1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat begrijp ik ik ben ook al ML geweest maar hoe bepaald hij dan wie wat krijgt.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233

Nieuwe hoogste crit :)

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    waar download je die mooie mods _O_ ?

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  5. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb wat mods gedownload maar hoe krijg ik ze aan de praat, ik heb al gezien op een mod forum dat je ze ergens in progamfiles moet plaken maar dan werken ze nog steeds niet, kan iemand me helpen?

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mijn mods zijn sinds de update vrijwel allemaal outdated oid. Is het niet mogelijk om in een keer een heel pakket van mods te downloaden?

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dan kunnen ze het nog steeds doen;).

@Ghost Leader: Je moet ze eerst downloaden. Daarna open, map kopieren. Naar games(waar wow staat). world of warcraft, interface. Dan maak je een map in interface genaamd addons(kan anders, maar het zijn addons) en zet je het daarin.

8. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb net het mod pakket cosmos geinstaleerd en als ik wow opstart zegt ie dat de mods out of date zijn, is dit nomaal want hij had van te voren nog geupdate...

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Kben nu op vakantie in Spain :) Ik mis het wel erg, het is wel irritant want nu raak je toch achter op de andere spelers maar goed, misschien had ik wel een keer vakantie nodig 8) Ik zal hier verder niet veel posten aangezien ik dan aant maffen ben in het zwembad 30-40 graden hier :+

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    @ Ghost Leader: Dat is normaal. Gewoon de mods blijven draaien en je zal zien dat ze nog allemaal perfect werken :)

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al een hele tijd aan het twijfelen of ik Wow nou wel of niet moet kopen. Het gaat mij niet zo zeer om de aanschaf, maar om de maandlijkse kosten. Het is ook niet dat ik het niet kan missen, maar ik ben bang dat ik het miscchien na een paar dagen wel heb gezien. Ik heb Warcraft III en dat vind ik wel leuk om af en toe te spelen. Maar nu is mijn vraag, is de gameplay van Wow het zelfde als Warcraft III?? Moet je bij Wow ook steeds weer van die dingen bouwen om bepaalde mannetjes, voertuigen of wat dan ook te krijgen. En moet je daar ook werkers aan het werk zetten om goud en hout te verzamelen? Of speel je met 1 hero en daar moet je alles mee doen.

EDIT: Kun je bij Wow ook alleen eens lekker genieten van de omgeveing of ben je steeds bezig met vechten e.d. en heb je geen moment rust in het spel.

Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Wooow, there. Het wordt echt tijd dat je een trial-kaart krijgt. ;)

Je hoeft niks te bouwen. Het is een enorme wereld waar jij (in 3d) deel van uitmaakt. Het draait compleet om je eigen character en daarmee ook met de samenwerking met andere mensen.

Je kunt in WoW doen wat je wil. Lekker questen, van het uitzicht genieten of de hele dag vechten. Geen verplichtingen dus.

Ach, anderen kunnen het vast veel beter en spannender uitleggen. Ik ben moe. :+

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens een review lezen als ik jou was. Maar het is idd 1 hero spelen. En er is zeker tijd om te doen wat je wil. Pvp is ook niet zo angstaanjagend als het lijkt dus dat kun je ook gerust doen.

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, het kan spannender en beter uitgelegd worden, maar dat is nergens voor nodig. Je geeft precies antwoord op de vragen die ik stel.

Ik heb al heel wat reviews gelezen, maar ik ben niet zo thuis in de MMORPG. Waar het mij dan ook om gaat is dat ik zelf het tempo kan bepalen. Ik moet natuurlijk veel leren en ik zou het ook fijn vinden om ook op z'n tijd een avond alleen te kunnen spelen zonder dat ik word lastig gevallen door mensen met Lvl 60 of wat dan ook.

EDIT: Is samenwerken een vereiste in het spel?? Of kan ik ook alleen spelen (ik ben niet zo goed in teamverband spelen). Kan ik Pvp ook alleen spelen?? Of word je dan zeker afgemaakt door groepen die wel samen spelen.

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, de hele tijd alleen spelen kan gerust. Maar het is gezelliger met zijn 2-en hoor :).
    Sowieso zal een lv 60 absoluut geen lowbie lastigvallen. Op level 60 heb je daar absoluut geen behoefte/reden toe.

Nee, het spel is gemakkelijk solo te spelen. Tenzij je een dungeon wilt doen op bepaalde levels, dan is teamverband wel een vereiste.

En pvp kan je gemakkelijk solo doen. In principe moet je voor de battlegrounds alleen in groepsverband pvp-en. Alles wat je tegenkomt tijdens het questen of reizen, kan je gewoon aanvallen als je wilt.

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    En wat je tijdens het questen tegenkomt, zijn dat de mensen online of zijn dat bots? Als je met mensen wil samenwerken, heb je dan een of andere frienslist? Of kom je gewoon mensen tegen waarmee je op dat moment iets afspreekt. Wordt er gebruik gemaakt van headsets??

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    De dingen die je tegenkomt zijn bots en (in een PvP, Player versus Player) andere spelers. De mensen van je eigen kant (horde/alliance) zullen je helpen, en de andere logischerwijs niet.
    Als je met anderen wil samenwerken zul je in het begin steeds gebruik maken van een party. Je bent op dat moment met elkaar verbonden en kan met elkaar praten (typen) via een apart kanaal waar alleen jouw party in kan praten. Dit vergemakkelijkt de samenwerking en verhoogt de lol. :)
    Je kunt natuurlijk ook een friendslist aanmaken met mensen van ong gelijk lvl (of heel hoog lvl, mensen die je makkelijk kunnen helpen :p) waar je vaker samen mee wil spelen.
    Je speelt dus met iedereen die je tegenkomt en die dezelfde quest wil spelen, en met anderen uit je friendslist.
    Volgens mij worden er alleen headsets gebruikt bij de grotere guilds in raid-groepen. Mijn guild doet t iig niet. Van anderen weet ik het niet.

Hopelijk is het je weer ietsje duidelijker geworden. :cool:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een zeer handige site hiervoor; www.worldofwarcraft.com
    Gewoon daar beginnen en alles doorlezen, screens bekijken en klaar.

Daarna 1e post ff bekijken dan wat movies bekijken/downloaden en klaar.:p

19. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Yep !SIC! het is duidelijk.

Heb ik al gedaan, maar het is duidelijk. Ik ga Wow vandaag halen. :9

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor de headset gebruiken ze meestal Teamspeak of edit: ventrilo

vandaag molten core, kep er best wel zin in :)

Edit://

Two Day Time Extension
    10/08/2005
    We are continuously working hard to provide the best play experience possible. Therefore, due to some recent disturbances in gameplay all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. In the next few days the two-day extension will be added to players' accounts that were active during the last weekend. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina