1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Stormreaver. Toevallig daarnet kwam ik eindelijk is een WSG game binnen. De eerste keer wonnen we met 3/2 en dat duurde een half uurtje. Echter de 2e keer was het binnen 18 minuten mijn 3-0 met de Horde gedaan. Heerlijk. :cool:
    Maar op Stormreaver is het redelijk goed verdeeld, Horde en Alliance zijn ongeveer even sterk atm. Zie je ook bij AV wel, wordt ongeveer om de beurt gewonnen.

Na die 2 potjes WSG even weer in de que gestaan maar de horde liet het afweten dus ging ik met een 60 Mage en een 60 Rogue (die ook in me WSG party zaten) lamen in de splintertree post. Eerst een paar low levels fucken voor de inn (ik schoot prachtig een Tauren uit de lucht, was hilarisch om te zien :cool:). Iedereen met 1 aimed shot kassie wijle :+. Vervolgens kwam er een lvl 60 rogue aanzetten, haalde mij neer, vervolgens haalde de mage en de rogue hem neer. Na de res hadden we de flightmaster voor de eerste keer gemolt zodat de rogue niet weg kon, en vervolgens viel de rogue ons pas weer aan toen we voor de 2e keer met de flightmaster bezig waren, ironische was echter dat we zowel hem als de flightmaster ripten. :cool:

/edit @ Copycat - inderdaad een goed punt. Net viel me ook weer op hoe sterk Shamans eigenlijk wel niet zijn. Vergeleken met pala's is daar echt iets mis. Daar waar de pala het alleen lang uithoudt doet de Shaman ook nog is redelijk veel damage. Het is daarnet ook een paar keer voorgekomen dat we gewoon met 2 man (ik dan 59 de ander lvl 60) bezig waren met 1 60 shaman en we het gewoon redelijk benauwt kregen.

Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, shamans zijn echt veel te overpowered. Ze kunnen teveel, en dat kunnen ze dan ook te goed. Wel kut voor alliance :)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb daar helemaal geen last van. Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad om een goede party te vinden (behalve dan mensen die in DM als een kip zonder kop overal naartoe rennen en goblins pullen). IMO is het enige probleem dat nooit iemand reageert als ik op het LFG-chatkanaal om een party vraag. Ik ga meestal naar de plek van de quest en dan kom ik altijd wel iemand tegen die vaak al zelf vraagt of ik dezelfde quest doe. Samenwerking is meestal ook goed.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niks is overpowered, de shaman is gewoon een near finished class.
    Paladins krijgen niks voor niks een buff, shaman krijgt alleen wat move balances (heal totem/spell changes) en een keer bloodlust die zeker wel gebalanceerd geimplementeerd zal worden.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Vandaag echt 1 van de grootste sukkels van de Horde tegen gekomen op Stormreaver: Ik loop richting Dun Modr en kom hem tegen, waren ongeveer dezelfde lvls alleen hij was Warrior en ik mage. Ik val hem aan en hij blijft maar lopen en lopen, toen hij nog maar 1 streepje over had draaide hij om en probeerde mij te killen. :+ Wat nog lolliger was dat hij naast het Cemetery lag en dus meteen rezde zodat ik hem meteen kon killen. ^^

Heb nu voor een lvl 29 Mage 9 HK's. :cool:

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Misschien liep hij met autorun en was hij met andere dingen bezig?

Ik let ook nooit op als ik een eind moet lopen ;)

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Dude shamans zijn imo echt wel overpowered, ze hebben super veel vette dingen: Goede melee skills, healing en resurecting spells, totems, een ghostwolf form op lvl 20 (vindt ik echt nergens op slaan, zelfs druids krijgen pas hun travel form op lvl 30) en dat moet dan tegenover die zielige pally met zn lage dps staan. Ik vin dat van de shaman ze de travel form later moeten geven of moeten schrappen en dat die melee skills echt minder goed moeten zijn. Daar vinnik kunnen ze dan wel een iets meer powervulle attack spell voor krijgen.

Maarja ik ben een orc dus heb niet echt iets te vrezen :p.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ghostwolf can geslowed worden, gestunned, gedispelled. Druids kunnen instant in hun travelform schieten en zo uit elke slow switchen en doorgaan.

Goede melee skills? Raar dat alle shaman praten over dat killen zo langzaam gaat in PvE. In PvP kunnen ze wel wat burst DPS maar thats it.

Goede healing? Niks slechter dan de paladin, die krijg een crit heal talent en een gratis mana refill als je crit met een healing spell.

Powerfull attack move? Ja met een 6 seconden cooldown, wat mensen vergeten is dat alle shocks van de shaman op 1 timer zitten. En je brandt wel zo door je mana heen.

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  9. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net hoe je build is hoor, als shaman kan je echt niet EN goed healen, EN goede spells doen EN goede melee skills hebben, het is eerder of of of, of een combinatie van 2 (soms zelfs :cool:. En blizzard heeft meerdere malen gezegd dat shamans de enige class is die is geworden zoals ze bedoelt waren.

10. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    IE liep vast toen ik op 'Antwoord Verwerken' drukte dus maar een screenshot van getrokken =P

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tco je hebt een UD Rogue en een Tauren Shaman, zo'n beetje de grootste cliché chars die je kan aanmaken en dat heeft een reden... Als jij daadwerkelijk beweert dat Shamans niet overpowered zijn ten opzichte van de overige klasses dan heb jij er echt bar weinig verstand van.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Idd wou net iets vergelijkbaars typen.Namelijk dat Tco zelf een shaman is en dus nooit zal toegeven dat ze overpowerd zijn.Das slecht voor zijn rep natuurlijk :+

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteren met een full guild team WSG gedaan, en voor het eerst in mijn leven op Ventrillo gezeten met die gasten.

Echt supercool :)

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @ General, misschien had hij is een keer geen zin om te vechten, wil nog weleens voorkomen... Beetje jammer dat je dan nog trots bent op een spawnkill.

Shamans zijn trouwens gewoon wel overpowered. Daar zijn ook heel veel mensen mee eens.

Kijk, zo vind ik mijn class (priest) ook heel overpowered. En dat is maar goed ook, want als ze priests zouden nerfen, dan spelen nog minder mensen als priest en dan gaat het gehele WoW systeem een beetje naar de kloten :).

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    toch zijn er dan veel hunters :p terwijl deze class in vergelijking met andere "zwak" is.

Wat me trouwens opvalt bij rogues is dat ze altijd vanishen ookal zijn ze marked, gisteren weer hij was marked en wou vanishen >< niet een keer, nee maar wel 5 keer. en dat terwijl hij lvl 60 was.

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hunters zwak ?

Hoe kom je erbij...

Een goeie hunter is absoluut niet zwak.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vind het nog wel meevallen als je veel moet helaen dan ben je zo door je mana heen

18. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    5 keer? hoe lang duurde dat gevecht dan...20 minuuten? 8)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Altijd nog 10 keer zoveel als jou dus :cool:.
    En ben tenminste geen Night Elf ;), ouch...die doet pijn :+.

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    had ook gelijk geluk bij een baron run..
    In me 2de run dropte de dreadmist legs,belt,en die neckless van de barrones

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina