1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik heb gehoord dat Elke ''Woensdag avond'' dat de Servers down gaan t/m 11u/13u
    zal hij weer online gaan hoor ik. maarja ik weet niet waarom die site offline is dat is wel enorm vaag.

Maar die Test Server. hoe kan je daar aan komen? via WoW-Europe.com?
    of gewoon krijg je hem als je insigned?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is woensdagmorgen, dan zijn de servers altijd even down.

3. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Via de site moet je dan een character naar een test server overbrengen, volgens mij kun je er nu ook wel 2 kiezen. Hopelijk gaat het nu in 1 keer goed en zonder dat geouwehoer...

wow-europe kan ik ook niet op, terwijl de amerikaanse site het perfect doet :confused:

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja, ik zag De Amerikaanse servers. en er stonden allemaal Test Servers bij dus ik snap nu wel hoe je daar op moet spelen gewoon die server pakken en dan er heen gaan :p maarja WoW-Europe.com is nog steeds off :mad:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch elke woensdag ochtend? Bij mij iig wel altijd misschien dat ze overloaded zijn ofzo?

Gister trouwens voor het eerst BG gedaan. Horde had alleen maar lvl30 en ik was bij ons het hoogste met lvl25 de rest was 21-22.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Duh Horde > alliance :).

Goede pagina met gratis threat/virus scanners of je pc vrij te houden van keyloggers en dergelijke, er is net een nieuwe trojan gesignaleerd die je key jat.

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0462p

Test server wordt aangekondigt op de main page, je kunt 2 lvl 60's kiezen uit een lijstje van classes, alliance en horde, full equip van blue's/greens en paar honderd goud en 51 free talent.s

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het lijkt meer dat die Hordes op onze server niet onder lvl30 in BG durven te gaan. Ik heb 4x gespeeld en daarvan was dus 1 speler (1 van de 40) <30 (28)
    Terwijl bij ons alle lvls zaten. Moet eigenlijk meer gebalanceerd worden.

Krijgt er nu ook iemand een critical error als hij WoW opstart?

8. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    IN de tussentijd kun je je hier wel mee vermaken :p (miss beetje oud maar toch vet)
    PvP honor rewards

En de mainsite van wow europe doet het nog steeds niet bij mij.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar kun je die items nog steeds gebruiken als je een rank omlaag gegaan bent?

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    *heeft gelijk maar 2 Anti-Virus Programa's Opgezet een een Firewall van ZoneAlarm*

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    damn die dingen zijn ziek _O_

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heeft er eigenlijk nog iemand met mij last van critical error #132?

Dit is een veel voorkomend probleem en het is niet duidelijk hoe je ervanaf kunt komen.

Het zit volgens mij ook alleen op de AMD64 cpu's. re-install etc werkt niet.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem well een amd64 cpu

14. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Yep.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    vink een beetje nep wel relax though

16. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nep als je 24/7 in battlegrounds moet ''wonen'' om die goede items te houden :+

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah maar als een reqruiment een bepaalde rank is...Ik vind het nep dat je pas op lvl 40 een mount kan krijgen..En niet eerder het is een requirement.Tjah beetje dubbel snap bijde punten wel iig zou ik het ook wel chill vinden die dingen te hebben

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn game-card is verlopen, dus ik nu niet meer spelen. Ik merk dat ik echt moet afkicken, op vakantie heb ik er weinig last van, maar nu ik werk denk ik steeds ik wil spelen, ik startte net mijn computer op en ik startte gelijk wow op, waarna ik me realiseerde dat mijn account gesloten was. :+
    Ik kan er nu 1 halen, maar dan moet ik 4 kilometer fietsen, en na 11 in een fabriek werken heb je daar geen zin in. :cool:

Owh ja, respect voor deze gast. Een rasechte rogue, en ik vind het echt mooi hoe die dat deed. :+

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    damn die reacties _0_ om welke items ging het mijn god ?

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lawbringer helmet zag ik, een ring en nog wat, wat ik niet goed zag. Ik vind het echt een strakke gozer, en echt dom van die guild om hem ML te geven. Die vrouw flipt helemaal. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina