1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Horde wint over het algemeen toch van alliance in Battlegrounds. Met tot wel 75% meer (uit WoW onderzoek gebleken :p)

2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raad eens waardoor dat komt?

alliance: leeftijd=sux

horde: Shaman = Pwnage

behalve bij mij op server winnen we laatste tijd wel meer van alteric valley
    chill

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Night Elf Druid Level 16. Nu al 6 gold :+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja die gasten weten niet echt wat ze doen. Ze willen dat ik als lvl30 de vlag moet halen maar als Paladin in BG kan ik niet heel veel meer doen als support, maar dat begrijpen de meeste niet echt. Druids en Rogues kunnen het beste de vlaggen halen. Ik vind btw de Rogues best overpowered in BG of ligt dat aan mij?

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    klopt de bg bij alience is een zooitje ongeregeld.Al schijn op onze server av vrij goed te gaan

6. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    human mage 17, nu al 7 gold :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dwarf Paladin 30 nu al 100 gold _O_

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Undead Mage 30 nu al 30 silver _O_ sparen begint vandaag ^^
    Human Mage 19, nu al 20g _O_ en een eigen guild ;-)

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren voor het eerst Molton Core gedaan...damn dat was grappig 8)
    3x gewiped bij Lucifron, op de 4de try was ie dan eindelijk dood :+
    Dropte felheart gloves en lawbringer boots :'-(

Dan probeerde we magmadar, 1ste keer was hij 29%.
    De 2de keer ging het heel goed, maar rond 40% begonnen die doggs terug te respawnen achter ons en had er iemand ze perongelijk gepult 8)
    Toen we allemaal gerezzt waren en helemaal terug gebufft waren en klaar waren om magmadar terug te nemen spawnend nog 2 groepen doggs _O_
    Toen hebben we maar geportalt naar IF omdat het meeste van ons gear gebroken was enzo...

Maar ik snap echt niet wat jullie zo zitten te klagen dat iedereen zit te roepen enzo...maybe zitten jullie dan gewoon in een crappy guild (no offence hoor) maar bij ons ging het er heel relaxt aan toe en grapjes maken op ventrillo enzo...en we zaten echt teh luid te lachen toen die hondjes respawnden 8) naja..

Vandaag gaat magmadar dood hoor! :eek:

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wij paladins zijn best wel goed in bg , ze kunnen de flag carrier supporten :).
    En Blessing of freedom geven en cleansen , best wel leuk

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Juist maar die gasten liggen te zeiken dat ik steeds op defence moet blijven.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat proffession kan ik het beste nemen met een Human Rogue?

-Skinning / Leatherworking
    -Herbalism / Alchemy
    -Enchanting / ???

13. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 57 geworden en aan 2 baron runs meegedaan, en de 2e keer al dropte de wildheart kilt voor me. En ik was de enige druid. O-) :9

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Mining/Skinning

= $$$

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En wat zou het beste zijn als ik het niet voor het geld zou doen?

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat je zelf wilt, doen wat je leuk vind.

17. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Engineering/mining vind ik zelf wel leuke profs.
    Mining omdat er in elke vein wel iets leuks kan zitten, hogere levels kunnen arcane crystals of andere dingen bevatten die soms zelfd voor 100 godl of meer verkopen in AH.
    Engineering vind ik gewoon super vet, je kunt allerlei bommen, en aperaatjes maken. Sommige dingen die je maakt zijn gewoon erg handig, sommige zijn gewoon lollig, bijvoorbeeld zoon spyglass, best bruikbaar in bg, of in instances.
    En een distract dummy voor als je weg wilt rennen tijdens pve, net-o-matic erg handig in pvp, en pve als je rent.
    Rocket boots zijn ook erg handig voor pvp battlegrounds warsong gulch, voor als je de vlag hebt.
    Zo zijn er nog tientallen dingen die je kunt maken, maar als je geld wilt verdienen moet je geen engineering kiezen, je kunt bijna niks verdienen. En de meeste dingen die je maakt kunnen alleen gebruikt worden door andere engineers. Je moet ook geduldig zijn want het kan soms best lang duren voordat je alle reagants en spullen hebt die nodig zijn om iets te maken. En na lvl 150 gaat engineering sloom omhoog.
    Je kunt ook geweren, handig voor hunters, en practice lock boxes maken die handig voor rogue's zijn.

Ik zou zeggen lees een engineering guide, zo kun je zien wat er zo leuk en niet zo leuk aan is, en wat je allemaal kunt maken.

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Erg jammer man. Maarja wij kunnen Luci nog niet eens verslaan, vandaag weer proberen :) Laatste keer pullde eens of andere mongool die imps :mad:

Anyway, hebben jullie geen chille engineers in jullie guild die ff repairbots kan maken?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Skinning/Leatherworking for equipment of Herb/Alchem voor potions (vind ik zelf niet zo tof) of je leest de post van midnightwarrior voor de Engi/Mining info.

Net weer BG gedaan. Was erg spannend. In het begin had ik nooit gedacht dat we zouden winnen, maar werd toch weer met 3-2 door de Horde gewonnen :) Undead ftw!

@ Volkoren... Yeah, dat ben ik :D Vet man! Gave guild zitten we in :D

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    I know mijn Paladin is al lvl200 in Engineering. Maar mining gaat een stuk makkelijker als je Dwarf bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina