1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Na, toch heeft orcrist gelijk :+, maar ja ik heb horde dus ik moet gewoon zeggen dat paladins zuigen en ik ze haat:p.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zuig niet.

3. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    nou...dat ligt waaraan

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb jouw niet echt om een reactie gevraagd? Ofwel? Ging meer om de onredelijke en ongenuanceerde opmerking van Tco.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet onredelijk, ik ben Horde dus ik beledig alliance :p.

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook Horde, ik word vaak gegankt door noobs en ik scheld wel op ze.. maar ik meen het dan niet, en ik neem ook geen naam als: Shamansucks. It's only a game..

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook eerder kinderachting dan sarcastisch.
    Maar hoe kom je in 2 dagen op lvl 20 :eek:

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Geen leven hebben :eek:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja als je ze haat dan betekend dat je ze toch goed vind. Als ik een class van de Horde own dan haat ik ze juist niet maar dan kom ik ze graag tegen.....

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lol lvl 20 worden is zo makkelijk, misschien dat jij geen leven hebt maar niet met mij gaan vergelijken *), tsss niks geen leven gewoon niet in die queue zitten en veel questen, barrens owned :cool:.

Nee hoor :+, goed zijn ze niet ;), ik versla ze wel (bijna) altijd maar als ze LoH gebruiken wordt ut wel lastig.
    Tis maar een naam hoor 8), paladinsucks mag toch niet, die naam word wel door blizzard veranderd, net als die kerel die Hitler heette.

Its only a name :+, sarcasme is sarcasme niet te serieus nemen mensen.
    Horde hoort alliance te haten en andersom _O_.
    Op mijn server zeikt iedereen over nerf paladins en ik zeg buff paladins dus niet zeiken 8).

Net weer ownage instance gehad, SFK tot Arugal aan toe, allemaal lvl 20-21, allemaal keertje geleveld en 2 keer gewiped op Arugal, tja lvl 26 elite.
    Ging wel uber van de rest, lvl exp paar drops. +4 intel ring :cool:, man voel me net zo de bomb met dat kut ringetje ;).

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaahhh :mad: net opgelicht door een (*&^#@
    Stuurt die meels met zogenaamde kadootjes bleek je voor te moeten betalen (te snel geklikt :mad: )
    Echt te zielig als je zo moet spelen. Wist niet dat je ook oplichters zelf hier hebt.....leuk zeg een spelletje.
    Neemt blizarrd me klachtmail serieus of doen ze hier geen fuk aan?

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Aan scammen doe ze niks, zelf gewoon goed opletten en natuurlijk die kerel flink beledigen in ogrimmar/IF of zo en op ignore zetten :).

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    oeh das bagger maar volgens mij doet blizz hier weinig aan idd.De huis enchanter van stormrage (bagga) claimt ook geripped te zijn tijdens een enchat.Zo hoor je het de laatste tijd wel meer dat er exploits zijn.Ik vind wel dat blizz wat aan die exploits moet doen.Wat jou overkomen is is lullig maaar daar kan blizz niks aan doen

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    nou het gebeurde dus door een lvl 1 character en ik hoorde dat je geld kan 'overmaken' naar andere characters dus zo zal die dat wel doen. :{

En ze mogen er idd wel wat meer aan gaan doen als ze niks doen. Op de website staat zelfs dat je kan melden wanneer iemand je uitscheld. "around 8 am 'name' called 'name' a prick' :p

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Is het mogelijk om zonder een CC een nieuwe account aan te maken? Dmv die gamecards oid.

Ben vandaag maar weer es opnieuw begonnen. Wou eigenlijk op die nieuwe server maar daar is geen beginnen aan...
    Zit nu op Bladefist, Alliance. Nog meer lui hier die daar zitten?

16. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht bij , manage account op wow-europe.com

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen moet je een serial hebben die weer bij je spel zit.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dan ben ik echt gek, ingame heb ik er 22 uur opzitten en ben lvl 19. :eek: (Te verslaafd, kijk maar naar post tijd.)

Net een avondje Death Mines er op zitten met een party van 5, damn wat is dat leuk. Jammer genoeg telkens dood bij het einde...

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  19. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Kirjgen jullie de laatste tijd ook meer foutmeldingen, dan bedoel ik na de laatste update. Ik hoorde andere mensen ingame ook al met het zelfde probleem heb nu maar even nieuwe driver gedownload, best klote is namelijk echt niet meer fatsoenlijk spelen.

Ow ja general ff stukje onder aanpassen dan, lvl 13 Human Mage

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    wat is er aan de hand met de test server ik nword gedisconnect bij het laden heeft iedereen dat of ben ik de enige?-_-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina