1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de allereerste keer Scarlet Cathedral en Library gedaan, op lvl 36 nog zelfs. :) Er waren veel rare drops alleen heb ik niet de necklace gewonnen met rollen. :mad:

2. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    necklace dropt echt bijna altijd dus nog een keertje of 2 en je hebt hem

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    iemand wel is dit gehad in gmome reagen ? : je bent er doorheen aan het lopen met je party slayed alle alarm bots etc en tot 4 x toe komt er uit het niks een gigantische horde met gnomes en zooi aanrennen (als of er zon alarmbot is afgegaan)

4. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt die mines heh? Die moet je zo snel mogelijk kapot slaan anders ben je dus dood of er komt erg veel dwarves op je af...

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, Gnomeregan is 1 van de kutste dungeons die er zijn, alarm bots zijn zo kut, als je een laag level member mee hebt naar Thermaplugg, kan die makkelijk de mensen beneden aggroen als je niet tegen de muur aanloopt net voor je naar Thermaplugg gaat, ik vind hem nog wel leuk om te doen, als je tenminste met goede groep bent. Het hoeven niet eens hoge levels te zijn, gewoon mensen die het snappen en luisteren. Trouwens let even op je interpunctie, beetje irritant lezen zo. No problem hoor, maar het zou handig zijn als je erop let. :)

Nee, de mines zijn ook irritant, maar dat bedoelt die niet. Het is wel slim om ze snel kapot te zijn, maar als er 1 of 2 af gaan is het niet heel erg ;)

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  6. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie dan toevallig ergens naar beneden gesprongen, en heeft de hunter/warlock zijn pet niet gedismissed. Dan loopt de pet namelijk gewoon naar beneden via de normale weg en agro-ed hij alle mobs op zijn weg naar beneden, en neemt hij die allemaal mee naar jullie. Ik heb dit namelijk ook een keer gehad en dat was flink balen, ik weet trouwens niet of dit inmiddels al gefixed is met een patch.

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, nog niet gefixed.

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

hehe was ff zwaar gefrustreerd. Maar het kwam niet door die alarm bots we waren met 2 lvl 51s en iedere keer op het zelfde punt kwamen ze met zijn 40e aanstampe. Dit sloeg echt alles. We hebben iedere keer gechekt of er alarm bots waren, en iedere keer uit het niets die 40 man :mad:

9. Koffie mok

Koffie mok Guest

Effe wat WoW nieuws:

WoW verboden in China onder de 18!

10. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0

raar volk die chinesen

11. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje;

Ik heb nu als alt een lvl 13 warlock, omdat ik mijn slome druid af en toe een beetje zat ben. Maar nu weet ik niet zeker of ik daar wel mee door wil gaan. Het hebben van een pet vind ik namelijk best leuk, dus ik twijfel een beetje of ik een hunter of een warlock moet nemen.

- Hunters zijn er al heel veel van (Op onze server iig)
    - Zo gewild in instances zijn hunters niet op dit moment
    - Pets van hunters doen altijd hetzelfde, ze hebben niet de diepgang van de verschillende soorten demon's van de warlock.
    - Warlocks zijn nog meer mana-gebonden dan druids, en een keer op iets anders focussen dan alleen maar int/spirit is ook wel eens luk.
    - Warlocks kunnen niet de naam kiezen van hun demon, en kunnen niet zoveel soorten pets kiezen als een hunter kan.

En daarbij wil ik ook niet zo sloom killen als een druid dat doet.

Wie helpt mij de keuze te maken, lock of hunter? 8)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hunters altijd wel handig in een instance hoor.Die pets kunnen mooi als tankje spelen.Voordeel van hunters is wel dat ze uiteindelijk ook mail kunnen dragen.Het is aan jou Locks kunnen ook leuke dingen.

ik wacht trouwens op die niuewe patch (Tegen die tijd loop ik ook wel tgen de lv 60) of ik een nieuw char aanmaak.

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Pets van Hunter zijn erg leuk, maar end-game zuigen ze wel (kunnen niet off-tanken, waar ze o.a. voor bedoeld zijn). Wordt aan gewerkt volgens Blizzard.

Je kan niet echt veel soorten kiezen, behalve uiterlijk dan. Je hebt beren, turtles (iets meer hp) en katachtige (tijgers, panters zij hebben iets meer dps, maar minder hp dan beren). That's it.

Je moet het echt zelf bepalen, ik zou iig nog ff met je Druid spelen todat Blizzard de Hunter heeft aangepast. En dan opnieuw kijken. Ze worden nu beter en dadelijk nog pet customize :)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @ valley man - ik als hunter heb nog nooit problemen gehad om in een instance te komen vanwege mijn klasse. Voor zover ik weet zijn hunters soms zelfs gevraagd. :cool:
    En het voordeel van een hunter is dat je een redelijk hoge dps hebt. Je zal dus veel sneller iemand omleggen dan met je druid. :)

@ the only ego - Dat er in een keer tig mobs op je af komen in Gnomeregan is een bug. Heb het ook 1 keer gehad.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Op mijn server worden hunters meestal juist niet in een party gekozen, rogues/mages worden gekozen voor de dps. In 5 man groups leaven mensen de party als er een hunter bijkomt. En in een 10 man group is 1 hunter dan max.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dan hebben ze op jou server nog steeds het licht niet gezien. :) Op mijn server is het echter totaal geen probleem, en op vele andere servers ook niet als ik het zo is lees op de forums. Hunters worden zelfs steeds meer en meer gewaardeerd, zeker door clothwearers.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon slim :), hunters zijn leuk maar rogue/mages doen gewoon meer damage en kunnen stunnen/sappen/freezen/drinks-food maken etc.

Meeste mensen willen warrior/priest/rogue en dan nog 2 van mage/warlock/shaman
    dan heb je een tank/healer/dps/ + een dps'er als je een mage hebt en support als je een warlock/shaman kiest.

Gelukkig krijgen hunters nu wel een mooie CC move in de survival tree.

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Beste 5-mans group IMO :

Priest
    Shaman
    Mage
    Warrior
    Warlock

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    True maar ik ben een rogue dus ik moet er wel in :+

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Freezing trap is beter. Allebei moet het uit combat worden gedaan, kies nog steeds voor Freezing trap.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina