Ik ben nu lvl 39, ik heb vaak Scarlet Monastary gedaan, goed pickups, ongeveer 1 s per mob... en silk kan je verkopen in ah. Ik heb daar aan pickups mograine's might, dat shield en hand of rightousness ik moet alleen nog chest en boots . Ik heb volgens mij iets van 2 g verdient alleen al met het killen van mobs en het goud op te pakken, met silk in ah heb ik ongeveer 5 g verdient. Een goede plek om te trainen is badlands, goed leather, earth elementals en elke mob die je killed dropped wel iets met ongeveer 10s aan waarde in vendor.
Ik zit nu zelf op 60g, sommige beweren dat ze 100g verdienen met een dag erg lang te grinden in badlands, maar of het ook zo is...
Gisteren trouwens ff Uldaman gedaan, allerlaatste baas, die ?? giant is zo fking moeilijk, we waren met 47 warrior(met 44dps wapen ofzo) 42 rogue, 42 hunter, 42 druid en ik 39 shammam. We hadden alle bosses gekilled behalve die laatste giant, en trouwens de hunter was ook al weg, we hadden hem neer tot ongeveer 40 % maar toen riep hij als die kleinere elites van ongeveer lvl 45 op , en toen werden we keihard ge owned , vraag me af wat hij zou droppen...
Laatst bewerkt: 28 jul 2005