1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar noem is een spel waarmee je iets aan ns hebt?, healing, werkt gewoon niet in combat, als je een goede damage build hebt kun je de tegenstander al neerhalen zonder jezelf te healen.

Edit: die talent van frost nova 2 seconder minder tijd en extra damage aan fire spells heb ik hierom gedaan: Als je iemand ziet doe je frost (1k dmg crit) grounding, frost nova, searing, en dan meleen, als ze proberen te healen earth shock of war stomp... :D

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  2. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Hey luitjes, ik heb van de week WoW besteld en ik verwacht hem binnen een paar dagen, ik heb al wat dingen gelezen op worldofwarcraft.com en hierzo maar ik ben er nog niet echt over uit wat ik wil nemen en op welke server.

Ik dacht zelf aan een human paladin of priest (alliance dus) op een pvp server. Ik hou ervan meestal maar 1 char te hebben dus na een tijdje switchen is niets voor mij dus wil eigenlijk meteen een goede keus maken. Wat zijn de do's en dont's?
    En op welke server is het wel mooi om te beginnen? Misschien dat iemand een nieuwe char aanmaakt, kunnen we samen werken (ik ben meestal wel fanatiek dus ga wel vaak spelen).

thnx

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon skills kijken bij thottbot.com, talents bij wowvault.ign.com, informatie bij wow.com gewoon of eu site.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, De zealot blade voor een rogue. Op zich kon je beter kijken naar mercenary blade.

En ongelooflijk dat je nog een keer dat wapen hebt gevonden. Ik heb bijna nog nooit een blue van een normale gevonden, laat staan een epic:'-(. Een guildie van me had dit ook, 2 epics op 1 dag.

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Heb wel eens 5x op één dag een epic gevonden van gewone mobs 8) echt ziek maar wel beter _O_

6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt van plan bent door te spelen met characters tot het hoogste level, dan is Paladin niet echt aan te raden. aangezien veel mensen klagen over hun paladin op de hogere levels. maargoed, de keuze is aan jou ofc :).

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou priest of warlocks pakken. Warlock heb ik al en priest ook dus ja. Er zijn echt heel weinig warlocks dus je komt snel in een guild. Meestal ook goede. Hetzelfde met priest.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

ik heb hem redelijk cheap aangeschaft ik loot nouwlijks blouw laatst wel 6 keer een blue drop maar alle 6 keer kon ik het niet eens equipe.Maar ik he ff overlegt met een andere rogue uit mijn guild (lvl60) En tot de conclusie gekomen dat op een laag lvl dmg best belangerijk is als rogue en tot nu toe bevalt ie me prima.

het is trouwen zwaar behelpen qua beetje daggers/zwaard waar ik als rogue iets meekan.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kwacht op de nieuwe pvp server en ondertussen ff afwachten op feral changes voor druid, de nieuwe move voor palladins en een soort buff voor shamans of zo.
    Dan ga ik een keuze maken tussen die 3 en restarten. zonder me ouwde chars te verwijderen natuurlijk :).

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zou wachten met je echte char aan te maken, omdat er een nieuwe PvP en een nieuwe RP-PvP server aan zitten te komen, dan kun je net als iedereen daar een frisse start maken en kom je niet op een server waar 75% al in endgame bezig is.

Tot die tijd kun je wat chars aanmaken en een beetje levellen om te kijken of ze je bevallen of niet. :)

11. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
  12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    idd, maar kan nog wel 3-5 weken duren denk ik voor patch 1.7 komt.

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een super-item uit een andere MMORPG geloof ik.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0

is dit beetje goed armour? :p

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    item 0/10 8)
    shirt 10/10 :cool:

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    die equip bonus lijkt me masterlijk :D
    elke keer dat je moet werken heb je dus een kans van 3 op 100 dat je het kan vermijden :D
    handig :p ook al is het zo weinig

btw:
    kleine waarschuwing voor iemand die dit tshirt wil:

WARNING: This shirt may prolong your virginity

As Jeremy found out in Episode 2, most girls are not impressed by your uber micro, or your ability to navigate de_dust with your eyes closed. It is also not surprising that in most cases geeky shirts do not attract females. Due to the high geek factor of this shirt we feel it is necessary to include a warning, as many Pure Pwnage fans plan to wear Pure Pwnage gear in public places. Though it may be an effective means of birth control for the heterosexual male, this may not always be the desired result. Note that the bearer of this shirt can compensate by exhibiting alpha male behaviour (high confidence, positioning body to occupy more space, be an asshole 5% of the time)

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  17. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm heb wat problemen met de patch van vandaag: ik krijg de melding bij de Blizzard downloader dat de download niet authorised is door de tracker.
    Achja, hij is in ieder geval begonnen met downloaden, hoop dat het niks ergs is. :)

19. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik had ff een vraagje. Doen jullie veel met je tradeskills? Ik ben namelijk zo iemand die zulke skills wel leuk vind om beter in te worden. Maar heb je er ook echt wat aan, of is het gewoon beter dat je je spullen die je maakt/verzameld verkoopt? En dan nog iets, wie heeft er ook de cooking skill gekozen :9 Dat lijkt me wel geinig hahah.
    Ik zat te denken aan mining+blacksmithing aangezien ik paladin wordt. Heeft iemand met die skills trouwens al de blackfury gemaakt?
    KLIKKERDEKLIK

p.s. nog 1 nachtje 8) :+

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb alle engineering dingen die ik nodig had gemaakt, en maak nu nog steeds thorium grenades enzo, dus ja !

Cooking heb ik wel, maar heb er niets mee gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina