1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je de spell renew voor, zodra ze een klein beetje damage nemen kun je hem al goed gebruiken, een 2k heal op iemand met 300 damage is verspilling maar een renew niet.
    Het zorgt ervoor dat ze minder snel achteruit gaan en dat je ineens superheals moet gebruiken die je agro enorm omhoog brenge plus dat je misschien wel telaat kunt healen als ze ineens snel achteruit gaan.

2. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    zo over 1 minuut weer servers open, ga ik weer verder met mijn lvl 10 Troll Mage :D, veel mensen hebben het trouwens over die nieuwe server, als ik het zo aanhoor za\l hij wel high-populated binnen een dag zijn

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Totdat iedereen weer terug gaat naar hun mains op de oude servers ja.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Position in queue: 3378:{. Nou dat begint al goed zeg.

5. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, alle servers zijn weer open. Behalve Bladefist natuurlijk... Ik probeer net ook even een alt op Haumarush aan te maken, maar de queue is nu al 34 minuten._0/

Ik kijk over een week wel even ofzo.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff leest |:- ...

@ tco zelfs dat stopt mensen niet om te schreeuwen om een heal en met 2 party members is ook dat al een agro pull (dan werkt fade nog wel)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als iedereen terug gaat naar ze main betekent dus niet 3 minnuten na dat de server opened...

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Holy geez zoveel? dit is gewoon te erg :+ ik wou ook even in die server maar ik denk maar dat ik me bedacht heb O-)

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Haumarush is doomed :p

10. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    De server is er.. moet nu alleen nog dik een uur wachten voor ik er in kan :mad:

11. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Nog maar 100 minuuten en ik zit er in :cool:

edit: maak dat 200 minuuten 8)

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  12. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, men Q zit onder de 100 nu :) Nog maar 30 min volgens dat ding..

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik snap echt niet dat jullie er nog echt heen gaan eigenlijk, ik hoorde van iemand dat er ruim 300 mensen per start area rondlopen, dan kun je questen dus wel vergeten...

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis de 1e dag... wat verwacht je zeg....
    Was op 11 feb ook zo.

15. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu al 4 uur in de queue, nog altijd 1500 mensen voor me..dat ding zegt 200-250 minuts time remaining...bleh..maarja, zou stom zijn om nu op te geven na zo lang gewacht te hebben. :cool:

Ik ga voor orc (of maybe undead) affliction warlock \o/

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, snap echt niet dat iedereen daar massaal een alt gaat aanmaken. Het is leuk om overnieuw te beginnen maar die server is meteen overvol, en er is voor niemand meer ruimte om te levelen, en over 3 weken is 50% van de bikkels al lvl 60. :+

@ The only ego - Wanneer mensen lopen te bitchen dat je ze op full health moet houden moet je ze gewoon falikant negeren (behalve dan als het een mage is die even aoe toepast op een zooi mobs :+).Gewoon mensen in leven houden is ruim genoeg. Zelf vind ik het prettig als ik op <20% van me HP, en ik heb mobs op me, wel een heal krijg, of als mijn health snel achteruit gaat een (vanaf 100% HP) een renew.

17. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    I'm..so..bored..

Al iemand in geraakt btw?

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Uhm, dat is geen gruwelijke misvatting, dat is de waarheid, ik gebruik vaak alleen maar flash heal en wand om mana te besparen, zo hoort een goede priest te spelen. Ok een mind blast soms om af te maken dat kan natuurlijk al, maar je moet altijd spelers boven de 50% houden. Minder kan natuurlijk wel, maar het is niet handig, 1 crit en een mage kan dood zijn als die onder de 50% zit..

En ow ja, fade doet het altijd. Mobs die nog niet geraakt zijn door iemand, of heel weinig die komen op je af als je teveel healt, dan snel fade en dan waar doorgaan.. werkt altijd, trust me :)

19. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Als je als priest aggro krijgt van veel healen is dat niet JOU schuld maar de schuld van de warrior. Hij moet gewoon de aggro zien te houden, dat is immers z'n rol. Jouw rol is 'Healer', niet 'Healer that must try to NOT get aggro'. Als je aggro krijgt, fade dan zo snel mogelijk, maar als je blijft aggro hebben valt daar echt niet meer aan te doen.

If they complain, blame it on the warrior.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En wat als je geen warrior hebt? Ik kom vaak genoeg in een groep zonder warrior, en mensen vergeten dat aggro een groepeffort is. Iedereen draagt bij. Priest moet ook zo weinig mogelijk aggro proberen te krijgen. Het ligt echt niet alleen aan de warrior, als priest moet je goed healen, en als je aggro kijkt ligt soms aan jouw, soms aan de groep, soms aan de warrior.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina