1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Man, dat meen je niet. En jullie deden er niks tegen:{. Ik zou echt zorgen dat hij nooit meer in een party komt. En dat dat ding dropt in st. Dat is wel weer cool.

2. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vertikte het om dat ding gewoon eerlijk te verdelen, blijkbaar gelden de s/n regels niet meer als de items epic worden of zo. :{

Gelukkig is zijn guildleader hierover geinformeerd en is hij gedwongen om dat ding te dragen, zodat ie soulbound werd.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    BoP is sowieso Soulbound, dus dat maakt niet zoveel uit...

Ik heb gisteren de Witchblade gewonnen, ook leuk.

4. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Glowing Brightwood staff is Bind on Equip ;)
    Dus als hij hem niet Soulbound moest maken kon hij hem in ah verkopen.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ah, dat is waar ook natuurlijk dat ie BoE is.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    zoiezo frustreerd het dropsysteem mij een beetje.Gister 6 keer iets blouws geloot en 6 keer was het totaal nutteloos voor mijn roque.Heb ook wel is gehad dat een leuke leather helm gedropt werd ik en een guild/quest maat heel netjes de g en n regel toepassen de druid van het team niet ik roll hij roll wie wint ? hij.Voor zijn alt hunter.Tjah beetje jammer

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alts moet je nooit meerekenen, ik heb 3/4 alts van lvl 10, en 2 van lvl 20.
    Kan ik elk item wel claimen, plus dat die alt nog niet eens echt hoeft te bestaan.
    Gewoon standaard geen alts mee rekenen.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zijn die regels dan om items te verdelen? Kan ik dat ergens vinden?
    Voor mij is het nog niet van toepassing, ik ben pas een level 12 Druid maar ik wil straks geen mensen kwaad gaan maken. O-)

Trouwens, ik heb gisteren een talent point uitgegeven aan Mark of the Wild, zodat ik i.p.v. 65 armor er 74 bij kreeg. Maar als ik hem doe krijg ik alsnog 65 armor erbij. Terwijl de beschrijving in zowel mijn spellbook als action bar 74 vermelden, staat er 65 op het icoontje naast de kaart en in characterinfo. Ik heb ook gewacht toen hij helemaal voorbij was, meerdere keren zelfs. Maar er is geen verschil. :confused:

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk eens op je character screen naar je armor voor en na Mark of the Wild, je zult wel zien dat er degelijk wel een verschil is, het icoontje van de buf die je krijgt is gewoon bugged.

Als er een Green item dropt als je in een party bent dan komt er zo'n kadertje en dan kan je met dobbelsteen rollen, wie het hoogste rolt wint.
    De 'regels' hierbij zijn dat je N (need, nodig) of G (greed, dus niet nodig) moet zeggen voor je rolt. Als er dus iemand in je party N zegt dan zouden de andere partyleden normaal op de 'pass' knop moeten drukken, zodat degene die het item nodig heeft het item ook krijgt ;).
    edit: Nodig voor disenchanten, alts of geld is Greed ;)

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op Bloodscalp gebruiken de meesten N en S. N voor need en S voor sell.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    daarom baalde der flink van zijn der hier mensen trouwens met enig benul van macro weapon switches ?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd als iemand zegt dat hij loot voor een andere char dan loot ik ook gewoon. Je bent met deze char aan het spelen dus vind ik dat ze ook alleen daarvoor hoeven te looten en daarbij komt dat iedereen dat kan zeggen. Dus ik loot en als ze er iets van zeggen was het ook voor een andere char.

Wat zijn die Hero classes eigenlijk? Is dat gewoon een geheel nieuwe class waar je mee kunt beginnen of kun je daar later op overgaan?

Edit: wat zit er trouwens allemaal bij de LM edition van WoW dat het spel dan 70euro kost? Ik weet alleen dat je er een speciale pet bij krijgt.....

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hij zij het erna pas hij had al gerolled :mad:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hehe hes screwed daar gaat zijn account

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is er trouwens iemand die WoW op een laptop speelt? Ik ben van plan een 2e hands laptop te kopen met een videokaart die goed genoeg is maar op de blizzard site staat dat met sommige grafische kaarten WoW niet speelbaar is omdat er geen moderne driver bij zit en als je die dan zou installen zou je een error krijgen......

Dus iemand die een laptop heeft een WoW speelt zou die kunnen posten welke GFX kaart hij gebruikt...

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas de acer aspire 1692 gekocht, 1024mb ram, pentium m740 en een ATI radeon x700 mobile (128mb) hiermee kan ik het spelen met alle details op maximum zonder ook maar een schokje!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm geen idee, maar de laptop die ik heb gekocht valt heel goed mee qua prijs: 1249 euro, er zit zelfs een 100 gig 5400rpm harde schijf in, en die videokaart die ik heb is momenteel zowat de beste kaart voor een laptop

20. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    @ GForce: Ik weet niet, is mb wel te weinig
    Maaruh ik krijg donderdag mn pc en dan kan wow voor mij beginnen. Alleen het probleem is dat ik nog twee nachten moet w8en :mad:

Super mooie kast. Kast ATX Miditower 400 watt X-Gear 666 Black!zie hieronder
    Met
    -512 mb DDR333 ram
    -ATI Radeon 9550 SE 256mb videokaart
    -AMD Athlon 64bit 3000+ processor
    en de rest.

ff een vraag: is de Asrock Channel 5.1 CH geluidskaart een goede?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina