1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm ik zeg niet zwak, maar "zwak" vergelijk de hunter class met andere classes. Om goed als hunter te spelen heb je veel meer skills nodig dan bijvoorbeeld een shaman of een rogue.

@biggy: 5x was bij wijze van spreken :+

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het lief dat je stelt dat je 10 keer zoveel minder verstand ervan hebt dan ik.
    En NE's ftw, mooiste ras dat er is bij WoW imo. Maar ik ben dan ook niet zo Nederlands dat ik zelfs online nog met koeien te maken wil hebben. 8)

:+

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Paladins meer usefull in MC dan Shamans? Echt niet dus. De enige reden waarvoor Paladins handig zijn is Blessing of Salvation, die waarschijnlijk word generfd. Zie deze link voor meer informatie. Ik heb zelf MC als een Paladin gedaan en geloof mij, wij hebben geen enkele reden om daarheen te gaan. Cleanse kunnen priest ook en shamans ook, al op level 12.

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben alleen maar blij als er pala's zijn in MC. Erg relax als de druids/priests gewoon op healen kunnen focussen en pala's lekker cleansen :eek:

5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Een shadowpriest healt niet.. Een shadowpriest outdamaged veel classes met relatief weinig mana gebruik. Ik denk niet dat je al een shadowpriest bent (lv 40 min) als ik dat zo lees :).

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 17 :+

7. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dan heb je nog geen idee hoe sterk priests kunnen worden :). Priest is echt een class die slecht begint en heel sterk eindigt, dat was mijn reden voor deze roll.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mij bevalt de diversiteit en dat mensen je onderschatten :+.Maargoed in het begin is ie zeker pittig

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2

Devine intervention als er iets misgaat met de suolstone.
    Blessing of kings, +10% stats increasement, toch wel handig :+
    Blessing of wisdome, zéér handig voor de casters..
    En ja blessing of salvation.
    En als je dus een aantal palladins in de raid hebt dan kan iedere player meerdere blessings hebben \o/
    Pally's gaan ook minder rap dood ivm plate enzo =)
    En natuurlijk ook fire resistance aura!

'Geen enkele reden om daar heen te gaan' is dus wat overdreven Yair ;), in een gemiddelde raid zitten zo'n 8 palladins..

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    BoK = Dan moet er net iemand zijn die bok heeft, op level 60 vind je er niet zo snel veel.
    BoW = Zoveel mana restore is het ook weer niet. En Paladins hebben nooit zin om te buffen.
    BoS=Word generfd.

Met de fire res aura moet je net in de buurt staan van iedereen om effect te hebbe, wat bijna nooit het geval is, ik zeg niet dat ze geen nut hebben, ik zeg dat je makkelijk zonder ze kan.

Over de plate, palas tanken niet, ze worden gekilld door de AOE, dus dan heeft het nog steeds geen zin om plate te hebben.

11. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, maar 'paladins hebben nooit zin om te buffen' is echt een lame excuse, dat is nu eenmaal een van hun beste ability's..de buffs..
    Als je als paladin niet de hele raid wil buffen dan moet je niet in de raid zijn, IMO. Net zoals een druid niet zou willen healen maar moonfire zou willen spammen...

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet om de 5 minuten buffen, daar word je gewoon -gek- van. Ik heb geen Paladin genomen om Blessing of Wisdom te spammen. Druids hebben wel een healing class genomen om te healen, en dat is de difference.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel een groot probleem dat de meeste blessings maar 5 minuten duren en die lengte zal ook niet langer worden, er zijn wel een paar leuke ui's en macros daarvoor maar toch met 40 man is het wel erg moeilijk.
    Paladin wordt niks anders dan heal/bless/cleanse bot in MC.
    Naja zolang je maar drops krijgt zou ik zeggen.

Vandaag lekker zitten questen in STV samen met een priest, 2 lvls erbij.
    !@#$ing veel alliance daar 8), over het algemeen ging het wel lekker voor de horde, je moet daar echt niet rondlopen zonder groep. wordt je gekilled door 2 priest en 1 rogue roep je ff om hulp komen er gelijk 4 horde aanrennen :D.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik vandaag ook. Loop je lekker wat Raptors enzo te killen staan er ineens 4 Rogues en een Druid op je in te raggen. Probeer dan maar eens weg te komen ¬¬

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had het net geflikt om in SW van een muurtje af te vallen en achter een lantaarnpaal te landen. Ik zat muurvast. Was ik net naar SW gekomen en wachtte ik op een party voor de Stockades, kon ik weer de hearthstone gebruiken om weg te gaan...
    Ik had een screenshot maar ik kon hem niet plakken, weet iemand hoe je die .tga-screenshots van WoW opent?

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    www.irfanview.com

Dan kan je het ook nog makkelijk conventeren naar JPG, wat wil je nog meer :cool:

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    in photoshop cs2 kan ik ze gewoon openen

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    oa quicktime.

Hoe werkt dat rank syteem nou precies. Vind het nogal vaag, wat vergelijken met vorige week :confused: Waarom niet gewoon 1000 honor is rank 1, 3000 rank 2, 6000 rank 3 etc.
    Had vorige week 1000 honor wat rank 1 opleverde. Bij hoeveel honor heb je rank 2 en 3 ongeveer of is dat niet precies te zeggen?

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  20. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ok, het heeft dus weinig zin nu (lvl 28 ) rank 2 proberen te krijgen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.