1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Warlocks zijn inderdaad gewoon prima in PvP. Ik vind het zelfs een van de lastigere klasses om tegen te PvPen. Daar waar ik met een shadowpriest weinig moeite heb, verlies ik toch vaak van een Warlock. Het is dat een mage voor een hunter lastig is te verslaan zodra ze in je deadzone teleporteren maar hadden ze die optie niet dan vecht ik nog liever tegen een Mage dan een Warlock.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als ik CTF wil spelen, dan koop ik wel een FPS. ;)

    En ik kan best een groep mensen zoeken voor AV, of zelfs WSG als ik dat leuk zou vinden, maar dan zit je meer te zoeken en te wachten dan dat je speelt.

    En over AV gesproken, dat is met die nieuwe bonus honor geen PvP meer, maar gewoon veredeld PvE.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo kan je het ook zien ja. :+

    En ja het is even wachten tot je een groep bijeen hebt, maar doe je het wat vaker en krijg je een beetje een vaste groep dan wordt het al stukken makkelijker.

    En ik geef je opzich wel gelijk over AV, het PvE gehalte stijgt wel. Maar een raid zoals op Ogrimmar of Undercity is nog steeds van toepassing, en dat zijn toch erg coole alternatieven. Zeker als je bijvoorbeeld Thrall omlegt.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met dat laatste ben ik het niet eens, een stad raiden gaat je DKs kosten.

    Niemand gaat Stormwind ofzo raiden, want 1 iemand in de raid hoeft maar 1 civilian dood te maken, en jij zakt in rank.

    Blizzard heeft PvP buiten Battlegrounds om gewoon ontmoedigd, en eigenlijk verwachten ze van je dat als je wilt PvPen, je in een BG queue gaat staan wachten...

    Oh, en Warlocks zijn niet 'prima' in PvP, we kunnen elke class aan, maar we zijn de enige class die voor 1 uur PvP eerst 1 uur moet PvEen, om soulshards te farmen.

    En nee, dat je Drain Soul op players kan doen tegenwoordig helpt geen zak, want wie gaat er een interruptable channeling spell die vrijwel geen dmg doet op een speler gebruiken ?

    EN zijn we de enige cloth class zonder escape spell.

    31 punten speccen in Demonology om een dispellable Soul Link te krijgen reken ik niet onder escape spell.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De dishonorable kills zijn inderdaad wel storend, maar doe je een bossraid in een capital met een beetje mensen die weten wat ze doen (moet ook anders krijg je echt geen capital boss neer), dan zal je geen DK's krijgen hooguit 1tje per ongeluk.
    Maar PvP buiten BG wordt inderdaad flink ontmoedigd door Blizzard.

    En zo heeft iedere klas wel zijn nadelen wat ze moeten doen om klaar te zijn voor een gevecht. Hunters moeten voedsel kopen en ammo, dat kost klauwen met geld. Tevens neemt het belachelijk veel bagruimte in beslag.
    Dat neemt niet weg dat in het gevecht zelf Warlocks gewoon prima zijn, en niet onder doen voor andere klasses. Dat was meer mijn punt. :)
    En dat van een escape spell, genoeg klagen bij Blizzard met veel argumenten waarom de klasse dit nodig heeft omdat het eigenlijk de balans verstoort met andere klasses en het zal er dan uiteindelijk doorheen komen.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik hoop het, Howl of Terror instacast maken zou al een hoop helpen.

    Maar over het klaar zijn voor een gevecht, een Hunter kan in elke willekeurige stad zijn ammo en voedsel kopen, een lvl 60 warlock moet naar een plek waar min. lvl 48 mobs rondlopen om te PvEen voor die soulshards.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt; maar een hunter betaalt daar wel de prijs voor. Daar komt bij dat (althans op mijn server) er weinig ammo op AH staat waardoor we vaak genoodzaakt zijn ons te beroepen op ammo die 4.5 dps lager ligt. En koop ik de beste ammo dan ben ik al gauw een paar gold kwijt om me quiver te vullen. Koop ik voedsel dan ben ik alweer een paar gold kwijt om daar weer een klein voorraadje van te hebben. Al met al raken we in een weekje lekker spelen zoveel gold daaraan alleen al kwijt dat we in principe dezelfde moeite ervoor moeten doen als een Warlock. :)
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zou liever vandaag nog 1 gold per soulshard betalen, dan dat ik ze moet drainen uit lvl 48+ mobs. :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan ook een install fout zijn of gaf hij aan dat het een fout op de disk was?

    En ik kan ook iedere class aan...................zolang ze maar 10lvls lager zijn ;)
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iets bij blizzard ofzo? want ik wil mijn account verlengen met een gamecard ( acc is 3 weken niet gebruikt ofzo wegens geen gamecard hebben)

    maar nu krijg ik bij account management een foutmelding
     
  11. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof me, ik heb genoeg geprobeerd om te weten dat het een verrotte cd was :p
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat dat onder "minder legaal" valt :+.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo moeilijk is het toch niet om soulshards te krijgen. Ik heb er zoiezo altijd meer dan 10 bij me.
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben je lvl 60 ?
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    59. maar dat maakt helemaal niet uit.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dus wel.

    Op het moment dat je geen quests meer hoeft te doen, en dus in principe alleen maar in instances hoeft te komen, moet je om te PvPen EERST een instance gaan doen, of naar (Horde) Winterspring, Azshara of Felwood gaan vliegen om daar nutteloos mobs te gaan slachten voor soulshards.

    Dit terwijl ELKE andere class gelijk kan gaan PvPen.

    Soulshards zijn in de vroege beta-fase van WoW geintroduceerd door Blizz omdat Warlocks overpowered waren.

    Inmiddels zijn we zo ontzettend vaak generfed dat we absoluut niet meer overpowered zijn, maar bestaan soulshards nog wel.

    Dus, het enige ''nut'' wat die soulshards op lvl 60 nog hebben, is dat je verplicht bent mobs te farmen om te kunnen PvPen, want zeg nou zelf, je gaat niet met je imp en zonder shadowburn/healthstone een gevecht aan.
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Neem dan gewoon een alt erbij om te pvp'n man..
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee opzich heb je inderdaad gelijk. Het verzamelen is heel erg irritant. Maar zolang ben ik er niet mee bezig. Het is natuurlijk fijner als het er helemaal niet inzat, maar het is zo. Verder kunnen warlocks met soulshards best goed pvp. Vooral met soullink. Maar de meeste hebben geen soullink en daarom zijn ze zo snel dood.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina