1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk lvl 40 (41 alweer op moment van schrijven) en kan dus op een mount rijden. Moet alleen nog 32 gold hebben. Wie weet een goede manier om dit bij elkaar te krijgen. Een gebied om te farmen of iets anders handigs. Alvast bedankt

2. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mensen lees ik die problemen hebben met het verdienen van goud. Ik zit nu op lvl 42, heb een volledig Plate armor voorzien van voornamelijk Rare armor, draag 3 verschillende Rare wapens bij me en heb een mount. Zit momenteel op 300g. En dan zijn er mensen die je uitmaken voor lamer omdat je via eBay het geld zou hebben opgekocht. Terwijl het eigelijk dood eenvoudig is.

Ga naar de AH. Selecteer op Rare, ga nu op zoek naar wapens en armor die underpriced zijn. Van een wapen onder lvl 20 weetje dat ze ongeveer 5g waard zijn, dus iedereen die zoiets voor 2 g aanbied verkoopt te laag. Koop iets wat te laag geprijst staat op, en verkoop het voor net iets onder de echte waardedoor, bv 4,49g , zorg ervoor dat je dubbele winst maakt door inkoop en verkoop. Na een tijdje krijg je vanzelf in de gaten van wat alles waard is. En kun je door even snel koopjes te checken heel snel een hoop geld verdienen. :)

3. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah dat is inderdaad wel een goede manier. Het is ook handig voor je "WoW kennis", omdat je de waarde van items leert kennen en dat later weer kan gebruiken voor andere chars. Ik zal het eens proberen :)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ten tijde dat ik een beetje intresse begon te verliezen was het precies de tijd dat ik ook bijna niet meer kon spelen; maar zodra ik weer genoeg tijd had en begon te spelen was ik meteen weer hooked. :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het wel toe gestaan om geld en item te kopen?

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee hoor ik speel er toevallig ook niet op :+

@diego: AH camping :p

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Buiten WoW om? Nee. Blizzard jaagt er ook flink op, en er schijnen boetes aan vast te zitten.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En een permaban.

9. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 39, ik heb vaak Scarlet Monastary gedaan, goed pickups, ongeveer 1 s per mob... en silk kan je verkopen in ah. Ik heb daar aan pickups mograine's might, dat shield en hand of rightousness ik moet alleen nog chest en boots :D . Ik heb volgens mij iets van 2 g verdient alleen al met het killen van mobs en het goud op te pakken, met silk in ah heb ik ongeveer 5 g verdient. Een goede plek om te trainen is badlands, goed leather, earth elementals en elke mob die je killed dropped wel iets met ongeveer 10s aan waarde in vendor.
    Ik zit nu zelf op 60g, sommige beweren dat ze 100g verdienen met een dag erg lang te grinden in badlands, maar of het ook zo is...

Gisteren trouwens ff Uldaman gedaan, allerlaatste baas, die ?? giant is zo fking moeilijk, we waren met 47 warrior(met 44dps wapen ofzo) 42 rogue, 42 hunter, 42 druid en ik 39 shammam. We hadden alle bosses gekilled behalve die laatste giant, en trouwens de hunter was ook al weg, we hadden hem neer tot ongeveer 40 % maar toen riep hij als die kleinere elites van ongeveer lvl 45 op , en toen werden we keihard ge owned :'-( , vraag me af wat hij zou droppen...

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    thottbot, search op naam.

11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me helpen? Bij het laadscherm loopt het vast bij mij. :confused: Wat moet ik doen?

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ander char/server proberen, mogelijk dan een GM contacten, email sturen, op forum posten, blizzard bellen. Pick one :+.
    Ff denken of je de juiste nieuwste patch erop hebt etc, macro's en ui's en dergelijke.

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    @midnightwarrior - die party die je daar beschrijft voor eindbaas Uldaman is ook wel erg laag. Wil je een lekkere run + de eindbaas gegarandeert neerhalen dan heb je toch wel minstens een volledige 44+ party nodig met mensen die weten wat ze doen. Sowieso is lvl 39 echt te laag voor Uldaman, je kan nog minstens tot lvl 42 SM doen.

14. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt weer zonder wat te doen. :confused:. Maar ze zeggen dat ik bij de volgende keer WTF enz moet verwijderen.

Btw, vandaag voor de eerste keer Gnomeregan gehaald en kijk wat ik in één keer heb gevonden:

Klikkerdeklik!

w00t. :D

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    voor de drukke handelaren onder ons is der een handig modje die alle relevante info van een item laat zien (vendor prijs hoevaak het gezien is in de ah etc)hier een leuke mod (als je hem nog niet kent

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Kap es ff met je stoere praat man. :{

18. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t :)
    Ik wilde op het eerste moment toch al niet mee, en op het eind bij lvl 45 elites kon ik ook nog alleen maar healen, en dat ging best goed, alleen sloom.
    Ik was nog verrast dat we zo ver waren gekomen, maar dat kwam ook omdat die warrior gewoon erg goed was ( had alle aggro, deed veel dps enz).
    Ik ga hem later nog wel een keer doen, nu ff SM voor dat armor:p

ps:
    Lvl 40 nu eindelijk, kan nu mail. Moet alleen nog 20 g voor mount

@ the only ego
    Zoiets heeft UUI ook, een lootlink ofzo, . Als je naar een vendor bent geweest met een item, Onhoudt het spel de verkoopprijs dus je kan het altijd nog nakijken, en er staat ook waar je iets voor nodig hebt, bv tradable quest item, druid, engineering. Vind hetzelf erg handig

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hm zo ong werkt deze mod ook: Als je de mod voor het eerst gebruikt is ie niks waard hij laat alleen vendor price zien (dus kopen van een vendor en verkopen aan de vendor)en wat bij info (item class etc)Het word pas handig na de je eerste ah scan.Hij laat dan dingen zien als de gemiddelde prijs de prijs die het beste verkoop resultaat geeft de gemiddelde bids de gemiddelde verkoop prijs hoeveel keer het item gezien is.Plus het feit dat het een losse mod dus voor mensen die niet direct een heel pakket aan mods willen :)

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baron voor de 3e keer vermoord :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina