1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen nu allemaal alweer langzaam online :)

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Priesters zwak in solo? Haha, nee echt niet. Het is misschien zelfs wel een van de sterkste klasses om alleen mee te gaan vechten. In de beginlevels loopt het nog wel wat stug, maar daar komt al snel verandering in.

Ook in pvp heb ik geen problemen met mijn level 60 (disc/shadow) priest. De enige klasse waar ik nog wel eens moeilijkheden mee heb is de shaman. Warriors en mages haal ik het makkelijkste neer. Healen gaat overigens ook uitstekend als shadowpriest. Ik heal zelfs beter dan menig holy priest. Wel heb ik drie verschillende outfits. Eén voor het healen, één voor het pvp-en en één voor de looks (NE Female ;)).

Al met al is de priest één van de leukste en beste klasses om mee te spelen imo. Alleen moet je de eerste paar levels even doorbijten, omdat de klasse dan zeer zwak is.

/edit: Oh ja, één van de grote voordelen van het spelen met een priest is dat je werkelijk altijd een groep mag toetreden voor een instance. Loop maar eens vijf minuten rond in Ironforge. Mensen zoeken bijna altijd naar een healer.

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mages en warlocks zijn ook clothdragers. Nou hebben ze alle 3 een buff waardoor je meer armor krijgt, maar je blijft iemand met een lage armor. Verder vind ik met me priest ook heel snel een party omdat iedereen een priest wil hebben.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niks healed beter dan een holy priest, feit, tuurlijk kun je een knuppel hebben die holy priest speelt en iemand die slim is en weet hoe die welke moves moet gebruiken als shadowpriest.

Shadowpriests moeten zoiezo erg sterk zijn in pvp, nooit echt last van gehad met me rogue en met me shaman ben ik nog geen shadow priests tegen gekomen aangezien je voor shadowform minsters 41 moet zijn. En er nog maar enkele gasten over de 40 zijn.

Wel cool is dat er nu veel shamans zijn en minder paladin :cool:, wordt nog leuk in WSG :+.

5. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Welke build heb je nu Tco? En welke doe je bij lvl +/-60?

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde eerste healer zijn, maar mij lijkt het toch niet zo tof, omdat jij als priest niet veel actie krijgt, jij moet alleen de tanks healen enzo, en je daarop concentreren. lijkt me niet zo spannend als bijv als Tank die mobs te pwnen of als mage op achtergrond fireballs ofz te gooien.

Nu zit ik te denken aan een rogue, lijkt me ook wel tof met finishing moves enzo. Lijkt me wel wat voor mij, want ik wil mijn vijand altijd zo snel mogelijk afmaken, en dat past wel bij rogue. Eerst zat ik te denken aan Mage ofz, maar dat lijkt me toch niet zo leuk omdat je dan zo zwak bent qua hp en als je mana op is, dan ben je genaaid 'n stuf. Dat is bij rogue ofz niet.

vraagje:

een rogue kan ranged weapons, maar bij die ranged weapons heeftiej dan ook van die skills waardoor je sterker bent met ranged weapons, zoiets als fire arrows ofz.

ik weet wel datiej amaal van die stealthy melee aanvallen heeft waarvoor je achter de vijand moet staan (splinter cell :cool:)

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @glimaxter.Ik heb het hier ook over lage lvls ;).Maar speccen op lvl 16 is wat lastig :9.Ik bedoel met solo ook mer meerdere mobs tegelijk.Laat ik het anders zeggen: Het is een grotere uitdaging.

De grootste reden om met een priest te starten was idd de constante vraag naar healers.

@Blackspider of ik nou 200 armor zonder buff of 400 met buff heb hebben doe ik het al is het maar tijdelijk.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je maakt een goede keuze :) Laat je ingame naam even weten, dan kan je wat vragen enzo stellen. Tenminste als je Horde bent he! Anders krijgen we later probleempjes ;0

Mijne is Wardust, je kan me proberen te whisperen of een mailtje sturen als je gaat spelen. Anders (als ik je nick weet) add ik je wel ff bij mijn friendslist.

Veel plezier op de server!

EDIT: Over je vraag met de Rogue, die krijgt van zichzelf geen skills voor lange afstands wapens. Wel kun je op hogere levels betere pijlen/kogels kopen. Maar je kan tot level 36 ofzo gewoon met throwing weapons vechten. Dit scheelt veel ruimte en je doet er evengoed veel schade mee. Vanaf level 35 ofzo gaan de long ranged wapens namelijk pas extra's meegeven.

Maar goed, laat je nick ff weten als je hem hebt ;0

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    is goed :)
    maar de ragnaros server is nog niet up dus ik kan nog niet spelen.
    Ik vraag me af, welk Horde class (want ik merk dat bijna iedereen hier horde speelt op ragnaros, dan wil ik liever niet alliance zijn) is goed als rogue, Tauren vink tof uitzien maar die heeft dan weer geen rogue...

pls help me Im nub

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Twijfel nog tussen 23/7/21 en 17/13/21
    Waar de 1e dan Elemental Fury heeft en de 2e 2Handed axes en maces.

Op dit moment heb ik 11/5/5

Edit; de ragnaros server? Was dat niet zo'n overvolle crashende server:+ ?

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maar een holy priest healt VEEL mana efficiënter.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Beste keuze is dan de Undead. Door hun racial Will of the Forsaken, en ik vind het vet dat je lijken kunt eten - kortere down time. Verder maakt het niet uit of je Troll of Orc neemt. Vind de Undead ook samen met de Tauren de vetste class. Maar je moet echt zelf weten wat jij wilt spelen. Als jij liever Orc bent dan kan je gewoon voor Orc gaan. Zo veel verschil maakt het ook weer niet.

13. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik enhancement doen, 8/22/21, maar moet nog even kijken wat me het meeste bevalt. Over een paar levels flurry :)

EDIT: ze mogen wel even opschieten met die realms, er is er nog geen 1 online waarbij ik een char heb..

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh okay... ik denk dat ik voor orc ga, ik vind dat undead gedoe net wat té donker ^^.

mijn nick wordt 'Kitetsu'
    en als die bezet is: 'Nidai'
    en als die bezet is: 'Nidai Kitetsu'

lol

ik denk dat die eerste niet bezet is dus dat wordt 'm

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Rogue heeft ook zwakke hp he, vergeet dat niet, en het allerbelangrijkste :

Er is op elke server een overpopulatie aan rogues, als je straks hoog lvl bent zul je heel veel moeite hebben om groups te vinden !

Kies wat je het leukste lijkt, maar hou hier iig rekening mee :)

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah omfg dan schiet het ook niet op...

wat voorn class moeik dan!!
    arrrghhhhh

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een Warrior ?

Sowieso 1 van de moeilijkste classes om goed te beheersen, en op later lvl kun je enorm hard uithalen :)

Werd gisteren nog ge-execute (warrior move) voor 4126 dmg :eek:

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    is er veel vraag naar tanks?
    en nog iets: is er ook vraag naar hunters? als ik bv Tauren Hunter wordt, zou ik dan later op hi levels vaak in groups gevraagd worden/terecht komen?

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Tanks zijn belangrijk ja, en als je een goeie bent zou je ooit Main Tank in Molten Core enzo kunnen worden, de grootste uitdaging die er is IMO.

Hunters worden helaas ook niet vaak nodig geacht in groups.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina