1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Was gemaakt door een paladin.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En daar bedoel je mij mee?

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een filmpje gezien dat ze wipeten op 1 %, dat is echt lullig lol
    De MT ging dood en dan is het ook meteen over, iedereen dood.

4. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat MT voor?

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Main Tank.

6. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. net ff lekker bezig met de watertotem quest, word ik gedisconnect, zit ik weer een uur in queu..

En vanmorgen nog even SFK gedaan, ging makkelijk en nog wat leuke goodies opgepikt :)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat lul jij vaag?
    Ik zeg gewoon dat dat filmpje gemaakt was door een paladin... waar noem ik jou naam? :confused:

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vanmiddag mijn eerste Baron run gedaan en had meteen geluk; 2 items van me set dropten (Baron's cape en Beaststalker leggings), en ik kreeg ze nog ook. :D Dan is zo'n run wel vermakelijk. :+

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Grats, Beaststalker Boots droppen daar ook. Nerub'enkan dropt ze. (die spin)

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik heb Baron 30keer gedaan...en nog nooit Lightforce zien droppen... *cry*

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    tnx. :) En ja, daar ga ik ook nog even achter aan. Maar eerst wil ik eigenlijk die shoulders hebben en de chest zodat ik er wat cooler uit begin te zien. :cool:

@Volkoren - In de party zaten ook een stuk of 3 mensen die achter Devout en Lightforce aanzaten en hadden hem inmiddels ook al meer dan 20 keer gerunt. :+

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje.Ben ik de enige die me irriteert aan dit: als je om hulp vraagt en der altijd wel 2 of 3 mensen /w dat je het best alleen kan. Zo moest ik vanmiddag 2 lvl 17s afmaken die niet te pullen waren. Dit is als lvl 16 priest (nu a17 ^^) vrijwel onmogelijk.in 3 hits ze door me holyshield heen.Beetje jammer al die wijsneuzen

13. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja.. dat heb je altijd wel, maar er zijn ook zat mensen die je gewoon willen helpen :)

Net echt lachen, we waren met stuk of 10 horde (allemaal rond de lvl 25) in charren vale, en er bleven maar alliance komen die lvl 30+ (ook een flinke groep) waren, maar ze waren zo slecht dat we ze bleven killen. Was echt leuk.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL alliance heeft teamwork van 0,0. In low lvl gebieden is de hulp trouwens nihil.Sommige q duren 3 dagen omdat er geen goeie party is die ff een priest wil helpen

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet zo dat het Alliance/Horde gebonden is lol. 8) Sowieso is het werken in groepsverband tot de 1e instance (DM en die voor Horde, WC was het geloof ik) amper aan bod. Meeste mensen hebben al een level 60 en starten hun alt, boosten die even snel in hun eentje tot lvl 20 tot ze die eerste instance binnen kunnen en pakken dan even een party om vervolgens weer verder te boosten.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah de gemiddelde bg is ook niet heel anders hoor.De alliance word constant gewiped

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Is ook erg server gevoelig. Zijn ook genoeg servers waarbij de Horde iedere keer het nakijken heeft. Statistisch gezien is de Alliance op de meeste servers inderdaad in het nadeel simpelweg omdat meer mensen voor Alliance kiezen waardoor er meer minder goede spelers per party voorkomen.

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik wil namen!!

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Yea, right. :+

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt deels. Het ligt niet aan het feit dat veel mensen alliance kiezen, maar aan de horde's racials en de shaman.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina