1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je?
    Met lvl 60's er al op?

Tuurlijk maar al die gasten hebben al proffesions waarvan ze stuff verkopen en tegen de tijd dat jij daar bent op dat niveau hebben al veel mensen zelf dat niveau of hebben stuff gekocht van hun of het AH.

Das geen probleem hoor maar je moet er misschien gewoon ff rekening mee houden met het picken van proffesions.

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  2. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Vandaag lvl 58 geworden.

1e lbrs run - WH spaulders
    2e Baron run - WH kilt
    1e Scholomance run - WH cowl

Verder de belt voor 40G van een guildie, de bracers voor 20G gekocht en de gloves gekregen. Voordat ik 60 ben heb ik mijn druid set al lang compleet denk ik. :9

3. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ach het wordt wel leuk

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor die Buffs heb je geen mod nodig. Bij interface options staat ergens rechts een optie daarvoor.

5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kga denk ik ook maar es op die nieuwe server beginnen. Horde dit keer. Ben ik nog nooit geweest. Zit aan een druid te denken.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag level 28 geworden. Warlock is echt dikke fun. Ook een dik uur in de BG gezeten. Bleef maar 0-0 tot we ineens 2-1 achterstonden. Toen werd het spannend! Uiteindelijk toch nog met 3-2 gewonnen :) Echt zo vet! Alleen jammer dat die losers met wie ik BFD zou gaan doen hem ineens peerden ¬¬ Invite me dan niet!!!

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had dreadmist gloves voor 10 g van een guildie en belt 15 g ah. 8).

8. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een run Zul' Farrak gedaan, or so I thought. Het blijft me verbazen hoeveel newbies er zich nog tussen de medium-hoge lvls scharen. Ik (warrior) was zat in een groep met nog een warrior. Hij snapte niets van het hele main tank/secondary tank idee. Bleef maar schreeuwen en schelden dat ik als main tank m'n 2H wapen moest pakken. En beweerde bij hoog en laag dat je meer aggro krijgt met 2H als met een shield. Dat je dan praktisch al je taunt skills verliest, dat boeide hem niet. _0/

Nja, dat was het maar weer voor die die groep, 2e keer voor me dat een kleine discussie zo escaleerd. Mja, om nou altijd ja en amen te zeggen tegen dat soort kinderen. Toch vraag ik me af of ik later niet problemen krijg met groepen vinden omdat ik dit soort kneusjes dan weer tegenkom. Wat zijn jullie ervaringen daar eigelijk mee?:)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Simpel 90% van alle spelers zijn morrons. :+
    Zorgen dat je ieg 1 iemand in de party hebt die je kent, dan keihard schreeuwen allemaal kop dicht en zo gaan we het doen :cool:.

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
  11. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, heeft iemand BTW nog echt vette Horde-Alliance fights of kills gehad?
    Vriend van mij gisteren bijv.: In Booty Bay loopt zo'n rot Gnome ( sorry heb het niet op Alliance O-) ) van lvl niet zeker, maar een Undead kerel herkende hem en ze hadden zeg maar een ruzie, via chat, op ene gegeven moment killed die Undead die Gnome, wachters komen Undead jumpt in het water en zwemt weg. Horde dudes daar keihard klappen. }:]
    Dat soort dingen zijn gewoon zo vet , de volgende dag heb ik WoW gekocht (Was afgelopen Zaterdag, waar ik dacht dat ik een maand gratis kreeg maar daar moest je dus wel een gamecard voor hebben, kan hem dus pas vandaag spelen, omdat ik vandaag pas die rotgamecard kan halen :'-( (zaterdag waren de winkels al dicht))
    Maar als iemand dat ook heeft meegemaakt meld het ff ofzo. _0/

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben echt heel boos dat ze Mortal Shots gaan nerfen. Wat is er mis met die lui man. Jezus, anders verzwakken ze even de sterkste hunter build. Zelfs na de nieuwe talentree is een MM build gewoon nog steeds de beste en dan gaat ze hem zo verneuken. Ik snap echt niet wat die lui bezielen.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet nerfen, fixen.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wij hadden eerst in uldaman een warrior en een pala. Die warrior agrode altijd iedereen, hielp de priest niet en de pala was tank:{. Terwijl die warrior precies dezelfde wapens/shield had. En maar niet luisteren.

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het is gewoon een nerf. :mad:

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0

Op bezoek in Ogrimmar. Jammer dat ik niet verder naar binnen kon, dan zou ik zeker zijn opgemerkt :mad:

Een leuke screen tijdens één van mijn vele lootbugs.. Ik stond dus nog gebogen over een mob maar als je dan wegloopt blijf je in die positie. Gooide er toen maar een Fireball tegenaan :D

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    lol, een fix? Ben je gek. Alsof hunters op het moment overpowered zijn? Dacht het dus even verre van niet. En vervolgens nerfen ze wel dit met 20% en jij noemt het een fix?

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je totale DPS gaat toch omhoog ?

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, nieuwe talents, pet changes.

En het is gewoon te powerfull, 250% damage bij elke critical? met een beetje crit en een goed wapen en met aimed shot idd te powerfull.
    Tis maar 20%, valt me nog mee. Hunters zijn niet overpowered, die talent wel dus volgens blue.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Gemiddelde dps gaat volgens blizz idd wel omhoog; maar daar hebben we geen zak aan bij PvP. Tevens verwijzen ze ook naar de nieuwe tree's maar als je MM wilt blijven heb je daar simpelweg geen notitie aan. Daar komt bij dat de crits van hunters niet hoger zijn dan die van andere dps klasses, dus overpowered was het nooit geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina