1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die Twisting Nether card juist kut.
    Word je gekillt door horde, en dan weer automatisch geressurect met 20 health...heeft die horde dude lekker even 2 honorable kills ipv 1 8)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    met 20 health krijgt die kerel nog geen 1 honorpoint ofzo hoor 8)

Nieuwe spell palladin

de lvl 60 rank;

Damage 504-556
    Mana 425mana
    Cast 1second
    Cooldown 6seconds
    Range 30yards

Usable on wounded players. Beneden 20% health.

1e rank is te krijgen op lvl 44.

edit; Kzit bijna altijd tegen de 100 aan, en kan prima spelen. Een hoge ping zegt niks direct.

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat je ping hoger is dan normaal bij WoW?
    Ik heb bij speedtest en ook als ik bijv. Call of Duty online speel een ping van rond de 50. Bij WoW echter rond de 100-150. Ik neem aan dat er geen laggy servers bestaan toch :confused:

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Buiten de hele grote steden niet. In IF klagen mensen wel eens dat het lagt, maar ik heb nooit ergens last van op mijn eigen computer. Op mijn andere computer wel.

Ik denk dus dat die mensen die klagen gewoon een outdated computer hebben die de berekeningen niet meer aankan. 50+ characters die bewegen en dan nog de hele boel zelf bij het AH is behoorlik zwaar voor een pc. Alleen nieuwere pc's kunnen dat nog goed draaien.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je zit waarschijnlijk ook op de Amerikaanse versie van WoW. En niet de Europese ;)

Veel te laat. En besides, Paladins zijn zoals ze bedoel waren. Als secondary healer. De lowe dps kon je alleen niet weten.. en dat is jammer.. Ik weet niet of deze spel nou wel zo goed is, hij lijkt wel aardig overpowered.. nou ja, jammer dan.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb in Ironforge en rond de Darkmoonfaire in de buurt van Stormwind (raar maar waar) ontzettend veel last van lag, het beeld blijft soms best lang stil hangen. Ik merk zelf dat als ik de videoopties en de resolutie allemaal verlaag, dat het dan iets beter loopt. Maar ik weet niet of ik me dat verbeeld of dat het echt zo is.

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het dus ook als ik rustig sta te vissen in de middle of nowwhere. En heb wel de aanbevolen specs. Heel raar, soms zelfs uitschieters tot 300 ping. :{

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ben eergister level 60 paladin geworden, gelijk me epic mount quests gedaan:

gelijk maar eff racen :) (dit is ook de groep waar ik laatse paladin quest heb gedaan in scholomanch, 3 paladins, 1mage, 1 healer)

ben toen met dit groepje een race begonnen naar gnomeregan :p , daarna met 1 van hun van ironforge naar eastern plaquelands gerend.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jij hebt ook snel je epic quest gedaan. Of lijkt dat maar zo? Hij is in ieder geval wel erg cool.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Overpowered 8), tis ook nooit goed met die alliance.... :+
    ik heb 3700(dacht ik) health op lvl 60. 20% daarvan is 740 health.
    Meer een soort finishermove, handig voor runners.
    Zorgen dat je niet onder de 20% health komt he :), ff snel potion slikken etc.

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jup |:- |:- |:- |:- Maar best vaag, normaal kom ik gelijk op de goede site uit. Nooit last van gehad. Nu kom ik ook niet vaak op de site... Spel doet ook gelukkig weer normaal

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben WoW laatste tijd flink beu zeg. Heb ik een week of 2 (toen ik echt nog helemaal into WoW was) geleden mijn abbo met 3 maanden verlengt, en nu zie ik het echt gewoon helemaal niet meer zitten om te spelen. Jammerheid :/

13. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je even gestopt? Ik heb het soms ook, wanneer ik even niet meer speel, geraak ik er uit, en vraag ik me af of ik het nog wel wil spelen, maar dan als ik terug weer wat speel, ben ik er weer in.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Test servers kunnen elk moment live gaan, dan nog 2 weken ongeveer voor patch 1.7 gok ik.
    Zat te twijfelen tussen palladin/druid/shaman voor nieuwe pvp server maar palladin wordt het toch niet denk ik, nieuwe spell is leuk maar net niet leuk genoeg om er een palla voor te maken.
    Dus druid (alliance/horde) of shaman.:)

Of toch een mage/hunter/priest :+

15. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, daar heb ik nu ff zin in :p

Maybe eerste stap naar verslaving. Beetje rondlamen met een nieuw class op 60 is altijd wel leuk.. tenminste.. als je weer een nieuwe class kan kiezen.

16. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hmm, ik kies voor de testserver deze keer maar voor horde, alleen maar omdat ik shaman kies :) en mage

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Test realm: A public test realm will be open again soon for North American, European, and Korean players.

En nou opschieten :+.

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Veel spammen voor partys, snel en solo farming. veel geld hebben op het moment dat je start

edit: mijn mount koste me 460 gold, plus the pristine black diamond

19. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Is die test server er al?

20. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Is nu alles down ofzo? Ik kan er niet op? en wow-europe.com doet het ook niet.. anyone?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina