In BG en PvP zijn Rogues de makkelijkste tegenstanders voor mij. Die heb ik zelfs nog eerder dood als een Mage. 2/3 slagen en ze zijn dood..........of ze zijn heel erg slecht of ik goed ...........zeg jij maar. Wel raar dat ik dan alleen maar slechte Rogue tegen kom....
Edit: ligt ook aan welke build je hebt. Ik ben nu Retribution specced en met Consecration wordt de Rogue ook weer zichtbaar als hij in de buurt komt....
Vanish kan hij wel doen maar ik kan hem met de goggles nog steeds zien......als ik Hammer of Justice gebruik en explosives dan stun ik de Rogue 2x en dat is al voldoende om hem met 2/3 slagen dood te krijgen......zelf als hij weet te besluipen zet ik schild aan en heal ik. Als Paladin heal ik nooit zonder schild aan dus stunnen kunnen ze dan niet verder heb ik ook Lay on Hands.
Priest ik een stuk moeilijker aangezien Mana Burn je fataal kan worden. Je moet gewoon dichtbij komen en dan SoC casten (eventueel mana potion gebruiken). Als je eenmaal dichtbij bent dan win je ook wel van de Priest in 2/3 slagen. Mage is waarschijnlijk de moeilijkste match-up omdat je bijna niet dichtbij kunt komen.
Ik heb trouwens zelf ook een Undead Rogue waarmee ik vaak verlies (lees bijna alijd) van Paladins. Ajs jij/jullie nou ook eens met de Paladin hebben gespeeld dan weten jullie ook waar jullie over praten, want blijkbaar is dat nu niet zo....
Congratz
Laatst bewerkt: 31 aug 2005