1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.thottbot.com/?s=magister

Good luck getting them :)

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hou jij eens op met je gecritiseer, ik zeg helemaal niet dat elke class al helemaal gebalanceerd is. Ik zei alleen dat shamans niet overpowered zijn.

Ik heb zelf ook al gezegt dat druids en paladins flink gebuffed worden snel en dat dat ook nodig is.

Ik zei dat shamans prima zijn wat idd zo is en dat paladins die buff ook wel nodig hebben.

Als jij vind dat de waarheid zeggen moreel gezeik is......

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL shamans zijn niet prima das geeen waarheid nog een feit tis jou mening.Jij bent vrijwel de enige die dat vind.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Shamans zijn prima, dat vind ik en vele andere including blizzard zelf.
    Ze worden niet generfed. Get over it.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    vele ? wijs me die vele is aan (die niet shaman spelen).Dat blizz de shaman goed vind geeft maar aan hoe dom ze zijn omgegaan met andere classes.

@ noedel natuurlijk iedere class heeft zijn weaknesses zo ook de shaman.Maar dat zegt niet dat ie niet overpowerd is.

6. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0

Anders ga je even spammen... ik vind jouw 5-tallige posts met constant dezelfde inhoud over de shaman class een beetje dik spam worden :{.

TCO, het is algemeen bekend dat shamans overpowered zijn. Misschien omdat jij er 1 bent hoeft niet te betekenen dat ze niet overpowered zijn. En anders kom JIJ maar eens met een goed voorbeeld om te bewijzen dat ze niet overpowered zijn, ik wacht wel....

Verder ben ik het geheel met Lt Mezzz eens.

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat al toen ik nog een rogue was, ik hakte met me rogue alles de pan in en ook shamans want ik heb veel geduelleerd (en nou niet weer gaan zeuren over duelleren) dus weer een punt dat nergens op slaat.

Ik spam niet ik reageer op zinloze post van shaman haters die niks anders kunnen dan nerf nerf roepen.

Een shaman is nooit overal goed op, een shaman kan niet super spells casten en nog steeds megahard melee'en. Je hebt elke stat nodig dus is het nog lastiger om op alles te focussen.

Wat ik ook zeg jullie blijven toch maar dom roepen nee shaman is gewoon overpowered. Best zielig, jullie lijken gewoon op al die gasten op het shaman forum.

Jack of all trades, master of none. Leren en onthouden.

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Wake up call..

Het is jij versus het hele topic, voor zover ik weet. Ten tweede roep ik nergens dat de shaman overpowered is en al helemaal niet dat hij generfed moet worden. Dus je mag best ophouden met jammer doen. Ga je eens naar je leeftijd gedragen misschien?

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    1. Shocks van 1k crits.
    2. Windfury..nuff said.

En vind Shaman niet echt overpowerd, andere classes zijn gewoon underpowerd. Volgens mij kan je het beter zo zeggen 8)

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou er eigenlijk mee te zeggen dat het een scheldpartij discussie was van het nivo wellus-nietus. :p
    Alsof de channels in IF nu niet gespammed worden :p
    Oplossing is gewoon AH in 1 stad, meeting point voor highlvl meuk andere stad,..lijkt mij.
    In Darnassus bevoorbeeld, komt door ook nog eens iemand :)

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Shocks van 1k ja, warlocks hebben over 10k gecrit met hun shadowbolt hoor.

Shocks hebben niets voor niets een cooldown, en een mage pyroclasm lijkt me ook niet echt zachtjes aankomen.

Windfury zuigt eigelijk best wel, maar 20% kans. Gebruik eigelijk altijd rockbiter.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tco een druid is een Jack of all trades, master of none.Verder roept niemand perse omeen nerf maar geven ze wel een pijnlijk feit aan.Margoed jij vind iedereen ie een vraagteken stelt bij "jou" char als zijnde overpowerd dom dat maakt deze discussie zinloos. Je wil der duidelijk toch niet seriues aan deelnemen.

@t-box ach een poging tot een gezonde discussie leek me te doen.

Verder krijg je het imo nooit voormekaar om de high lvl meuk in een andere stad te krijgen.IF is een fenomeen bij iedereen.Je kan de high lvls niet bannen der uit.En ze weggkrijgen van hun hang plek lijkt me ook nouwlijks mogelijk

edit als die shock zon cooldown heeft hoe in hemelsnaam kan ik hem dan 2 keer op me donder krijgen in een gevecht ? waarin ik me hoogstens 1 keer weet te healen.

edit : ben eht verder met xatos eens

13. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook alweer een maandje of drie wow maar ik kan het hier af en toe echt niet volgen....prachtig al die termen :D.

Jullie maken er een echte wetenschap van ;) .

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_!

@ TCO, het is maar goed ook dat mages sterke aanvallen hebben. Tenzij jij cloth tegen mail + shield een eerlijke partij vind...

Maar zullen we eens ophouden met deze hopeloze discussie? anders gaat het nog pagina's door en dat zou jammer zijn imo. (ps: onderuit halen van tco mag altijd :+

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ehm juist.

Heb jij überhaupt weleens met andere classes gespeeld? (behalve dan Rogue, elke halve zool kan daar mee spelen), dan zal je sneller zien dat shamans erg "overpowered"/ "underpowerd tegen over andere classes" zijn.

En de cooldown is op shocks is maar 5 sec (zonder talent 6). En wacht maar tot je 60 bent en dan met Finkle's Lavadredger ff windfury proct.

Edit: typo's :+

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jongens, shammans/mages/rogues zijn gewoon 'klaar'. De rest is gewoon niet wat ze moeten zijn. Alleen is blizzard zo sloom om het snel te veranderen. Ben het met Tco eens. SHAMANS zijn niet overpowerd(ik ben een mage/warlock/rogue). Met mijn rogue own ik shammans. Ze kunnen totems plaatsen, nou en, ik ben een mage, zet hem vast met frost nova en /goodbye shamman. Ik ben uit de range voor zijn shocks en totems. Verder doe ik 3000 damage in 2 sec. met instant pryoblast en fireblast.

Weet je wie overpowerd zijn, warriors op lvl 60 met hun epic gear.

en kap nou is met deze TOTAAL nutteloze discussie die om de 10 pagina's begint.

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Aha en jij weet dus dat die shocks instant zijn en Pyroblast 5 sec duurt om te casten?

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jonge, pyroblast kan instant cast zijn. Ow ja, dat was je vergeten:{. Zoiets heet talents. En shocks zijn irritant ja, maar ze kosten veel mana en er zit een cooldown op. En zoals ik al eerder zei, als je uit de range van die shocks spells blijft(is maar 20y), kunnen ze het niet eens casten.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Eh jazeker..., leer het spel eens.
    Plate geeft net zoveel bescherming tege spells dan dan cloth hoor.

Zie hier weer een goed punt van mij tegen een dom punt van iemand anders.
    Raar dat ik iedere keer gelijk heb :p.

Een shaman heeft 3 shocks maar die zitten wel ff allemaal op de zelfde cooldown hoor, tis echt niet alleen maar feest. We kunnen niet spells interrupten/kiten/en dotten tegelijk.
    Sommige totems kosten belachelijk veel mana, geven te weinig effect en kunnen nog altijd met 1 hit vernietigt worden.
    Alle totems zitten op een cooldown en kunnen niet bewegen.

Als WF niet procced duurt het eeuwen om iemand te killen, en een beetje resistance killed alle shocks.

Elke class is op een bepaalde manier wel overpowered, warriors met een goed wapen kunnen zo hard meppen en critten in een bepaalde stance en met moves. Hunters kunnen mits ze het goed doen enorm lang kiten. Rogues kunnen super stunlocken en die ambush wordt ook gecritiseerd dat ie te sterk is. Paladins kunnen met de juiste moves en talents superveel damage doen dankzij SoC en SoJ is ook zeer goed, over het algemeen is de paladin dan nog wel wat zwakker. Maar ja elke class heeft dus wel wat.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja het is meer een discussie van spelers die zelf met Shaman spelen die hem niet overpowered vinden en andersom. Ik speel zelf met Paladin en ik vind deze juist underpowered terwijl veel (vooral Horde) spelers de Paladin juist overpowered vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina