1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Er is gewoon aangegeven ind e server dat hij down zou gaan. Geen diee waarom Stormreaver eigenlijk.

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat praat je toch uberbikkel. Beetje irritant imo, aangezien het helemaal niet waar is. Het zal nooit zo zijn dat rogues een eitje zijn voor paladins.

(moest er ff uit, stoorde me aan die onzinnige opschepperige praatjes van je)

:+

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    World of Warcraft heeft het een beetje verbruikt bij mij nu. Ik had 2 maanden geleden mijn abbo opgezegd en nu blijkt dus dat hij 'ineens' weer geactiveerd is en dat ik toch heb lopen te betalen!

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    misschien toch niet goed afgesloten lijkt me sterk dat hij heractiveert :confused:

5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zeer belachelijk voor woorden. Als je ze mailt, hoe reageren ze dan?

Tijdje terug wou een maat van me zijn account weer activeren, bleek er een storing te zijn en moest hij 24 uur wachten. Die service van blizzard is echt slecht.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een roque verslaat als pala is de roque slecht bezig.Als ie dicht bij je kan komen ben je als iemand die gebruikt maakt van spells hoe dan ook de lul.Als een roque goed speelt voorkomt ie jou heals en zorgt ie voor flink wat stuns.Op hogere lvls vanished ie zelfs nog als het even te warm onder de voetjes word.Ok de element of suprise is belangerijk maar zeker niet de "x"factor die zorgt dat een roque wel of niet wint

zelfs met me priest is een gem pala nit echt een probleem

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb zelf liever ook geen pala in de group, vind ze eigenlijk alleen handig voor de buffs. (Die telkens om de 5 min aflopen waar je gek van word)

8. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De aura van een paladin is ook wel handig, en die buffs kunnen dan wel om de 5 min afgelopen zijn maar dat is het probleem van de paladin, niet van mij O-)

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik neem bijna altijd een paladin mee, hij kan ressen voor als de priest doodgaat. Healen en heeft buffs. Toch blijft het bij 5 man party's altijd de vraag of je eerder een druid of een paladin vind.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kwam net een mega-aardige nederlander tegen.
    lvl 45 shadow priest.

kreeg enchants van hem voor ongeveer 60g (zei ie)

7 strength op gloves
    5 stamina op boots
    5 defense op bracers
    en nog 7 iets op mijn zwaard. Hij gloeit nu mooi blauw ^_^

Me = happy :cool:

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    dat blauwe moet je blij mee zijn ;)
    en ja, ik post uit verveling :p

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

Pala's zijn maar 1 ding, en dat is f0000000000king irritant. Niet moeilijk ofzo, nee gewoon irritant.Ze gaan maar niet neer, ik heb er als lvl 42 warrior nu mn levensdoel van gemaakt alle pala's uit te moorden (ben getraumatiseerd zo vaak werd ik als n00bje door ze gekilled). Btw heb mn mount net een weekje en tis echt kicken.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en zoals altijd zijn de servers weer down.

Mensen onderschatten een priest trouwens zwaar.Ik kom alleen maar mensen tegen die of verbaasd of helemaal chagi worden als ik met ze duel :+

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  14. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
  15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

lololol 8) verry nice :9 heb erg gelachen

16. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt te droog.

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    noemen ze jou dan ook lame healer ofz?
    ik snap niet waarom dat dat lame is :confused:, het is toch gewoon de sterke kant van de Priest, hoe kun je zoiets nou niet gebruiken in een gevecht als dat je sterke kant is :confused:

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL jah lees maar terug ;).Vooral warriors die daar echt niet tegenkunnen.Ik vat het ook niet.Vecht dan niet tegen een priest.Mages zijn meestal erg tof als ik ze versla no hate att all.Voor warriors is een nederlaag natuurlijk slecht voor de rep en vooral het te grote ego...

19. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Haumarush server heeft weer problemen, hij is al een kwartier bezig met: Retrieving character list

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het is woensdag he... Grote schoonmaak altijd ;0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina