1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Wat voor een char heb je?

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Lvl 60 Gnome Mage met de naam Biggy ;)

3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Damn das dan zeker niet verkeerd voor je flinke intellect stijging en nog een paar adnere voordelen :) Lucky Bastard ;)

Heb je btw ook zon coole mound van de gnomes? Vindt die echt megagaaf (verder vind ik gnomes lelijk en klein :p)

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah heb epic gnome mount, er staat een afbeelding in deze thread een paar pagina's terug...ik kan hem alleen even niet terugvinden ><

5. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    kan het zo een twee drie ook niet vinden maar zal vast wel cool zijn ;)

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Niks tegen gnomes he;). Ze zijn klein en sneaky en pwnen iedereen:D.

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    *) 8) :D _O_

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Warstomp = gnome verpletter move :cool:

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja die wilde stierenmannen toch 8)

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op warsong, vin t een hele chille server want er is meer alliance dan horde (ik ben horde) en ik zit in een hele relaxte guild: KDS (de 3na grootste). En bovendien spelen al mn real life vrienden op deze server :D.

@ olifunf: Ik vindt de mount van gnomes dus echt zo nep he, op zich passen gnomes wel in t spel en heel soms zijn ze cute. Maar die belachelijke mount vin k verschrikkelijk. Maargoed tis een kwestie van smaak. T voelt als horde soms best lullig om gepwnd te worden door iets wat tot je knie komt XD.

Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  11. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Vind die mount zo cool doet me denken aan die bouwsetten die ik als kind had (kan de naam ff niet ophalen) En gnomes pwnen :p binnen hun eigen stadsmuren wel ja :D ;)

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Btw, even een vraagje aan MC runners hierzo. Moet je nog meer dingen afronden/doen na het behalen van de quest Atunement to the Core om MC te gaan runnen?
    Heb die quest namelijk gehaald (althans, geen idee of er follow ups zijn, haalde hem op 58) dus wil even weten of ik klaar ben dan. :) Die quest was btw een stukje steen halen net voor de ingang van MC.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je hoeft niets meer te doen nu, en je kan MC in bij die questgiver.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Door het raam, pas wel op dat je wel een raid party hebt, anders val je er gewoon doorheen 8)

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond hadden 3 raid-members last van de bug dat je in een andere instance als de rest van de raid terecht komt.

Waren we lekker onderweg richting Luci, wipen we op een gegeven moment door een imp group respawn die nog helemaal niet had mogen respawnen, komen we corpse-runnend terug, MC reset.....

Toen nogmaals richting Luci gegaan, en na 2 wipes m afgemaakt met 37 man.

Zelfs Magmadar nog geprobeerd met 31 man, en maar 1 tranq shot, en toch tot 50% gekregen.

Eerstvolgende run gaan beide bosses er binnen 90 minuten aan.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister voor het eerst Scarlet Monastary gedaan. We hadden de 1e, 3e en 4e baas al verslagen en moesten dus alleen nog de 3e. Waren we nog 3 vijanden verweiderd kreeg ik ineens op pop-under van Norton en toen ik terug kwam had ik 3 man ge-aggroed. Die hadden we nog kunnen verslaan. Na de battle had ik mijn hele health meter nog vol en ineens was hij helemaal leeg en was ik dood. Er was niemand in de buurt ofzo en er zaten ook geen spells op mij. Toen ik terug de instance in kwam (druid had geen seeds bij ><) was alles alweer ge-respawned en kon ik niet meer bij de andere komen. Ook zij konden met z'n 3en ook niks meer beginnen.....

Ik had nog wel de volgende items gekregen in SM:

http://www.thottbot.com/?i=3653
    http://www.thottbot.com/?i=4578

Weet trouwens iemand hoe ik deze plaatjes meteen kan posten als plaatje?

17. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je lang over dan. Meestal toen ik SM Cath deed konden we zeker 2 tot 3 keer overdoen zonder dat de mobs gerespawned werden.

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Vraagje kun je met een account (dus gewoon 11euro per maand) op meerdere servers spelen of kun je alleen op een server aan een kant spelen?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We waren ook nog maar met 4 man en allemaal lvl36-38.

Op meerdere servers en meerdere kanten. Je kunt alleen niet op 1 server beide kanten spelen. Je kunt veel characters maken maar ik weet niet of er een limiet is.

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt 50 chars maken verdeeld over verschillende servers.

Op een PvP server kun je alleen aan 1 kant een char hebben, op PvE en RP servers kun je chars aan beide kanten hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina