1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *ahum*

Ik stel voor dat je eerst de druid sectie op de WoW forums eens doorleest. Minstens de helft van de druids wil helemaal geen healbot zijn, maar moet wel omdat onze overige 2 talent trees zo ontiegelijk lame zijn dat ze niet anders kunnen. |:-

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Onder de lvl 40 kun je op zich wel redelijk makkelijk tot rank 3, 4 komen maar je moet echt lvl 50+/ 60 zijn wil je (snel) de andere ranks halen.

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar ff lvlen dan.

Bij 1.7 krijgt de hunter toch nieuwe talents? Kan je dan gratis alles herindelen?

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yup; kan zonder kosten al je talents weer verdelen.

Rewards voor nieuwe BG zien er trouwens redelijk hip uit. Ga maar is zsm full time PvPen. :)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Veel verschillende rewards stijlen nu, gericht op melee/spell caster shaman, feral/spellcaster druid etc.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Op de wow site staat te lezen dat een Druid net als een Priest een Primary healer is. Ik weet dat sommige Druids het anders zouden willen, maar dan had je je maar in character moeten verdiepen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    2 weken op vakantie geweest en ik zie dat er heel veel dingen veranderd zijn, Dressing Room, patch notes enz enz. Ik kijk er naar uit. :D

8. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen
    ff een paar (noob) vragen:
    wat betekent :
    - nerfen
    - Soulbound (bij sommige items)
    thnx

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    soulbound=ziel gebonden = hoort bij jou kan je niet verkopen aan een andere speler aan de vendor

nerfen laat ik de andere wel ff uitleggen

10. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een bepaalde class nerfen betekent dat ze die klas gaan "verzwakken" en soulbound betekent dat als een item soulbound is (bv als je het hebt gekregen d.m.v een quest) dat je het niet kan traden met andere spelers of kan verkopen in auction house, je kan het item alleen verkopen voor een lage prijs aan een npc vendor

11. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik wil WoW ook gaan spelen maar dan op mijn laptop nu vraag ik mij af of hij dit wel trekt aangezien ik veel lees en hoor dat WoW nogal wat eist :) dit zijn de specs van mijn laptop:
    Partnumber LX.A4605.038
    Tablet PC
    Type processor Mobile AMD Turion 64
    Uitvoering ML-34
    Kloksnelheid 1800 MHz
    Intern geheugen 512 MB
    Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
    Beeldscherm type TFT
    Beeldscherm grootte 15,4 inch
    Beeldscherm resolutie 1280 x 800
    Videokaart type ATI MOBILITY RADEON X700
    Videogeheugen 128MB
    Model videokaart videokaart
    Geluid onboard
    Luidsprekers intern

Opslagmedia
    Opslagcapaciteit 80 GB
    Media station DVD-Dual, cardreader

Overige bijzonderheden
    Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
    PC card 1 x type II
    Accu Li-Ion
    Besturingssysteem Windows XP
    Afmetingen (L x D x H) 402 x 278,3 x 41-45 mm
    Gewicht 3070 gram

Introductie model 2005
    Afmetingen (H x B x D) 3,3 x 36,3 x 27,8 cm

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    hey Olifunf. Ik denk dat ie het wel aardig zal trekken. Maar ik ben ook geen expert op het gebied :) Weet je al wat voor character je gaat aanmaken?

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk een Dwarf ik vind die bergeiten cool en zowiezo zijn dwergen de shit met die baardjes :). Ik wil huntern worden dus dan lijkt dwarf mij ook het handigste.

Iemand anders die zeker weet dat mijn laptop het goed aan zal kunnen.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daarnet weer even 2 keer meegedaan met AV, 1e keer kwam ik erin was de Alliance al bijna weggevaagt. 2e keer vanaf het begin meegedaan en na een half uur was het alweer gedaan met de Alliance. Dit is zo door en door triest. Er zijn zoveel mensen die niet weten wat teamplay is. Die daar simpelweg maar doelloos rondjes lopen te lopen en af en toe een horde aanvallen in hun eentje.
    Ik stond echt maximaal maar tussen 7/8 alliance in terwijl de horde dan aanviel met een solide groep van 15-20 man, vervolgens liep de overige alliance dan doelloos rond te dwalen met het idee van hm, laat ik maar vluchten we worden geraped.
    Vervolgens komt de horde iedere keer georganiseerd aanvallen; warriors en mages stormen tegelijk een alliance groep in, ze krijgen healing, warriors halen mensen neer, en mages beginnen met aoe. En huplakee, weer een groepje alliance gortepap.
    Er liep van de keer zelfs een lvl 46 hunter rond, geen idee hoe hij daar is ingekomen. 8)
    Maarja, de keren dat ik met relaxte alliance in AV zat was het super gaaf, maar op deze manier is het echt niet leuk meer.

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Orcrist weet jij of mijn laptop het aankan (zie post hierboven)

16. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hij trekt em wel ja alleen in de Steden zoals Ironforge en Orgrimmar zal die haperen
    door et weinige ram

17. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de wow site:

* - 3 Potentiele classes, in praktijk is het er maar 1, de healbot.
    ** - Leuk, we kunnen klappen opvangen, maar dat mogen druids nooit. ('wf, you should be healing, not tanking. *You got kicked out of the party*')
    *** - 8) Catform die damage doet.....

Serieus, ik vind niet dat druids echt slecht zijn of zo, maar het is een beetje simpel om te zeggen dat je van tevoren kan weten dat een druid alleen een healbot mag spelen als je alleen van deze tekst af gaat. _0/

18. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    omg.. Ik kan eindelijk ff wat spelen, ga ik de great lift omhoog word ik meteen gesheeped en daardoor val ik naar beneden, ik blijf maar vallen door het level heen en ga de hele wereld rond, meerdere malen met een gigantische snelheid.. dus ik wil een GM messagen, word ik disconnected -_-;;; zit ik weer in die kut queue, leuk weer.

19. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Tnx Franko kom je vaak in die steden?? en zal ik alles op het minimale moeten zetten om hem het net te laten trekken?
    Ik kan trouwens ram geheugen wel op laten voeren naar 1024

20. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    nee niet op he minimale, ik heb een P4 2.4 ghz, 512mb en een 5200fx en moet alles op het minimale zette jammer genoeg...ik denk dat jij wel aan medium-high komt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina