Daarnet weer even 2 keer meegedaan met AV, 1e keer kwam ik erin was de Alliance al bijna weggevaagt. 2e keer vanaf het begin meegedaan en na een half uur was het alweer gedaan met de Alliance. Dit is zo door en door triest. Er zijn zoveel mensen die niet weten wat teamplay is. Die daar simpelweg maar doelloos rondjes lopen te lopen en af en toe een horde aanvallen in hun eentje.
Ik stond echt maximaal maar tussen 7/8 alliance in terwijl de horde dan aanviel met een solide groep van 15-20 man, vervolgens liep de overige alliance dan doelloos rond te dwalen met het idee van hm, laat ik maar vluchten we worden geraped.
Vervolgens komt de horde iedere keer georganiseerd aanvallen; warriors en mages stormen tegelijk een alliance groep in, ze krijgen healing, warriors halen mensen neer, en mages beginnen met aoe. En huplakee, weer een groepje alliance gortepap.
Er liep van de keer zelfs een lvl 46 hunter rond, geen idee hoe hij daar is ingekomen.
Maarja, de keren dat ik met relaxte alliance in AV zat was het super gaaf, maar op deze manier is het echt niet leuk meer.
Klik om te vergroten...