1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    /golfclap.

Gozer, ik wil niet vervelend doen.. maar je lijkt wel een klein blij kind. Ga je eens gedragen als een 20 jarige gozer (Verjaardag:
    14-02-1985)

*sorry, maar moest er even uit :+

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mja Haumarush gaat zwaar zuigen. Zeer veel mensen stappen op die server over, word overpopulated zodra ie launcht.

Valt me trouwens op dat veel mensen die hier posten uit Den Bosch komen :D

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent minder mensen alliance & meer mensen horde..... plus dat een paar friends meegaan aan de horde kant dus ik nog steeds contact met ze kan hebben, snap niet wat daar klein kind achtig aan is.
    Kijk ergens dom over gaan zeiken is wat anders :+.

En het lijkt misschien of er veel mensen overstappen maar er zullen heel veel mensen zijn die niet lang blijven spelen of zeer weinig op die server gaan spelen.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    haha mee eens.Leuke poging though :pom de verhoudingen wat eerlijker te maken :p.Maar ik blijf wel lekker bij mijn guildies

5. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    mij nu dus ook, maar op een andere server he,( eerts wilde ik wachte op de nieuwe server maar daar heb ik geen geduld voor :9 , en deze server word ook aangegeven als "Nieuw" _O_ ) ik heb wel mun human mage bewaard en ben op een andere realm (frostwhisper) een troll rogue begonnen :D
    Dit vind ik tot nu toe leuker, heeft een aangenamere sfeer, vooral dat kleine stadje van de trolls in het begin _O_

maar nu kan ik proff kiezen, zelf zat ik te denken aan skinning en leatherworking, zijn jullie het hier mee eens of raden julie me wat anders aan.....

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Frostwisper is zeker niet nieuw als in nieuwste, er zitten daar al transfers op dus genoeg lvl 60's wat betekent veel mensen met proffesions al waardoor je minder geld verdient.

En het is leuk als niemand hoog is zodat je helemaal fresh moet beginnen.
    - geen AH stuff kopen
    - geen geld/stuff van andere characters
    - beetje racen om high lvl te worden en zo.
    - Overnieuw beginnen en weer eens helemaal lvl 60 worden is echt iets wat ik wil en dan op een server die nieuw is is mooi meegenomen.
    - Lekker makkelijk groupen
    - Veel mensen gaan priest nu :cool:

Das juist fun :).

Skinning leather working kun je wat armor voor je zelf maken maar geld verdien je er niet mee, eerst moet je er mee 300 worden en dan zijn er al genoeg mensen ermee. Enige cash die je er nog mee kunt verdienen is snel 300 mee worden en een rare recipie vinden.

Armor vind je zelf ook makkelijk via drops of quests dus neem ik zelf liever wat anders.

Herb/alch is wat makkelijker voor jezelf omdat je goede potions kan maken die je altijd wel nodig hebt.

7. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    maar is er dan nu ook al een server voor beginners zonder veel transfers, want volgens mij komen in de nieuwe server veel mensen die al lvl 60 zijn en dan loop ik sowieso toch na een week weer 20lvl's achter....

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er is geen server zonder transfers, alleen Haumarush zal een "fresh realm worden".

Alle pvp realms die low zijn hebben de minste lvl 60's omdat er daar transfers op zijn geweest, en niet zo lang bestaan, nou ja lang een paar maand toch wel weer.

Op zich maakt het niet zo heel erg veel uit maar nu komt er een nieuwe realm en dan grijp ik me kans.

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm..ik maak dan maybe een Undead Priest aan op die server :cool:

(vandaag gaat gehennas + garr down)

10. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    maar wat bedoel je precies met transfers..... want als daar weinig hoge lvls op zitten dan ga ik daar denk ik.... want frostwhisper is ook low :confused:

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vraagjes.

1.Ik heb armor en wapens die ik nog niet kan gebruiken, heeft dat met m'n lvl te maken??

2. Bij skills heb je daggers, defens, unarmed en wands, maar waar/hoe kan ik wand krijgen?? De 1ste 3 gaan wel in punten omhoog, maar bij wands heb ik nog steeds 1.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Transfers hebben ze ingevoerd om high pop servers iets minder druk te maken, je kunt/kon van bepaalde high pop servers naar 1 low pop server toe. (verschillende transfers van high naar low pop verschillende servers dus)

1. Je kunt als mage/warlock/priest alleen cloth armor dragen, mogelijk ook gewoon lvl if het is een class armor, en je kunt maar bepaalde wapens standaard dragen en enkele kun je nog in trainen.

2. Wands moet je zelf ook gebruiken, naar je skill book gaan "P" en de shoot wand naar je action bar slepen, en dan "range je met je wand".

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    1: Aan vraag 2 te zien ben je dus mage / priest / warlock (dat zijn de enige die een wand kunnen gebruiken), Dus dan kan je alleen armor van het type "Cloth" gebruiken (dus geen Leather, Mail of Plate) en zul je ook nooit kunnen gebruiken ;)

2: Je moet je Wand natuurlijk wel gebruiken voor er een skillpoint naar boven gaat hé, dit doe je door op 'P' te drukken (dan ga je naar je spellbook) en dan bij de tab General is er een icoontje 'Shoot', die sleep je naar je actionbar en als je een wand ge equipt hebt dan kun je die gebruiken en gaat je skill omhoog.

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Tco en Noedels _O_ .

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn man, ik ga ZEKER een alliance maken op die nieuew server, speciaal om jou in te maken }:]
    Zeker grappig als ik later dode lichaam zie liggen ''Corpse Of TCOnl''

@Tco hier onder: Nee dat nou ook weer niet , het moet wel echt lijken :9

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Rofl niet gaan huilen als ik straks op je corpse sta te dansen he :cool:.

Je kunt ook horde gaan en me "proberen" te ownen in een duel ;).

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook speciaal een Alliance maken om TCO (wel ff je naam laten weten op die andere server he) helemaal neer te slaat :)
    Kan ik em eindelijk laten zien dat hij niet de king van WoW is.. -_-'

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal een filmpje maken waarin ik em straks helemaal kapot ga ganken :+, en ik heb nooit gezegt dat ik de king was.

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij load nu wel maar is groen en icoontjes niet te zien :confused:
    Heb van meerdere sites geprobeert en op 2 pcs...

20. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    alles is down, iemand die weet waarom???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina