1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ff nog een vraagje, gaat dit weekend naar mijn vader en wil daar ook spelen. Kan ik hem gewoon ook bij mijn vader op de comp spelen? Neem aan van wel want herinstalleren kan ook... wil het alleen ff zeker weten

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja. Je kan hem overal installeren, je moet alleen een account hebben om te spelen ;)

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap helemaal niks van teamspeak. Ik moet het hebben voor mc. Maar ik snap niet wat ik moet downloaden etc.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    MOET je het hebben ?

Ik weiger het :)

Ik zou er niet aan moeten denken om al die online maatjes ineens echt te horen, daar gaat je inleving in het spel...

En het is ook helemaal niet nodig, hooguit Ventrillo zodat de raid-leader kan spreken en de rest alleen maar hoeft te luisteren, maar zelfs dat is niet noodzakelijk hoor.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ze zeggen dat het handiger is. Je hebt ct_raidassist en teamspeak nodig(volgens hun). Ik zie het nut van teamspeak ook niet en ik heb eigenlijk ook geen zin om het te downloaden(ga ik ook niet doen). Waarom praten, alsof niemand kan lezen wat er in raidchat staat:{.

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Omdat praten nog altijd sneller gaat dan typen tegen elkaar.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd moet er niet aan denken om in zon grote groep alles te typen gaat allemaal doormekaar enzo en iedereen doet ie wat ie juist niet moet doen

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je maar regels maken om te zorgen dat iedereen dat NIET doet. Alsof je met praten niet iedereen door elkaar hoor gillen/janken etc.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Inderdaad, op TS hoor je iedereen dwars door elkaar heen gillen.

Een MC raid is prima te doen zonder enkele vorm van spraak, zolang de raid-leader maar de enige is die schrijft.

Dan duurt het maar 1 minuut per groep mobs/boss langer....

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dan kom je op het punt luisteren er werkelijk echt mensen ?: ik heb in de guild iemand zitten met de wens een ubergrote guild te hebben (chat word steeds onoverzichtelijker).Hij invite domweg iedere nederlander die die tegenkomt.Hij wil hierna als iedereen lvl 60 gaan raiden.Maar hij geilt er dusdanig op dat ie maar blijft door razen.Je hoeft maar 1 zon maloot in die raid group te hebben en daargaat teamwork

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ze zullen wel moeten, als je maar wat aankloot in MC, ben je bij de eerste 2 Giants al gewiped.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag voor het eerst in IF. :eek:
    Maar me laptop had het erug zwaar. Misschien toch maar alles op low en 800x600 in IF. :{

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ten eerste: luistert er ook werkelijk iemand als je praat? Kunnen ze nog steeds doen wat ze willen. Chat word niet steeds onoverzichtelijker, want hij is helemaal niet veranderd en je kunt altijd nog een speciale chatbox maken met alleen raid erin.

Ten tweede: Nederlandse guilds zijn bagger. Ik zit in een guild met een paar nl'ers en dat is leuk, maar verder ook niet.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2005-08-10

Een hele droge comic van ctrl+alt+delete!

Met een hele goede column erbij waar ik het helemaal mee eens ben.

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons op teamspeak als we molten core gaan doen, spreken alleen de leiders van de guilds of guild,

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag voor het eerst aan BG meegedaan. Met mijn level 22 Undead Warlock. Eerste potje was zo voorbij. 3 tegen 0 gewonnen. Dankzij een Shaman die erg hard heen en weer ging =P Tweede potje viel ik halverwege binnen en verloren we door de raid leader. Die gast luisterde niet waardoor ik steeds alleen in een group zat omdat er een gast in de lijst stond die helemaal niet in de BG mee deed. Derde wonnen we weer. Was dit keer wel spannender :)

Erg gaaf allemaal :D Nog een paar leveltjes erbij en dan nog beter mijn best doen :D

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Bwahaha Wardust, zit jij in de guild NetherHorde? Dan zit je bij mij in de guild, mijn naam is Greshmuk en speel samen met Greshmok :D

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dan zit je duidelijk niet bij de nl guild waar ik zit :9

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    BG zuigt echt bij de Alliance. Constant zit ik in een team waar de helft gewoon lvl21 is. ZIjn die gasten echt zo dom om te begrijpen dat het niet werkt, want in het volgende potje zijn er er gewoon weer bij.......we verliezen dus steeds in een tijd van 3 minuten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina