[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is dat nog restoration tree, maar in de volgende patch krijgen we een update zodat die andere trees (balance en feral) ook wat nuttiger gaan worden hopelijk.

    Hier vind je de build die het meest gebruikt wordt door druids
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die talent calculater is en irritant en outdated;
    gebruik http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View&category_select_id=8 om zelf te calculeren.
    De build die hij bedoeld is 8/11/32;

    Balance Talents (8 points)

    Nature's Grasp - 1/1 point
    While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.

    Level 18: Entangling Roots (Rank 2)
    Level 28: Entangling Roots (Rank :cool:
    Level 38: Entangling Roots (Rank 4)
    Level 48: Entangling Roots (Rank 5)
    Level 58: Entangling Roots (Rank 6)

    Improved Nature's Grasp - 4/4 points
    Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.

    Swiftshifting - 3/3 points
    After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 60% if used with 6 seconds.

    Feral Combat Talents (11 points)

    Ferocity - 5/5 points
    Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy.

    Improved Bash - 2/2 points
    Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second.

    Sharpened Claws - 3/5 points
    Increases your critical strike chance while in Bear, Dire Bear or Cat form by 3%.

    Feral Charge - 1/1 point
    Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds.

    Restoration Talents (32 points)

    Improved Mark of the Wild - 5/5 points
    Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.

    Furor - 5/5 points
    Gives you a 100% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear and Dire Bear form.

    Nature's Focus - 5/5 points
    Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.

    Combat Endurance - 1/5 point
    Allows 2% of your Health regeneration to work while in combat.

    Gift of Nature - 1/1 point
    Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.

    Reflection - 5/5 points
    Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.

    Improved Rejuvenation - 3/5 points
    Increases the effect of your Rejuvenation spell by 9%.

    Nature's Swiftness - 1/1 point
    When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.

    Improved Regrowth - 5/5 points
    Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%.

    Innervate - 1/1 point
    Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.

    NIEUWE HUNTER TALENTS 1.7

    http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/hunter/talents.html

    check deze talent calculator voor de hunter, hij bevat (wijzigingen onder voorbehoud) alle talents voor de 1.7 patch, compleet nieuwe survival tree, enorm vet al zeg ik ut zelf. _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG, die Survival tree is de bom gek! :p Jezus als dit waar is :D Bedankt voor de link Tco.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Eindelijk een vernieuwde tree! Hunters for the win! :cool: Beetje lullig alleen dat de link het zowel hier als op de wow-europe site het niet bij me doet. :+
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is de survival tree.

    Survival - Tier 1

    Monster Slaying - rank 1/3

    Minimum Level: 10
    Increases all damage caused against Beast, Giants and Dragonkin targets by 1% and increases critical damage caused against Beast Giants and Dragonkin targets by an additional 1%.

    Humanoid Slaying - rank 1/3

    Minimum Level: 10
    Increases all damage caused against Humanoid targets by 1% and increases critical damage caused against Humanoid targets by an additional 1%.

    Deflection - rank 1/5

    Minimum Level: 10
    Increases your Parry chance by 1%.


    Survival - Tier 2

    Entrapment - rank 1/5

    Minimum Level: 15
    Requires 5 points in Survival Mastery
    Gives your Immolation Trap, Frost Trap, and Explosive Trap a 5% chance to entrap the target, preventing them from moving for 5 sec.

    Savage Strikes - rank 1/2

    Minimum Level: 15
    Requires 5 points in Survival Mastery
    Increases the critical strike chance of Raptor Strike and Mongoose Bite by 10%.

    Improved Wing Clip - rank 1/5

    Minimum Level: 15
    Requires 5 points in Survival Mastery
    Gives your Wing Clip ability a 4% chance to immobilize the target for 5 sec.

    Survival - Tier 3

    Trap Efficiency - rank 1/2

    Minimum Level: 20
    Requires 10 points in Survival Mastery
    Increases the duration of Freezing and Frost trap effects by 15% and the damage of Immolation and Explosive trap effects by 15%.

    Survivalist - rank 1/5

    Minimum Level: 20
    Requires 10 points in Survival Mastery
    Increases total health by 2%.

    Deterrence - rank 1/1

    Minimum Level: 20
    Requires 10 points in Survival Mastery
    Instant5 min cooldown
    When activated, increases your Dodge and Parry chance by 25% for 10 sec.

    Survival - Tier 4

    Trap Mastery - rank 1/2

    Minimum Level: 25
    Requires 15 points in Survival Mastery
    Decreases the chance enemies will resist trap effects by 5%.

    Surefooted - rank 1/3

    Minimum Level: 25
    Requires 15 points in Survival Mastery
    Increases hit chance by 1% and increases the chance movement impairing effects will be resisted by 5%.

    Improved Feign Death - rank 1/2

    Minimum Level: 25
    Requires 15 points in Survival Mastery
    Reduces the chance your Feign Death ability will be resisted by 2%.

    Survival - Tier 5

    Killer Instinct - rank 1/3

    Minimum Level: 30
    Requires 20 points in Survival Mastery
    Increases your critical strike chance with all attacks by 1%.

    Readiness - rank 1/1

    Minimum Level: 30
    Requires 1 points in Deterrence
    Requires 20 points in Survival Mastery
    Instant5 min cooldown
    When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your Deterrence, Feign Death and Trap abilities.

    Survival - Tier 6

    Lightning Reflexes - rank 1/5

    Minimum Level: 35
    Requires 25 points in Survival Mastery
    Increases your Agility by 3%.

    Survival - Tier 7

    Wyvern Sting - rank 1/1

    Minimum Level: 40
    Requires 3 points in Killer Instinct
    Requires 30 points in Survival Mastery
    115 Mana8-35 yd range
    Attack speed2 min cooldown
    A stinging shot that puts the target to sleep for 12 sec. Any damage will cancel the effect. When the target wakes up, the Sting causes 300 Nature damage over 12 sec. Only usable out of combat. Only one Sting per Hunter can be active on the target at a time.

    Op wow.com staat weer eens meer info in het bericht;

    Hunter Talent Preview! - Sun on 7/29/05
    Curious about the changes to Hunter talents in the upcoming content patch? Wonder no longer! In this interactive preview of the changes, you can view the progression, read up on the new abilities and enhancements within the various trees, and experiment with new builds!
    This is also a preview of our impending new web feature: the talent calculator! In the coming days, all classes will be available, allowing players to plan out their progression and save it. Stay tuned!

    dus kweenie of ze ook al de extra talents voor druid er dan al in doen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah bedankt voor het posten van de tree.

    Hm, tree is inderdaad stukken beter geworden. Alsnog is het niet iets om 30 punten in te steken aangezien MM gewoon nog tig keer beter is. Ik vraag me trouwens wel af hoe het dan zit met mijn huidige talents. Word heel mijn build gewist en mag ik alles opnieuw beginnen (dus ook weer opnieuw aimed shot kopen etc), want dat zou ik wel een stuk minder hip vinden.


    /edit Eindelijk! Blizzard heeft het voor mij mogelijk gemaakt om op de forums te posten. :cool: Blizzard kan niks meer fout doen bij mij vandaag. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je build wordt gewist en je moet alles opnieuw kopen.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je talent tree wordt gecleaned, gratis, en je kan dan zelf weer kiezen.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dus ik moet alsnog gewoon weer een zooi skills kopen. Dat vind ik wel weer minder; kost me toch al heel snel wat gold waar ik een chronisch gebrek aan heb.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij mij waren de kosten sterk verlaagd, en was ik iets van 33s in totaal kwijt voor het opnieuw kopen van skills.
     
  11. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard is goed bezig voor de hunters _O_

    Nu maar hopen dat ze hetzelfde gaan doen voor de druids, eindelijk òf geen healbot worden, òf eindelijk gewoon echt goed kunnen healen. (Dus sneller kunnen casten dan 3.5 sec en gewoon kunnen rezzen) :+
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou inderdaad heel acceptabel zijn. Hoop dat hetzelfde het geval zal zijn voor mij dan. :)

    @valley man - als druids gewoon kunnen rezzen, dan zou iedereen een druid in zijn party willen aangezien ze dan onbeperkt kunnen rezzen in combat. Denk dat priests dan opeens niet meer gewilt zijn, dus ik denk dat je daar niet al te hoog op moet inzetten. :)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt ook niet, was gezegd door blue.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag me eerste Epic geloot in Sunken Temple :)
     
  15. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0

    Met normal rezzen bedoel ik dus de standaard, out of combat rezz. ;) En ja, ik las het vandaag dus ook dat we dat dus echt never nooit niet zullen krijgen. Jammer :'-(
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rezzen = Resurrect?
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    rezzen = ressurecten* :p
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  19. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de beste hunter skilltree voor pvp?thx
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Pbateman - Zet aub die afzichtelijke rode hoed af. :+ Waar zijn die screens btw genomen?

    @Eprode - check die wow forums even. In ieder geval 31 MM en 20 Survival is zeer populair.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina