1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

dit was tijdens die leuke crash heel de if was leeg en de npcs mailboxes etc waren pleite.Dit is btw dan ook ff een screen van mijn huidige ui

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Pff ik geraak ook nergens meer op...hopelijk geven ze 3 extra dagen ofzo.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mooi. Dan ligt het niet aan mij :)

Dank U Biggy :cool:

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe jullie je HUD zo kunnen veranderen. Toch niet allemaal bij Interface Menu? of wel? :confused:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Met add-ons.

Ik gebruik zelf Cosmos en Titan Panel.

Weet niet wat de rest gebruikt though.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh dis is sexy ui (interface addons) eigenlijk een compilatie van mods bijmekaar zo is boven in beeld titan bar bij me map atlas geloof ik onder in hotbar (gypsymod)ook onderhuidse mods als een autocast (hij cast nu automatisch detecttrap)

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, UI Mods. www.curse-gaming.com Hier zit vast wel wat tussen, gebruik zelf Insomniax. Zitten bijna alle bekende UI mods bij. Heb zelf wel wat mods uitgevinkt though.

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    heb maandag me 1e niet werkende game gekregen. Waarschijnlijk krijg ik vrijdag pas een nieuwe. Kut tpg heeft het voor elkaar gekregen er 3 dagen over te doen om 50 km verderop te bezorgen. Ik had het lopend nog sneller kunnen doen :mad:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo niet werkende game? Kon je hem wel installeren of lukte dat ook al niet?

Mag je trouwens elke mod gebruiken, want bij D2 mocht dat niet.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    LOL

Wacht maar tot je lvl 60 bent, en je voor de 15e keer Upper Blackrock Spire moet doen om je chest armor te krijgen, waarna 1 of andere class m van je ninjad, ''omdat ie +2 spirit meer heeft dan de mijne''

En Molten Core zuigt helemaal, ''hoi ik ben warlock en ik mag maar liefst 3 spells gebruiken, en ook alleen als 1 of andere nerd het roept in raid-chat''

Nee, op lvl 60 sta je 50% van de tijd in Orgrimmar te wachten op groups/guildies.

OF je moet in 1 of andere guild zitten met 150 members, maar dan ben je een nummer en dat is sowieso geen flikker aan.

Vanaf lvl 60 verandert WoW van een casual game naar een hardcore raid-game, en als je daar geen tijd voor hebt, of gewoon niet van houdt kun je niet meer advancen met je char.

Ik ben blij als de RP-PvP server er is, heerlijk weer levellen, ergens naar toe werken.

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  11. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Auto-cast mods. Bijvoorbeeld voor de priest spell Innerfire, die checkt telkens wanneer je gaat lopen of inner fire nog aan staat, zo niet, cast de mod Inner fire automatisch.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    nee zat een fout op 2e cd

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, ik heb nou eenmaal een redelijke hekel aan levelen dus ik ben blij dat ik me dan gewoon lekker op me set en PvP kan storten. En uiteraard is het ietwat frustrerend als je voor de zoveelste keer dezelfde instance run moet doen, maar daar zit ik minder mee dan dat ik 2 uur exp moet grinden of moet questen.

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    In het begin is dat zeker leuk, maar op een gegeven moment heb je helemaal geen zin in een instance, en is er verder niets te doen.

PvP heb ik het niet eens meer over, dat zuigt sowieso.

15. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de meeste warlocks wel ja 8)

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Daar gaat het helemaal niet om, ik kan elke class aan.

Maar sinds BG er is, kun je allleen nog een slechte CTF game spelen, of gaan zergen in Alterac Valley.

Een stad raiden zit er niet meer in met die Dishonorable Kills, en PvP buiten BG om is er amper nog.

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Warlock is goed tegen NPCs, maar in PVP vrij zwak. Elke class aankunnen lijkt me vrij hoge dunk hebben van jezelf.

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een hoge dunk van mezelf hebben ?

Nee.

En toch kan ik elke class aan. O-)

Maar daar ging het dus niet over...

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt eraan hoe je pvp't. Als je bijv CTF gaat doen met een party die je vooraf hebt samengesteld waar uitsluitend mensen in zitten die je kent en waarmee je goed kan samenspelen dan is het echt heerlijk. Zelfde bij AV zorg gewoon dat je een redelijk groep hebt met mensen die je kent en mee samenspeelt en ga daarmee AV op.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Zo moeilijk is het niet om een andere class te verslaan. Vooral niet met soul link. Elke rogue/warrior die me wil killen gaat hard dood. Elke mage wordt gekilled door me felhunter. Priest hetzelfde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina