1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met 512 trekt hij het ook hoor. Gewoon niet op max zetten als je naar de stad gaat....

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    ohw oke tnx ik ga hem aanschaffen als ik alles ga installeren zal ik vast wel meer vragen hebben :)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het moet inderdaad met die laptop goed te spelen zijn. Ikzelf speel het op een P4 2.8 GHz, 512 DDR, Ati Radeon 9000 en kan het perfect spelen. Met de standaard instelling dan gewoon (geen idee of het minimaal is of net iets meer, maar het ziet er prima uit :)).

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die laptop kan je met alles op high wow spelen dude, idd mss wel upgraden naar 1024mb ram

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet alleen in AV maar ook in WG. Bij ons op Bloodscalp winnen we maar 1/10. Dat komt vooral omdat veel 'kinderen' alliance kiezen en de meer volwassen mensen kiezen Horde...

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ze hebben de site veranderd, toen het spel net uit was stond er bij class disctription: "Primary Healer." Druids hebben vaak genoeg kunnen tanken, ik ken genoeg Druids op mijn server die vaak tanken, en dan soms healen. Sorry dat ik het zeg, maar ik heb heel wat meer uren op wow, en ik weet waar ik over praat. End of discussion. Je had toen jij begon met je druid ook al kunnen lezen op de wow forums dat deze problemen er waren. Deze discussie is wat mij part klaar.

Anyway, het is weer leuk om weer level 40+ te zijn, ik kom nu niet eens Booty Bay uit door de level 60's die daar zitten te ganken.

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind de Druid ook een class die eigenlijk niks te bieden heeft in een party. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar als een puur hybride class zie ik niet echt het nut ervan....

8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Maarja dat woord ook over hunters gezegd vind ik ook nergens op slaan de een vind hem wel nut hebben de ander niet :). Zo ook bij de druide.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt is bij Hunters ook maar die delen best veel damage.

10. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ja maar dan word er weer gezegd dat rogues meer damage dealen :confused:. Zijn van die nutteloze discussies als je het mij vraagt ook op het wow forum van de hunters van de warriors elke class hebben ze wel iets over de ander te klagen :confused:. Wow zal nooit perfect zijn als ze een ding moeten veranderen in Wow dan is het de Shaman overdreven goed op meerdere gebieden :confused:. Vraagje welke class word het minste bespeelt en welke race?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunters, Warlocks en Priests zie ik op mijn server weinig. Van de races zie ik weinig Trolls.

12. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Druids worden de laatste tijd zeer gewilt in molton core door hun combat ressurection en innervate. En mark of the wild is natuurlijk ook onmisbaar..

In de volgende patch word de Feral talent tree upgedate zodat hij ook iets te bieden zal hebben in de plaats van restoration =)

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    En Dwarfs zie je die veel?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    NE's dan humans dan gnomes/dwarves gedeelt 3e.

Druid duidelijk het minste, dan warlock/priest.

Ja hij wordt wat geupdate maar of druids daardoor in MC meer gewild worden, ze verliezen de heal abilities zodra ze shiften en als damage dealer is een rogue toch king en als ze respeccen en innervate niet meer hebben zullen sommige guilds misschien juist wel minder druids nemen.
    De talents worden geupdate in de 2e volgende patch, patch 1.8 dus.

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben een druid en het is echt al vaak voorgekomen dat als ik voor een instance op mijn party sta te wachten, dat iemand anders vraagt of ik bij zijn party wil komen. Ik ben als druid veel gewild, toch heb ik het gevoel dat ik tijdens de instance inderdaad niet echt veel te bieden heb. Óf mijn partymembers doen het goed en ze hebben (bijna) nooit healing nodig. Dan kan ik wel suf mee gaan vechten, maar mijn speed is zo laag dat de mobs al dood zijn voordat ik 2 keer geslagen heb. Óf mijn partymembers zijn zo slecht dat ze allemaal tegelijk veel te veel healing nodig hebben en dan komt er al gauw een eind aan mijn mana-bar. Waarna iedereen gaat schreeuwen om een resurrection, dat staat garant voor boze mensen als je de een verkiest boven de ander (ik kan eens per 40 minuten resurrecten, dat kan je uitleggen maar weinig mensen houden er rekening mee).

En een update van de Feral Talenttree? Wat moet ik daarmee. Feral Druids zijn toch niet gewild. Bovendien zitten er nu toch al een aantal dingen tussen die ik interessant vind (Feral Charge, improved bash). Ze mogen de Balance tree eens aanpassen. Omdat ik swiftshifting wil, voel ik me verplicht eerst 4 talent points daarin te moeten verspillen (enkel Nature's Grasp is echt handig).

16. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar uiteindelijk moet je toch de talent build nemen die je zelf het liefst hebt, als de feral build dus sterkt verbetert zal worden zullen ook veel mensen voor die built kiezen voor het levelen, omdat de DPS dan gewoon beter zal zijn. Dan kan je op lvl 55+ nog altijd respeccen naar restoration voor high lvl instance / MC / onyxia (wat de meeste priests dus ook doen, shadow tot lvl 55-60, dan respeccen naar holy).

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk een goede Druid is altijd gewilt. Helaas zijn er bij ons op de server maar weinig goede spelers.....en dan heb je graag een goede speler in je party welke class dan ook.

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu lvl 59 (bijna 60, nog 3 bars) Ik hbe de complete dreadmist set en probeer me nu vooral op pvp te focussen om de pvp warlock set te kunnen kopen..
    Ik zit dus elke keer als ik wow opstart wel een paar uur in AV.. Helaas veliest de Alliance ALTIJD!! heb deze week 14x AV gedaan en niet één keer gewonnen :mad:
    Alliance kan gewoon niet goed samen spelen.. Zo is er vaak niet eens een raid omdat mensen denken dat ze dan minder Honor per honorkill krijgen (so what, de meeste Honor krijg je van winnen)
    Elke keer als ik AV instap ben ik dus degene die een raid party maak, en hoewel ik meestal wel 20 to 30 man in de raidparty krijg luistert er NOOIT iemand..
    Mensen willen bijv. wanneer de horde dichtbij beginnen te komen nooit rams verzamelen voor de ram riders.. Zo sta ik daar dus altijd in me eentje 25 rams te collecten.. En hoewel dit niet heel moeilijk ik als warlock (ga boven aan de heuvel staan, laat me pet een ram lokken en ik vang hem) gaat het toch lang niet zo snel als met 2/3 mensen.. En wanneer je een rogue dan vraagt of ze ff snel 25 hides willen halen krijg ik alleen maar k*t opmerkingen terug.. "We got better things to do #$%$^%" Dan moet ik dus al warlock lang al die guards zien te komen, ga meestal 3x dood op me weg daarheen, maar als ik er da neenmaal ben en terug kom met 25 hides en de ramriders los laat is iedereen blij.. Maar i.p.v. de kans te grijpen om aantevallen blijven ze gewoon dom toekijken hoe de horde geowned worden door de ramriders..

Ook ben ik van mening dat de lvl 51 players battleground verpesten.. Ze zijn lang niet zo sterk als lvl 60 players, most of the time zullen ze de lvl 60player niet eens kunnen raken, en als ze hem raken doen ze low low dmg..

Meeste kans om BG AV te winnen is om een raid party in IF te maken en daarmee BG in te gaan..

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Komende patch zal er een lvl 60 only AV BG komen. Is in ieder geval al in vooruitgang.

En ik ben het voor de rest helemaal met je eens. Echt de enige oplossing is om een groep mensen te verzamelen met wie je lekker kan samenwerken en dan BG in te gaan.

20. Ik ben nu van plan een paladin te gaan spelen, maar welke kan ik het beste gebruiken: een human of een dwarf? Ik weet namelijk echt niet welke ik moet kiezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina