1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. TCO vind het ook leuk om zijn character levels hier te posten. En ik denk dat het niemand kan interesseren, wel irriteren.

Some people never learn.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen lozers gaan der dom over zeuren hoor, en mensen die jaloers zijn :p.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hou het vriendelijk Tco, ik heb je al vaak genoeg gewaarschuwd nu.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    i dont care als hij der blij mee is.Ik speel het liever rustig kom der toch wel.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg waarschuw hem liever, tis een wow topic dan mag ik volgens mij best over wow en me wow char praten welk lvl die ook is. Ik schep helemaal nergens over op ik state alleen ff me lvl in een compleet normale post.
    In plaats van dom commentaar te gaan leveren dat ik zit " op te scheppen" kan hij ook gewoon normaal verder een post maken i.p.v alleen op die reden een post te maken :{

Ik speel ook rustig, kweet gewoon welke quests ik moet doen, party van 2, 3 en gaan met die banaan. _0/

Watertotemquest zuigt b.t.w 8).

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeur misschien, maar tegelijkertijd spreek ik namens een hoop xbw members.

7. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    [wannabemoderatormodus] Kan die discussie nu aub stoppen? Je kan het verder uitvechten via PM's ofzo :cool: [/wannabemoderatormodus]

Vandaag m'n eerste Nightelves gekillt \o/
    <3 Ashenvale

Wel vaag dat ik like..maar 5 CB's ofzo kreeg per kill, zelfs al waren ze ongeveer hetzelfde lvl als ik en hadden ze full health toen het gevecth starte.. :eek:

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Cool, gisteren lvl 22 geworden na 3 instances te hebben gedaan met mn guild. BFG en Deadmines gehaald, shadowfangs(of hoe dat ook heet) gewiped bij het einde. Damn wat is dit toch een cool spel. :cool:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je veel damage gedaan? Was hun rank lager?

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt meer cp als je lev 60 bent en tegen een lev 60 vecht dan wanneer je 20 bent en tegen een 20 vecht.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    BFG = BFD? En het was Shadowfang Keep volgens mij.

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment ff gestopt met WoW. Dit omdat m'n laptop de graphics niet aankan (k*t kleurenkaart zit erin). Ik kan het wel spelen, maar dan met alles op de laagste stand. Deze week krijg ik een nieuwe pc, dan kan ik tenminste echt genieten van de prachtige vergezichten en mooie beelden die het spel produceert

13. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een kut videokaart, alles stata op het laagst en nog heb lag als het druk is (oa in XR en orgri)..

Vandaag ff WC gedaan, niet helemaal gedaan omdat tot 2x toe onze healer weg moest gaan. Wel een chest van de fang armour gekregen en een schild van 600 armour, 11 block en +2 sta en +7 spi :) En gelvled naar 19.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien ff je de drivers van je videokaart updaten. Ik heb GeForce 256Mb en 1024Mb ram en ik krijg nog steeds <1 FPS in IF |:-

15. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg maar WoW 800x600 is echt mishandeling ik vind het er echt niet uizien. sorry :{

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Welke server speel je trouwens Antagon?

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Onder de lvl 40 is pvp'en, voor honor dan, nutteloos. 40+ begint het pas een beetje te werken en ut beste is boven de 50.

Zei ut al tegen een stel gasten die net 21 waren, die wouden ff exalted worden in WSG 8).

18. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0

Precies, dan speel ik het liever niet. Het is zonde van het spel.

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heej, mijn broertkje heeft sinds kort ook WoW, maar hij dowet het niet meer geweldig. De eerste keer dat we hem installeerde deed hij het gewoon. Maar we moesten zijn comp opnieuw installeren, omdat hij zijn comp vol met download shit had staan en nooit iets eraf gooit of schoonmaak, waardoor hij al bijna niks meer deed. Nu hebben we WoW er weer opnieuw opgezet, maar het lijkt net of het spel niet meer goed laad. Lucht flikkert van kleur, kan soms door muren heen kijken en het spel hapert gewoon. Heb ook al van alles met instellingen geprobeert, maar niets helpt. Iemand hier nog een idee?

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou even de meest recente stuurprogramma`s installeren voor de videokaart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina