1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Haar naam is Maussie :D

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet bepaald. Hij mined ontzettend veel en zet elke dag al zijn bars + items op de AH en enkele uren later zit er weer een aantal gold in zijn mailbox. En dat een paar keer per dag.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol net een lvl 21 warrior verslagen (ik lvl 20 priest :+ ) gaat ie me uitschelden voornoob healer etc :9

4. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even op hem spitten als ie ligt, dan koelt ie wel af :D.
    Ik spuug meestal op UD rogues enz, misselijke figuren zijn dat, vooral als je met een vriend in de arena van Stranglethorn Vale staat te vertellen. En plotseling komen ze te voorschijn, aargh ;) .

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ach kon der wel om lachen :9 duel dan niet tegen een priest :9

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wooohoooooo! :cool:

Net level 40 geworden!
    Ben nu op weg om mijn übermooie mount te halen :D

Ik ben zooo blij!!! :+

7. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    CONGRATULATIONS! (ikzelf moet nog 3 levels, maar ja > moet ook nog werken :D)

8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Haha een echte mijlpaal die mount voor veel mensen volgens mij hoop hem op een dag ook te kunnen halen :D

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop ook zeer snel eindelijk een mount te hebben. Ben nu bijna level 38 (nog 400xp ofzo) en daarna gewoon nog ff in STV door questen. Hopen dat het een beetje rap gaat!

10. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Coolste mount in mijn ogen is de ram van de Dwarfs :D wat jullie?

11. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna nooit geld :'-( Ik ben nu lvl 47 en ik heb pas net mijn mount gekocht...
    Een mooie rode raptor *)

Misschien ligt het er wel aan dat ik Hunter ben en dat mijn bank helemaal vol zit met onnodige spullen die ik niet wil verkopen en omdat je met engineer niet echt geweldig veel geld kan verdienen volgens mij... :p

12. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik geen zin heb om de complete World of Warcraft postings door te gaan lopen. En waarschijnlijk zijn de WoW characters van de xbw.nl forum members sowieso alweer gelevel-ed en van nieuwe armor/weapons/items voorzien. Dus de volgende vraag:

Maak aub een screenshot van je character en post hem hier. Ben vooral nieuwsgierig naar een aantal characters van specifieke members (you know who, and if you dont dan heb je de afgelopen maanden niet alles hier bijgehouden) :D!

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    een lock epic is imo 1 van de tofste mounts.Daarna de elf mount.Ergens daarna pas de ram. vraagt zich af waarom ie dan een dwarf priest heeft :+

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Sherlock..

15. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
  16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Achja je word gewoon moe van het constant lopen, hij heeft geld van mij geleend om de mount te betalen :)

Heb mijn eigen dawn's edge gemaakt en de 2e zit eraan te komen, vandaag ook gedinged naar lvl 59.. I'm so happy :+

Ben bezig met de Onyxia pre-Q en zou je misschien de Majordomo pre-Q kunnen nomen?

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb met me rogue al een mount gehaald maar lvl 40 wordt toch wel een mijlpaal omdat ik dan mail krijg :cool:. Zoiezo geen goud genoeg om een mount te kopen 8).

18. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet echt hoe jullie zo in geld nood zitten om die mount te kopen..ik ben lvl 34 warlock, alle skills gekocht en heb 35g. De skills van warlock zijn btw veel duurder dan andere classes omdat ze een free mount hebben.
    Je moet gewoon alle green ites sdie je vind verkopen in AH, en heel veel linen/wool/silk/mageweaven cloth verkopen op AH. Ook aventoe es de AH checken naar blue/epic items, soms vind je hele goedkope, die je dan terug kan verkopen voor bijna het dubbele.

Ik denk toch dat ik een wolfje ga kopen, want een orc op een paard vind ik gewoon fout :+

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lastig als je enchanting hebt en alle greens en blues disenchant.....
    Als je je FA ook nog aan het trainen bent nu skilllvl 222, en de rest gaat bewaren voor reputation.

20. rogues kunnen toch geen mail gebruiken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina