1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, maar de testservers zijn voor mietjes die geen lvl 60 kunnen worden (vind ik). Ik wil hier niemand 'aanvallen' maar de meeste lowlvls spelen daar.

2. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik log in en vraagt in welke realm ik wil spelen.. vreemd.. Hopelijk is het morgen weer goed. Hebben jullie dat nu ook?

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Eeh, de testserver is om nieuwe dingen te testen 8)

Ik denk dat ik de woensdag benoem tot de dag zonder WoW, aangezien het toch altijd platligt...

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb vandaag de hele dag (heb nog geen school, begint morgen pas)
    kunnen spelen vanaf zeg maar half 12 op verschillende (PVP) servers. Ik vind wel dat ze met woensdag de beste dag hebben uitgekozen om maintenance te houden, de meeste mensen moeten dan toch werken

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan er iig alleen op als je je account al sinds een bepaalde datum hebt geactiveerd. En ik speel erop om ff te testen, kijken naar nieuwe hunter talents e.d.

Maar er spelen wel veel noobs, of ze doen alsof 8)

Edit: En wees maar niet bang, ben heus wel 60 hoor, dus ben geen 'mietje' |:-

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    YES, 2e run van SM cath (1e mislukt, wipe bij boss en boss was foetsie daarna) en dit gewonnen, warrior rollde samen met mij maar gelukking niet genoeg :cool:, rollde zelfs een 1 op ut shield, ok ik een 14 maar toch :p.

7. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen. Ik speel op Burningblade, ben lvl 60 Orc Warrior, Protection specced.
    Ik zit in guild One Vision. We zijn op moment bezig mij te buffen naar exalted bij thorium brotherhood omdat ik enigste 300 skill armorsmith ben :D
    Ben dus ook bezig met hele dark iron set voor me aan het maken :D

Dit was ik in Iron Forge, heb ook nog even gedanst in de AH. Duurde best lang voordat ze doorhadden dat ik er was :p

8. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ik zit ook bij Burning Blade, wel alliance. :) Maarehm, de servers doen het weer niet. Tjonge jonge... :{

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nice ik had die beide items ook tijdens mijn eerste run en ik was de enigste die ze kon gebruiken...

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. ik heb ongeveer 4 jaar, dan weer wel dan weer niet, gerolplayed in de game Neverwinter Nights. Ik kan dus volgens mij ook wel aardig RP'en. ik kom online op zo'n RP server en ik zie mensen gewoon 'lol' en 'rofl' roepen in de general chat (de general chat op een RP server is al geen rp meer :p). Ik ging er maar meteen vandoor. Het lijkt dat wow gewoon niet echt geschikt is voor wow..

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    dat zijn de starters area's mensen die niet weten wat RP betekent

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    lvl 40 :cool: mail :cool:, wel nu 13 goud :/ net 9 goud aan skills gekocht...
    Maar ff snel me avator naar me shammy veranderen :).

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0

Echt heel jammer gedaan. Die gozer moet is WoW gaan spelen en leren typen, pff.

Ff een vraagje, is die nieuwe server ook redelijk vol?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb jij geen werk of school? Volgens mij speel je echt de hele dag WoW of niet? (ben wel een beetje jaloers :eek:)

16. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel veel online ja, maar hij levelt ook aardig snel vind ik, stuk sneller dan ik maar dit is tot nu toe ook men hoogste char ooit :) Dus ben alles nog een beetje aan het ontdekken enzo.

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Als je alle quests al een keer hebt gedaan en de betere grinding plekjes weet gaat het erg snel.

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge, jij loopt ook iedereen af te zeiken, lekker makkelijk.
    En hij moet niet leren typen, maar al die mensen die hij parodiƫrt.

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0

Tuurlijk loop ik hem af te zeiken, ik kan nog iets beters maken met paint. Serieus, het was NIET grappig. Ik uit gewoon mijn mening, jij ziet het als afkraken, andere mensen zijn het met me eens, zo gaat dat :).

20. Geniaal :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina