[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok als er geen warrior is dan moeten de rogues, paladins/shamans, maybe druid in bearform natuurlijk proberen zoveel aggro te krijgen om de priest (/mage) te beschermen. Maar als een priest zou moeten kiezen tussen een party member in leven te houden en dan daardoor zelf aggro te krijgen Of hem laten doodgaan om zelf geen agro te krigjen moet de priest natuurlijk voor het 1ste kiezen..maar een priest zou helemaal niet Moeten kiezen omdat in instances echt een warrior nodig is om aggro te houden.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, het valt echt mee. Met een paladin/shaman/druid/hunter's pet misschien zelfs de voidwalker van een warlock kan aggro houden, mits de priest en de ander goed speelt. Het is echt te doen, tenminste, mij lukt het atlijd.

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Dude ik typ dit voor de avarage priest..niet voor jou, iedereen weet dat jij pwnt :cool:

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    *valt van stoel..

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Dude, ik pwn niet. Welke noob gaat nou Gehennas Leroyen :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn 400 wachtenden voor mij is het meeste wat ik gehad heb. Dit is wel heel erg.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    lvl 2 shaman :cool:

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah flasheal heb ik nog niet :'-( en renew doet het op lowlvls met wat meer mobs ook niet.Volgende stap is dan een grotere heal en de laatste keer kon ik fade wat ik wou....(tjah het is je taak andere in leven te houden).Ik heb in het begin met een warrior gespeeld die wist wat ie deed .Ik kon bewijs van spreke blijven smijten met heals hij trok ze iedere keer van me af.Maar ik maak nu op de lowlvls spijtig genoeg te vaak mee dat er van mij word verwacht dat ik mee ga doen met damage dealen.Heb het ook gezien in sm waar met een mage en 2 roques plus een priest en druid waren.Ik stond met me laagste lvl vrijwel boven aan qua damage maar ik had wel meer heal nodig.Het resulteerde dat we vaak met zijn 3en stonden te hakken op de een mob die niet meer bij de priest wegging terwijl ik toch al flink wat dps had toegedient.

Idd agro is een groupeffort maar je bent als priest de lul als je group dat niet snapt.Ik blijf op afstand en heal eventueel wand.Maar als ik alleen al met dat agro trek is der toch iets mis ?

agro trekken is imo ook afhankelijk van welke hoek je specced (holy of shadow)Het is imo de sec objective voor een party om die priest inleven te houden.Als de priest doodgaat heb je als een party een probleem (zeker zonder een 2de healer)Een priest die zijn werk niet goed doet krijgt de volle lading maar een warrior die zich gedraagt als en stier zonder gezond verstand kan blijven gaan.....En goed of niet..tjah ik moet me volledig focusse op heals anders ga ik fouten maken (iets wat ik me zelf niet in dank afneem laatsttaan dat de party daar blij mee is).

Voor dat bitche heb ik een oplossing.Ik heb nu een mod aanstaat die aangeeft wie ik heal (en zegt dat ook in de chat of in een wisp)Het is stront vervelend volgens sommige maar tot nu toe geen gebitch meer gehad :+

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    4835 wachtenden voor me \o/

*blij in de rij..

10. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Kranky, ik heb het pas net gekocht en dat leuk in die server beginnen moets op een gegeven moment 4 uur wachten en rond de 5000 mensen voor mij in de rij toen ben ik maar met die andere verder gegaan : P

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik stond na 7 uur op nummertje 19. Krijgt wow een crit. error:mad:. Toen had ik er geen zin meer in en ik sta morgen wel vroeg op om erop te gaan en niet meer te leaven:).

12. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    damn, serieus dat zuigt echt, 1000 wachtende voor je, kan je jullie characters niet verplaatsen naar een andere server?

Langste wat ik ooit heb gehad is nog geen eens 100....

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben net eens voor de lol gaan kijken hoelang het bij mij zou duren voordat ik haumarush ofzo in kom,

ik sta op plaats 2892 :) lkkr druk daar.....:)

14. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn Wildheart boots gekregen bij mijn 3e lbrs run van Mother Smolderweb. :p

Nu nog een paar keer naar ubrs naar General drakkisath voor mijn wildheart cheast en ik heb mijn set bij elkaar. *)

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens nog een vraagje. Kan je nog ergen je totale speeltijd chekken? Van alle characters bij elkaar?

16. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Na 8 uur wachten zat ik er eindelijk in.
    4 prachtige uren speeltijd later zei er een of andere retard in general chat: Hey, try to typ : \no
    Wat ik jammergenoeg ook deed (still don't know why)
    "Disconnected from server"

|:- :mad:

Ik sta opnieuw in de wachtrij.. nog 'maar' 1000 wachtende mensen voor me...

//edit: Het is btw echt een zalige server, wel wat overcrowded maar dat maakt het juist leuk, iedereen zit echt heeltijd in /1 te praten enzo, wordt echt melig soms :>
    Ik ben : Zugzug - lvl 10 Orc Warlock =)

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik kan niet connecten met de server =[

btw ben back van vakantie noedel :p

18. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2