kijk eerst 6 en dan 7 want het is een vervolg :p.

En helaas, ik ga niet zeggen HOE ik in die gebieden kom, maar als je het niet geloofd kun je me PM-en voor screens.

14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    De healthstone van een warlock is gewoon een skill, dus die kan die gewoon gebruiken..
    Potions zijn items die je gebruikt om je een voordel te geven tegenover je tegenstander (of het nu potions met effect zijn of healing potions) niet iederen heeft een potions bij zich, of geld om ze in een duel te gebruiken, daardoor is de gene die het wel doet altijd in het voordeel..
    wel vreemd dat niemand ooit tegen je gezegd heeft na een duel dat je een loser bent omdat je een potion gebruikte...
    tis gewoon iets wat je niet doet..

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze geen potions bij zich hebben is hun fout, niet de mijne.
    Potions hebben een timer op zich zitten zodat ze niet constant kunnen worden genomen eerlijk genoeg hoor.
    Tis gewoon iets wat je doet zodat je de maximale kracht van je character/items gebruikt.
    Dus je mag ook geen trinkets/tools van enginering etc gebruiken omdat dat ook niet bij je class hoort.... right :).

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb ze tot 6 al gezien, maar ik hoorde dat 7 uit was, maar was de site kwijt. I.i.g bedankt. :)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Soms als ik mine dan blijf ik gewoon zitten en kan ik niks looten. Ik kan daarna gewoon verder lopen en monsters killen etc. Ik kan dan wel niks meer looten...ik schuif dan ook over de grond i.p.v. dat ik loop.

Weet iemand misschien wat dat is? Als ik uitlog en weer in sign dan is het effect weg.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lootbug, bepaalde ore/herbs hebben dat, gewoon reloggen is de oplossing.

19. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben net lvl 10 gnome warlock geworden, en heb healthstone gepakt. maar heb je dan een healthstone nodig of alleen de talent? als ik ook nog een healthstone nodig heb waar vind ik die dan?

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Healthstones maak je... das een warlock skill, try thottbot.com.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina