1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tnx. :)

En ja Barbarous Blade is idd iets beter, echter heb ik nog geen party naar DM kunnen krijgen. :) De AV spear kan ik me even niet voor de geest halen, maar die zal ik wel tegen komen als ik fulltime ga PVPen. :)

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Astu :+

3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Heb gister voor het eerst een char aangemaakt heb niet veel kunnen spelen maar ben nu lvl 6 Dwarven hunter en zie er heel arm uit :) Moet zeggen in die dwergen hoofdstad heb ik wel ontzettend veel lag...... Maar verder bijna nooit en het is gewoon een geweldig spel :)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In IF is ook de meeste lag. Daar staan mensen de hele dag te lamballen voor de AH....

5. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat is zeker als je door die grote gang bent gewandeld want dan staat er een megagrote groep mensen een beetje rond te springen. Dat stuk lagt ontzettend bij mij verder hapert hij af en toe in iron forge.

Wanneer kan een hunter armor aan die beter is dan leer??

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je kan niet van leer naar bijvoorbeeld mail veranderen, dat is gewoon het gene wat de Hunter aan kan. Ik bijvoorbeeld als Mage kan alleen maar cloth dragen.

7. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Hunters en Shammams leren op lvl 40 een skill, dan kunnen ze ook mail dragen :p

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig wel ja :D.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer genoeg kunnen Shamans dat ook. Heel Blizzard is fan daarom word Shaman niet generfed. Of schild weg of geen mail armor.....

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Shamans hebben geen nerf nodig, final. Mensen moeten gewoon hun class leren spelen.
    En mail armor weg is hetzelfde als paladins niet meer laten healen....

Elke class > elke class < elke class.

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    omg gast geef nou is toe dat die shamans achterlijk over powerd zijn met al die totems.Zat in bg tegen een lvl 23 en de tovert ff 2/3 van die dingen.Dikke lul dat ie niet overpowerd is.Voordat je gaat schreeuwen leer je class spelen: ben priest lvl 24 nu en tot 2 lvls hoger verlsa ik tot nu toe alles in duels.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Totems kosten mana en kun je vernietigen met 1 hit dus zeik niet.
    Shadowpriests zijn dan net zo goed overpowered, mega veel damage in korte tijd .

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah tegen die tijd dat zij OOM zijn ben ik kassiewijlen.Maargoed hoe dan ook volgens mij ben jij de enige hier die de shaman niet overpowerd vind.I rest my case..

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou ook een AH maken in SW is het voor de mensen die niet op een high-end pc spelen ook nog te doen. En als al die lamzakken lekker buiten om een groep gaan vragen kan het helemaal zonder lag :p

Oh en in de wellus-nietus-shamman-overpowerd discussie: wellus :{

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    danke t-box ;).Anyway ik snap blizz wel met de ah.Het maakt een centraal punt in een spel.Nadeel is dat er dan veel mensen komen.Een 2e ah lijkt me voor de sfeer niet goed.Het vinden van een groep voor een high lvl instance/raid word ook lasiger.Miss een soort centrale chan ervoor in zowel if als sw ?

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ga maar eens naar het shaman class forum en dan zul je zien dat er genoeg mensen zijn die shamans niet overpowered vinden en met goede argumenten komen, ook lvl 60 paladins.
    De rest zit gewoon een beetje dom te lullen ja overpowered nerf nerf nerf blablabla.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is toch ook normaal, zou een beetje stom zijn om te zeggen he, nerf je eigen classe. Heb btw nog niemand gehoord die niet een Shaman is die zegt dat de Shamans niet overpowered zijn...

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets zou resulteren in een gigantische spam-channel ^^

Damn, houd alsjeblieft eens op met dat morele gezeik. Het is wel degelijk duidelijk (en feit) dat lang niet iedere class balanced is, ooit begrepen waar patches nog meer voor zijn?

Classes zullen echt nog lang bijgeschroefd moeten worden om ze gebalanceerd te krijgen.. dus ga niet beweren dat ze het al zijn.

19. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Voor elke class is het mogelijk om een shaman te verslaan als je weet wat je doet, wat hun weakness is en een goeie talentbuild tegen ze hebt. (Hiermee wil ik niet zeggen dat een shaman ge'ownt' word door 'alle' classes, maar gewoon dat het _mogelijk_ is voor elke class om een shaman te verslaan)
    Voor de ene class is het natuurlijk wel makkelijker, en voor de andere bijna onmogelijk, maar het kan. Bijna op elke class forum staat er wel een 'How to beat a Shaman' guide die de weaknesses van de shaman uitlegt en hoe je moet handelen enzo.

IMO is de Shaman niet 'overpowered', maar gewoon een sterke, complete class. Ik denk dat hij beschouwd word al overpowered omdat een shaman redelijk makkelijk om te spelen is voor newbs, waartegenover de andere classen meer skill eisen. (hiermee wil ik niet zeggen dat alle shaman's newbs zijn, of dat mensen zeggen dat shaman's overpowered zijn newbs zijn.)

Patch na patch worden de andere classes langzaamaan gebuffd, waarbij shaman's meestal niets nieuws krijgen, omdat ze dus al zogoed als complete zijn.

P.S. : Deze post is zeker niet om Tco voor te trekken, want zo close zijn we niet ;). Dit is meer om het "shaman's zijn overpowered" gewhine te stoppen. Hopelijk levert dit niet nog meer gewhine op :eek:

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De shaman is dan net iets "teh" complete, btw nu ook de MC quest gedaan :) weet iemand waar veel Magister drops?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina