1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    alles op laagst is ook weer niet, ik heb wel 800 x nogwat(laagst) maar er staan van de balkjes en die staan ongeveer op de helft.
    zoveel lag heb ik niet alleen bij druk bezochte plaatsen ( IF :mad: )

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeeeees site is trug online *)
    edit: damn signupgedeelte nog niet |:-

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  3. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mensen ik ben vandaag samen met wat vrienden helemaal opnieuw begonnen... En dit keer als hordes. We zitten op de realm darksorrow. Er is alleen een probleem: Ik weet niet welke class ik wil gaan spelen. Ik twijfel tussen een Tauren Shaman en een Undead Rogue. Liefst zou ik sowieso een undead willen zijn, maar undead shaman bestaat nu eenmaal niet.
    Ik heb wel al in een andere realm een lvl 37 Night Elf Rogue zitten. Van de ene kant bevalt me een rogue character erg goed. Ook kan ik er goed mee omgaan. Maar van de andere kant zou ik ook wel wat anders willen proberen. En om nou twee rogues te hebben is ook weer zowat vind ik.
    Wat vinden jullie leuker om te spelen, een rogue of een shaman. En is het niet zonde om de tijd die ik in m'n NE Rogue heb gestopt als het ware weg te gooien en met een andere rogue te beginnen?
    Graag jullie mening over deze zeer ingewikkelde kwestie...

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind rogue leuker maar mn mean is ook een hunter, ik heb een (level 8 :p ) rogue en het bevalt me zeeer goed, en helemaal omdat je dan door flinke stukken van instances heen kan sluipen, wel op hogere levels.
    maar als je al een rogue hebt zou ik tog voor wat anders gaan...

maare eprode, wat word je nou eigenlijk voor race; class ?

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  5. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joa, dat is dus ook wat ik dacht. Rogue bevalt me erg goed, en het is inderdaad zeer handig dat je gewoon door de instances heen kunt stealthen de de bosses kunt grinden. Ook gaat het farmen voor xp en gold vrij snel bij een rogue.
    Shaman heeft dit weer niet. Enige plus punt aan de shaman zou zijn dat het voor mij een nieuw character is.
    Maar aangezien ik wel van plan ben heel serieus met dit character te spelen en m'n NE Rogue op de achtergrond te plaatsen denk ik dat het toch de rogue wordt...

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Druids zijn heel erg gewild voor instances at the moment.

Vooral voor MC, maar dat is nog wel ver weg op zich.

Ikzelf zou voor een Priest of Druid gaan, ik ben nu zelf net opnieuw begonnen met een priest en die is nu bijna level 17.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik heb 3 rogues, 1 undead, 1 gnome en 1 nightelf en ze bevallen me allebei. Ik heb ook een shaman maar dat vind ik dan weer niet zo heel leuk. Wel zonde om met je ne rogue te stoppen, maar dat is je eigen keuze.

En priest zijn ook heel erg cool. Ik heb er ook een en het is echt geweldig. Maarja, welke classe heb ik nou niet:eek:.

8. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk lame, om 2 characters te hebben die beide rogue zijn. 8) Kom op, na zoveel uur dezelfde char wordt je die echt wel een keertje zat, en dan is een 2e char leuk om te hebben omdat die dan weer helemaal anders speelt en zo.

Ik zou gewoon voor die shaman gaan. Wat is er nou zo leuk om door al die instances te sluipen en alleen die bosses te killen? Je krijgt meer xp en leuke items van al die mobs daar te killen dan om alleen steeds die ene quest af te gaan...

WoW heeft meer te bieden voor de mensen die gewoon lekker op hun gemak de hele game spelen dan voor die paar die steeds aan het powerlevelen zijn en alleen de bosses killen, verder niets.;)

Mijn advies: Neem gewoon lekker die shaman, en gebruik die als leuke 2e char.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, met mij undead speel ik nooit en ik vind rogues heel erg vet. Ik heb ook nog een warlock en mage wat met ook erg bevalt. Ik speel met elke charater en ik zou eigenlijk al lang 2 level 60s kunnen hebben maar omdat ik elke dag weer zin heb in een andere komt daar niks van.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    soms wou ik dat ik met en rogue begonnen was, maar ik vind een pet ook weer handig...

wat vinden jullie nu de handigste class, op die van jezelf na? ik rogue :)

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een vraag: Ik hoor dat als je net begint met WoW dat je in het begin een beetje moet lvlen en dat is vaak alleen. Ik wil dus samen met een vriend van mij tegelijker tijd op 1 server beginnen en zo samen quests doen. Is het mogelijk om vanaf het begin samen met mijn vriend quests te doen?

12. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna iedere quest is samen te doen. En alle quests die je de eerste paar lvls tegenkomt kunnen inderdaad samen gedaan worden. ;)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kan je iedere quest samen doen, zelfs speciale classe quest kan de andere gewoon meedoen, hij krijgt er wel niks voor maarja.

14. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin maakt het ook om eerlijk te zijn niet zoveel uit. Je bent lvl 10 in ongeveer 2 a 3 uur en lvl 20 na ongeveer een dag spelen. En dan begint het spel pas echt, en dan is het ook pas echt leuk om samen te spelen (vind ik dan).

Ik wil dus m'n nieuwe char als main gebruiken. En ik moet zeggen dat de rogue me erg goed bevallen is en ik nog lang niet erop uit gekeken ben. En door instances sluipen bedoel ik dat het makkelijk is om items te grinden. Als je graag een bepaald wapen wilt hoef je niet altijd weer op zoek te gaan naar een groep en de halve instance uit te moorden om uit eindelijk toch weer een andere drop te krijgen. Bovendien is dit ook niet de enige reden dat ik een rogue leuk vind... Pickpocket, sap, ambush, picklock etc... Allemaal zeer leuk!
    Maar ik denk dat ik er nog eens een nachtje over slaap. Eens kijken wat ik morgen wil.

Mij lijken de druid en de hunter erg leuk. Altijd een pet bij je hebben of in een beer veranderen. Maar ook erg leuk lijkt me de warrior... lekker dom hakken ;)

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je zal wel moeten, ziet er naar uit dat het nog lang duurt. :mad:

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik kan nu online, ben het nu zelfs.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het over de druid set, niet over de warlock set waar het plaatje van staat op page 6, weet niet of jij weet dat ik dat weet :p.
    Indien jij dat weet geen probleem, zo niet dan heb ik het dus over deze set --> ehm sjit nou kan ik die screen niet meer vinden >_>.

18. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je nog geluk, op de launchdag had ik het spel om elf uur gehaald. moest nog even naar school, kom je terug van school zijn de signup servers down tot 10 uur... wil je een account aanmaken ben je ruim tot 1 uur bezig om die account aan te maken ivm drukte! :mad:

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb nu net naast mn lvl 31 orc warrior op warsong ook maar es een night elf rogue gemaakt op shatterd hand. Daar is mn vriendin namelijk net begonnen met spelen.

Echt klotezooi dat die authentication server down is ofzo. lame....

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hoezo, je kunt nu gewoon spelen hoor. Of alleen mijn server moet up zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina