1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm, vandaag voor het eerst maar is achter dash aangegaan, aangezien het toch wel een handige skill voor me pet is. Echter ik heb geen idee hoe ik er aan kan komen. Een kerel vertelde me dat ik een normale frostsaber moest tamen, en dat ik dan zou hebben, maar dat werkte niet. Nu dacht ik misschien dat ik deze eerst moet trainen tot lvl 2, zodat hij training points krijgt. Iemand hier al ervaring mee?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja je moet een pet trainen die al dash heeft, hiermee speel je een tijdje tot de spell in je spellbook komt bij beast training. ik zal even een goede lijst voor je opzoeken :)

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe 60-day card invoeren alleen krijg ik dit te horen:

Our account management pages are currently unavailable.
    Please check back later.

Thank you for your understanding.

Nou lekker dan, weet iemand misschien toch een manier om het voor elkaar te krijgen?

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee, je moet wachten tot die page weer online is.

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kutje, naja wachten dan maar.

6. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet een cat trainen die al Dash heeft, ik weet niet welke er allemaal dash hebben, dat moet je dan maar aan fellow hunters vragen :+
    Maar eenmaal je een cat getraind hebt die dash heeft, moet je met die pet 1x aanvallen zodat hij Dash gebruikt. Dan komt ie in je skillbook te staan. Dan kun je die terug abandonen of in de stable plaatsen. Als je dan terug naar je main pet gaat kun je vanuit het petskillbook Dash aanleren (als je toch genoeg skillpoints voor je pet hebt) :)

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, dat leek mij dus ook zo. Had ook gevraagt aan een hunter die dash had welke pet hij daarvoor had getamed, en hij verweest me naar de normale frostsabers. Echter die te hebben getamed en er een 1 uur mee hebben gespeeld had ik nog steeds geen dash, noch kon ik het trainen bij de pet trainer.

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hopla staat dash alleen niet bij *)

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ANTWOORD:

Increases movement speed by 80 for 15 seconds.
    Requires pet level 50.
    · Blackrock Spires: Bloodaxe Worg (56-57)
    · Blasted Lands: Grunter (50), Hyena Ravage (Elite)
    · Blackrock Spires: Blackrock Worg (54-55)
    · Hinterlands: Vilebranch Raiding Wolf (50-51 elite)
    · Winterspring: Frostsaber Huntress (58-59), Frostsaber Stalker (59-60), Rak'shiri (rare blue frostsaber)

Luister nou maar naar een fellow hunter ^^ je moet wel een tijdje met je gevangen bovenstaande pets spelen, dan krijg je een notitie dat je het geleerd hebt om het je pet te kunnen leren :)

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah kijk daar heb je het al. Ik heb dus een normale frostsaber, maar je moet of een stalker, of een huntress hebben. :)

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
  12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    en wel uit het gebied waar het aangegeven staat ^^ ik moet de rank 3 dash ook nog halen en ook nog rank 8 bite, dan is mijn broken tooth compleet xD

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind trouwens die Rak'shiri echt volop lelijk..wie wilt er nou een paarse/roze kat. En dat hij elite is maakt niks uit, stats blijven hetzelfde.

14. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind de andere veel mooier die daar ook rondloopt :)

edit: deze is trouwens groen en niet paars 8)
    edit: als ik deze zou willen vangen heb ik hulp van een horde nodig... dus darkluigi als we elkaar weer een keer willen zien ^^

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, helaas man. Ik ben al een dikke maand gestopt met wow :+

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met de quest voor Onyxia, ik moet nu voor het eerst BRD in, hmm dat word afwachten hoe het gaat worden, kzit nu eindelijk in een grote guild 240 members :)

17. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Onze guild staat dacht ik nummer 3 van de server. We hebben 409 member (waar wel wat alts bij zitten) en we heten KDS (server warsong). Was laatst een lollig iemand die een chest in Molten core ging ninja'n. Dies dus gebanned van elke grote guild op de server :D.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ben zojuist level 60 geworden. :cool:! :D!!!!!!!!!!

Anyway; dash leren is asociaal makkelijk hoefde alleen even de juiste pet te tamen en 1 mob aan te vallen en ik had het rank 3. Vervolgens ook meteen even claw genomen (had ik ook nog niet :+).

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In BG en PvP zijn Rogues de makkelijkste tegenstanders voor mij. Die heb ik zelfs nog eerder dood als een Mage. 2/3 slagen en ze zijn dood..........of ze zijn heel erg slecht of ik goed |:-...........zeg jij maar. Wel raar dat ik dan alleen maar slechte Rogue tegen kom....

Edit: ligt ook aan welke build je hebt. Ik ben nu Retribution specced en met Consecration wordt de Rogue ook weer zichtbaar als hij in de buurt komt....

Vanish kan hij wel doen maar ik kan hem met de goggles nog steeds zien......als ik Hammer of Justice gebruik en explosives dan stun ik de Rogue 2x en dat is al voldoende om hem met 2/3 slagen dood te krijgen......zelf als hij weet te besluipen zet ik schild aan en heal ik. Als Paladin heal ik nooit zonder schild aan dus stunnen kunnen ze dan niet verder heb ik ook Lay on Hands.

Priest ik een stuk moeilijker aangezien Mana Burn je fataal kan worden. Je moet gewoon dichtbij komen en dan SoC casten (eventueel mana potion gebruiken). Als je eenmaal dichtbij bent dan win je ook wel van de Priest in 2/3 slagen. Mage is waarschijnlijk de moeilijkste match-up omdat je bijna niet dichtbij kunt komen.

Ik heb trouwens zelf ook een Undead Rogue waarmee ik vaak verlies (lees bijna alijd) van Paladins. Ajs jij/jullie nou ook eens met de Paladin hebben gespeeld dan weten jullie ook waar jullie over praten, want blijkbaar is dat nu niet zo....

Congratz :+

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Grats Orcrist! Laatste Aimed Shot rank nu! 2500+ aimed crit ftw :D

En Gforce, welke noob server zit je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina